Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej Nr 180004G w Sztutowie, odcinek ul. Sztutowska Kępa - Grochowo Pierwsze wraz z przebudową infrastruktury technicznej od km 0+720,14 do km 1+ 654,79

Gmina Sztutowo ogłasza przetarg

  • Adres: 82-110 Sztutowo, ul. Gdańska 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2478151 , fax. 55 2478396
  • Data zamieszczenia: 2013-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sztutowo
    ul. Gdańska 55 55
    82-110 Sztutowo, woj. pomorskie
    tel. 55 2478151, fax. 55 2478396
    REGON: 17074795100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztutowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej Nr 180004G w Sztutowie, odcinek ul. Sztutowska Kępa - Grochowo Pierwsze wraz z przebudową infrastruktury technicznej od km 0+720,14 do km 1+ 654,79
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej Nr 180004G w Sztutowie, odcinek ul. Sztutowska Kępa - Grochowo Pierwsze wraz z przebudową infrastruktury technicznej od km 0+720,14 do km 1+ 654,79. Budowa obejmuje m. in.: -wykonanie ulicy o nawierzchni bitumicznej o długości 935 m -budowę wjazdów na posesję o nawierzchni z kostki betonowej brukowej, 3.Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów, niż określone w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA poprzez wskazanie ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, lecz o nie gorszych parametrach technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych (dopuszczalny jest materiał wskazany w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA lub równoważny). Ponadto Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA jeżeli opis ten jest wykonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia w rozumieniu art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 4.Zamawiający nie dopuszcza robót dodatkowych i robót uzupełniających. 5.Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania uzgodnień z gestorami sieci uzbrojenia terenu i właścicielami oraz zarządcami terenu, w zakresie terminów wykonania robót i zajęcia gruntów oraz do uzyskania potwierdzeń właścicieli/zarządców terenu dotyczących uporządkowania terenu po wykonaniu robót. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia mieszkańców przyległych nieruchomości o terminie rozpoczęcia robót i o ewentualnych utrudnieniach z minimum trzydniowym wyprzedzeniem. 6.Podczas realizacji zadania należy tak zorganizować roboty, aby zminimalizować uciążliwości w ruchu kołowym i pieszym w czasie realizacji zadania. 7.Wykonawca jest zobowiązany do urządzenia placu budowy i zaplecza oraz do ich zabezpieczenia na własny koszt. Po zakończeniu robót należy rozebrać pomieszczenia tymczasowe i uporządkować teren. 8.Wszelkie koszty związane z obsługą geodezyjną inwestycji pokrywa Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnych pomiarów powykonawczych i przekazania ich Zamawiającemu w ilości 5 kpl. 9.Cena oferty powinna zawierać koszty wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty: ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres trwania robót, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, zajęcia pasa drogowego wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień i wykonaniem prawidłowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wskazanie i uzgodnienie z Zamawiającym objazdów, wprowadzenie oznakowania drogowego), ustalenia miejsca składowania ziemi na czasowy odkład oraz wywożenia odpadów na wysypisko i ich ewentualna utylizacja, ewentualnego odwodnienia wykopów, pełnej obsługi geodezyjnej, usuwania awarii i uszkodzeń infrastruktury technicznej i sieci uzbrojenia terenu powstałych w wyniku prowadzonych robót, zużytej energii elektrycznej i wody, koszty związane z badaniami w tym badaniami urobku do dalszego wykorzystania, uzgodnieniami i odbiorami oraz innymi warunkami stawianymi przez Zamawiającego oraz gestorów sieci . 10.Podstawą wyceny są: dokumentacja projektowa, przedmiary, SIWZ, postanowienia projektu umowy i wizja w terenie. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarach lub w dokumentacji projektowej , a są niezbędne do wykonania zamówienia , Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej, umieszczając je w kosztorysie jako odrębną pozycję lub umieszczając wartość tych prac w innych pozycjach kosztorysu. 11.Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są materiały pomocnicze do sporządzenia oferty: a) Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 1 do SIWZ c) STWiOR - Załącznik nr 2 do SIWZ b) Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040 z podaniem tytułu wpłaty: wadium, nr sprawy UZ.2710.17.2013. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 55 w sekretariacie pok. 6 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej (wadium), dołączonej do oferty. 7.Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8.Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztutowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach