Przetargi.pl
Organizacja konferencji szkoleniowej dla beneficjentów WFOŚiGW w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w dniach 25 - 27 września 2011 r.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-323 Szczecin, ul. Solskiego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4861556 , fax. 91 4861557
  • Data zamieszczenia: 2011-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    ul. Solskiego 3 3
    71-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4861556, fax. 91 4861557
    REGON: 32078503900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja konferencji szkoleniowej dla beneficjentów WFOŚiGW w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w dniach 25 - 27 września 2011 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Liczba uczestników spotkania. Max. 50 osób B. Warunki hotelowe. 1. Wynajęcie przez wykonawcę hotelu z noclegiem dla 30 osób, w 30 pokojach jednoosobowych ze śniadaniami, z dnia 25/26 oraz wynajęcie przez wykonawcę hotelu z noclegiem dla 50 osób, w 50 pokojach jednoosobowych ze śniadaniami, 26/27 września 2011 r., spełniającego wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług, w tym usług gastronomicznych, dla hoteli kategorii (czterech gwiazdek) według załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169). 2. Hotel musi posiadać restaurację na miejscu. 3. W dniu 25 września 2011 r. w hotelu kolacja dla 30 osób wskazanych przez Zamawiającego. Kolacja musi składać się z zupy, mięs (drobiu, wołowiny lub wieprzowiny), napoi (woda, soki, napoje gazowane, kawa, herbata), pieczywa, sałatki, warzyw (ogórek, pomidor, ziemniaki) oraz deseru. C. Warunki dla sali konferencyjnej w wynajętym przez wykonawcę hotelu w Międzyzdrojach C1. Wynajęcie sali konferencyjnej dla co najmniej 210 osób wraz z następującym wyposażeniem: 1) w dniu 26 września 2011 r. w godzinach od 09.00 do 19.00 (konferencja szkoleniowa dla beneficjentów) : a) sala konferencyjna -z klimatyzacją, sala musi znajdować się na terenie hotelu, b) dwa rzutniki multimedialne, w tym jeden zapasowy (awaryjny), c) cztery mikrofony bezprzewodowe, w tym dwa zapasowe (awaryjne) z nagłośnieniem, d) pełnowymiarowy ekran e) na sali konferencyjnej 200 krzeseł z miękkim siedzeniem i oparciem oraz pulpitem, dodatkowo 10 krzeseł ustawionych przodem do pozostałych gości (tzw. stół prezydialny); na stole prezydialnym ustawiona woda mineralna gazowana i niegazowana oraz szklanki dla każdej z osób zasiadających za stołem prezydialnym. 2) w dniu 27 września 2011 r. w godzinach od 09.00 do 15.00 (konferencja szkoleniowa dla beneficjentów) : a) sala konferencyjna -z klimatyzacją, sala musi znajdować się na terenie hotelu, b) dwa rzutniki multimedialne, w tym jeden zapasowy (awaryjny), c) cztery mikrofony bezprzewodowe, w tym dwa zapasowe (awaryjne) z nagłośnieniem, d) pełnowymiarowy ekran, e) na sali konferencyjnej 200 krzeseł z miękkim siedzeniem i oparciem oraz pulpitem, oraz 10 krzeseł ustawionych przodem do pozostałych gości (tzw. stół prezydialny); na stole prezydialnym ustawiona woda mineralna gazowana i niegazowana oraz szklanki dala każdej z osób zasiadających za stołem prezydialnym. C.2 Wynajęcie sali konferencyjnej dla co najmniej 35 osób wraz z następującym wyposażeniem: 1) w dniu 26 września 2011 r. w godzinach od 10.00 do 17.00. (Konferencja prasowa): a) stół dla 35 osób ustawiony konferencyjnie - wszyscy wokół stołu b) rzutnik multimedialny, c) dwa mikrofony bezprzewodowe, w tym jeden zapasowy (awaryjny) z nagłośnieniem, d) ekran, e) flipchart, f) na stole woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach 0,25 ml, szklanki oraz paluszki słone i ciastka (dla 35 osób) 2) w dniu 27 września 2011 r. w godzinach od 15.00 do 19.00 (posiedzenie Rady Nadzorczej WFOŚiGW w Szczecinie): 3) stół dla 35 osób ustawiony konferencyjnie - wszyscy wokół stołu 4) rzutnik multimedialny, 5) dwa mikrofony bezprzewodowe, w tym jeden zapasowy (awaryjny) z nagłośnieniem, 6) ekran, 7) flipchart, 8) na stole woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach 0,25 ml, szklanki oraz paluszki słone i ciastka (dla 35 osób) D. Posiłki w wynajętym przez wykonawcę hotelu. 1. Śniadanie standardowe w formie bufetu. 2. Obiad w dniach 26 oraz 27 września 2011 r. dla 210 osób wskazanych przez Zamawiającego, w restauracji hotelowej, w formie bufetu. Obiad musi składać się z dwóch dań - zupy oraz bufetu (mięsa, ryby, sałatki, ziemniaki, makarony), napoi (woda mineralna, kawa, herbata) oraz deseru w formie ciasta. 3. Dwa bufety kawowe dla 210 osób w dniu 26 września 2011 r oraz jeden bufet kawowy dla 210 osób w dniu 27 września 2011 r. Dodatkowo bufety kawowe na stole konferencyjnym w małej Sali, dla 35 osób w dniu 26 września oraz dla 35 osób w dniu 27 września. Jednorazowo bufet kawowy powinien zawierać na osobę: filiżankę kawy rozpuszczalnej i herbaty, słodki poczęstunek (ciasta lub ciastka) oraz napój chłodzący w butelkach o pojemności 0,25l lub w dzbankach. Dodatkowo mleczko do kawy, cukier oraz słodzik. 4. Kolacja uroczysta musi znajdować się w restauracji w hotelu. Kolacja powinna składać się z przystawki serwowanej przez kelnerów oraz bufetu (mięsa, ryby, sałatki, ziemniaki, makarony), napoi (woda mineralna, soki, napoje gazowane, kawa, herbata) oraz deseru w formie ciasta. HARMONOGRAM CZASOWY SPOTKANIA niedziela 25 września 2011 r. od godziny 16:00 przyjazd uczestników spotkania do hotelu i zakwaterowanie 20:00 kolacja Pierwszy dzień - poniedziałek 26 września 2011 r. 08:00 - 10:00 śniadanie 10:00 rozpoczęcie konferencji 14:30 lunch 18:30 czas wolny, 20:30 uroczysta kolacja, nocleg Trzeci dzień - wtorek 27 września 2011 r. 08:00 - 10:00 śniadanie 10:00 rozpoczęcie konferencji 14:30 lunch 15:30 konferencja 19:00 kolacja 21.00 zakończenie spotkania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wfos.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach