Przetargi.pl
ORGANIZACJA KOMPLEKSOWEGO SZKOLENIA TEORETYCZNEGO I SYMULATOROWEGO DLA PERSONELU LATAJĄCEGO NA SUMULATORZE LOTU ŚMIGŁOWCA MI-17 ( 73/ZP/12 )

Jednostka Wojskowa Nr 2573 ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 750 20 98 , fax. 42 750 21 01
  • Data zamieszczenia: 2012-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 2573
    ul. Konstantynowska 85 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 750 20 98, fax. 42 750 21 01
    REGON: 10106725600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ORGANIZACJA KOMPLEKSOWEGO SZKOLENIA TEORETYCZNEGO I SYMULATOROWEGO DLA PERSONELU LATAJĄCEGO NA SUMULATORZE LOTU ŚMIGŁOWCA MI-17 ( 73/ZP/12 )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kompleksowego szkolenia teoretycznego i symulatorowego na symulatorze lotu śmigłowca Mi-17 wraz z dojazdem do ośrodka szkoleniowego, zakwaterowaniem i wyżywieniem dla personelu latającego z Jednostki Wojskowej 4392 Nowy Glinnik. 2. Szkolenie zostanie przeprowadzone w języku polskim przez instruktorów / wykładowców posiadających co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 3. Zakres szkolenia: - autorotacja śmigłowca po utracie/usterce śmigła ogonowego; - awaria instalacji hydraulicznej - wykonywanie lotów VFR - lądowanie na ograniczonej powierzchni/przestrzeni w górach oraz na ograniczonej powierzchni/przestrzeni w zapyleniu; - loty z podwieszeniem zewnętrznym; - wykonywanie lotów w różnorodnych warunkach pogodowych i porach roku; - współpraca w załodze wieloosobowej. Kurs może być modyfikowany zgonie z wymaganiami Zamawiającego. Materiały, wyposażenie oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia zapewni Wykonawca. Szkolenie musi obejmować: - szkolenie naziemne - wiedza teoretyczna (3,5h na załogę) (3,5h szkolenia w ciągu 1 dnia); o teoria dla procedur anormalnych - 2h; o teoria dla procedur awaryjnych - 1,5h - szkolenie na symulatorze - lotnicze (7,5h na załogę) (7,5h szkolenia w ciągu 2-3 dni) - szkolenie podstawowe do lotów w nocy - 1h; - szkolenie do lotów wg instrumentów w dzień/w nocy (+ loty NVG) - 1,5h; - podejście do lądowania w minimalnych warunkach pogodowych - 1h; - procedury anormalne - 2h; - procedury awaryjne - 2h. Osobom skierowanym na szkolenie Wykonawca zapewni: - transport do ośrodka szkoleniowego na trasie: - Nowy Glinnik - ośrodek szkoleniowy - Nowy Glinnik; - zakwaterowanie; - wyżywienie 3 razy dziennie (śniadanie, obiad, kolacja); - transfer z hotelu do ośrodka szkoleniowego i droga powrotna do hotelu. - ubezpieczenie NW w podróży; - opiekę instruktora podczas szkolenia; UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i złożenia wraz z ofertą programu szkolenia na symulatorze lotu dla personelu latającego, wykonującego loty na śmigłowcu Mi-17. 4. W szkoleniu uczestniczyć będzie 8 załóg, razem 24 osoby. Każda załoga składać się będzie z trzech osób (pierwszy pilot, drugi pilot, technik pokładowy). 5. Minimalny, zakładany czas szkoleniowy - 3 dni treningowe dla jednej tury (2 załogi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach