Przetargi.pl
Organizacja kolonii letnich i obozów młodzieżowych dla dzieci pracowników WSZ w Koninie

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 62-504 Konin, ul. Szpitalna 45
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2404133 , fax. 063 2404134
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Szpitalna 45 45
    62-504 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2404133, fax. 063 2404134
    REGON: 00031159100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja kolonii letnich i obozów młodzieżowych dla dzieci pracowników WSZ w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    FORMY WYPOCZYNKU: Pakiet I - Kolonie nad morzem: Dąbki lub okolice - ilość uczestników - 17 Pakiet II - Kolonie w górach: Bystra lub okolice - ilość uczestników - 21 Pakiet III - Obóz młodzieżowy w Hiszpanii/Wybrzeże Costa Brava/ - ilość uczestników - 40 Pakiet IV- Obóz młodzieżowy w Bułgarii Złote Piaski - ilość uczestników - 41 Pakiet I Kolonie nad morzem w miejscowości Dąbki lub okolice na przełomie lipca i sierpnia Turnus 14-dniowy Ilość uczestników - 17, dzieci w wieku 8 - 12 lat Wymagania zamawiającego: 1.Obiekt - usytuowany na dużym, ogrodzonym, bezpiecznym terenie, - ośrodek wypoczynkowy- murowany, - usytuowany blisko morza, dojście do plaży nie dalej niż 100 m, - pokoje 2,3,4 osobowe, bez wyposażenia w łóżka piętrowe, - pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny (wc, natrysk), - zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku, - stołówka w miejscu zakwaterowania, - boisko sportowe, plac zabaw, miejsce na ognisko, - świetlica ze sprzętem RTV, - sala dyskotekowa ze sprzętem nagłaśniającym, - osobne pokoje dla wychowawców. 2.Opieka - kadra pedagogiczna, - ratownik, - pielęgniarka całodobowo lub opieka medyczna na bazie istniejących zakładów opieki zdrowotnej w danej miejscowości, - zapewnienie podstawowych leków na czas pobytu oraz apteczek pierwszej pomocy na czas podróży, - zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki lub opiekuna wyznaczonego przez kierownika grupy. 3.Program kulturalno-sportowy - zorganizowanie minimum 2 wycieczek autokarowych z przewodnikiem i pokryciem kosztów wstępu, - organizacja dyskotek - minimum czterech - zapewnienie sprzętu i osoby prowadzącej, - organizacja ogniska z pieczeniem kiełbasek, - zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników (rejs odbywać ma cała grupa jednocześnie), - wstęp do Parku Wodnego - minimum 2 godziny, - organizacja zajęć sportowych, zabaw i konkursów, - zorganizowanie zagranicznej wycieczki autokarowej z noclegiem do najbliższego parku rozrywki. 4.Wyżywienie - 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), - suchy prowiant na wycieczki całodniowe, - udostępnienie dzieciom napoju oraz możliwość wieczornego dożywiania (chleb + dżem), - w dniu przyjazdu kolacja, w dniu wyjazdu obiad oraz suchy prowiant na drogę powrotną, - podczas wycieczki zagranicznej wyżywienie 3 x dziennie, tj. śniadanie, obiad, kolacja lub śniadanie, suchy prowiant, kolacja. 5.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: - zatrudnienia kadry pedagogicznej, - zapewnienia transportu autokarem (klasa LUX) z wc, video, klimatyzacją z Konina do miejsca wypoczynku oraz odwozu dzieci po jego zakończeniu do Konina, - zapewnienia obsługi autokaru przez 2 kierowców, - autokar ma być podstawiony minimum 30 minut przed wyjazdem, - ubezpieczenia NNW wszystkich uczestników - kwota minimalna 10.000,-zł na osobę ze wskazaniem firmy ubezpieczeniowej ( do oferty należy dołączyć umowę ubezpieczeniową) - przedstawienia oferty, która jest jego własnym produktem turystycznym (w przypadku wątpliwości, na żądanie komisji należy przedłożyć umowę z ośrodkiem - umowy pośredników zostaną odrzucone). 6.Zamawiający zastrzega sobie: - prawo do 5% niedokompletu w grupie, bez ponoszenia kosztów, - możliwość zgłoszenia uczestnictwa w kolonii dziecka starszego. Pakiet II Kolonie w górach w miejscowości Bystra lub okolice w II połowie lipca Turnus 14-dniowy. Ilość uczestników - 21, dzieci w wieku 8 - 12 lat Wymagania zamawiającego: 1.Obiekt - usytuowany na dużym, ogrodzonym, bezpiecznym terenie, - ośrodek wypoczynkowy - murowany - pokoje 2,3,4 osobowe bez wyposażenia w łóżka piętrowe, - pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny (wc, natrysk), - zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku, - stołówka w miejscu zakwaterowania, - boisko sportowe, plac zabaw, miejsce na ognisko, - basen przy ośrodku lub wyjście całodniowe na basen (minimum 2x podczas turnusu), - świetlica ze sprzętem RTV, - sala dyskotekowa ze sprzętem nagłaśniającym, - osobne pokoje dla wychowawców. 2.Opieka - kadra pedagogiczna, - przewodnik na szlakach górskich, - ratownik (w przypadku gdy obiekt będzie posiadał basen), - pielęgniarka całodobowo lub opieka medyczna na bazie istniejących zakładów opieki zdrowotnej w danej miejscowości, - zapewnienie podstawowych leków na czas pobytu oraz apteczek pierwszej pomocy na czas podróży, - zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki lub opiekuna wyznaczonego przez kierownika grupy. 3.Program kulturalno-sportowy - zorganizowanie minimum trzech wycieczek autokarowych z przewodnikiem i pokryciem kosztów wstępu, - organizacja dyskotek - minimum czterech - zapewnienie sprzętu i osoby prowadzącej, - organizacja ogniska z pieczeniem kiełbasek, - organizacja wycieczek pieszych po szlakach górskich, - organizacja zajęć sportowych, zabaw i konkursów. 4.Wyżywienie - 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), - suchy prowiant na wycieczki całodniowe, udostępnienie dzieciom napoju oraz możliwość wieczornego dożywiania (chleb+dżem), - w dniu przyjazdu kolacja, w dniu wyjazdu obiad oraz suchy prowiant na drogę powrotną. 5.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: - zatrudnienia kadry pedagogicznej, - zapewnienia transportu autokarem (klasa LUX) z wc, video, klimatyzacją z Konina do miejsca wypoczynku oraz odwozu dzieci po jego zakończeniu do Konina, - zapewnienia obsługi autokaru przez 2 kierowców, - autokar ma być podstawiony minimum 30 minut przed wyjazdem, - ubezpieczenia NNW wszystkich uczestników - kwota minimalna 10.000,-zł na osobę, ze wskazaniem firmy ubezpieczeniowej ( do oferty należy dołączyć umowę ubezpieczeniową) - przedstawienia oferty, która jest jego własnym produktem turystycznym (w przypadku wątpliwości, na żądanie komisji należy przedłożyć umowę z ośrodkiem - umowy pośredników zostaną odrzucone) . 6.Zamawiający zastrzega sobie: - prawo do 5% niedokompletu w grupie bez ponoszenia kosztów, - możliwość zgłoszenia uczestnictwa w kolonii stareszego dziecka . Pakiet III Obóz młodzieżowy w Hiszpanii (Wybrzeże Costa Brava) Termin - I połowa sierpnia - maksymalnie do 22.08.2009 r., turnus 12-dniowy Ilość uczestników - 40, młodzież w wieku 13 - 16 lat 1.Obiekt - położony jak najbliżej plaży, nie dalej niż 400 m, - hotel minimum 3-gwiazdkowy z własnym basenem, - pokoje 2,3,4 osobowe, mogą być apartamenty, bez wyposażenia w łóżka piętrowe, - pokoje wyposażone w pełen węzeł sanitarny (wc, natrysk), pokoje z klimatyzacją, - zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku, - stołówka w miejscu zakwaterowania, - osobne pokoje dla wychowawców. 2.Opieka - kadra pedagogiczna , - ratownik zatrudniony przez Wykonawcę do dyspozycji grupy (nie z plaży publicznej), - opieka medyczna zapewniona na bazie miejscowego szpitala, - zapewnienie podstawowych leków na czas pobytu oraz apteczki pierwszej pomocy na czas podróży, - opieka rezydenta w Hiszpanii, 3.Program kulturalno-sportowy - zorganizowanie minimum 2 wycieczek autokarowych z pokryciem kosztów wstępu ( w tym jedna do jednego z europejskich parków rozrywki), - organizacja zająć sportowych na plaży, - organizacja wycieczek pieszych po okolicy, zwiedzanie miejscowych atrakcji. 4.Wyżywienie - 3 posiłki dziennie w formie bufetu szwedzkiego - suchy prowiant podczas wycieczek autokarowych, 5.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: - zatrudnienia kadry pedagogicznej - zapewnienia transportu autokarem klasy LUX, z wc,video, klimatyzacją z Konina do miejsca wypoczynku oraz odwozu dzieci po jego zakończeniu do Konina, - zapewnienia obsługi autokaru zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zapewnienia noclegu tranzytowego wraz z posiłkami, - autokar ma być podstawiony minimum 30 minut przed wyjazdem, - ubezpieczenia uczestników obozu od kosztów leczenia oraz NW i bagażu - kwota minimalna 10.000 EURO na osobę ze wskazaniem firmy ubezpieczeniowej (do oferty należy dołączyć umowę ubezpieczeniową) - przedstawienia oferty, która jest jego własnym produktem turystycznym (w przypadku wątpliwości, na żądanie komisji należy przedłożyć umowę z ośrodkiem - umowy pośredników zostaną odrzucone). 6.Zamawiający zastrzega sobie: - prawo do 5% niedokompletu w grupie bez ponoszenia kosztów, - możliwość zgłoszenia uczestnictwa w obozie młodzieżowym dziecka młodszego. Pakiet IV Obóz młodzieżowy w Bułgarii (Złote Piaski ) Termin - I połowa lipca (początek turnusu najwcześniej po 7 lipca ), turnus 12-dniowy Ilość uczestników - 41, młodzież w wieku 13 - 16 lat. 1.Obiekt - położony jak najbliżej plaży, nie dalej niż 400 m, - hotel minimum 3-gwiazdkowy, z własnym basenem, - pokoje 2,3,4 osobowe, mogą być typu apartament, bez wyposażenia w łóżka piętrowe, - pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny (wc, natrysk), pokoje z klimatyzacją, - zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku, - stołówka w miejscu zakwaterowania, - osobne pokoje dla wychowawców. 2.Opieka - kadra pedagogiczna, - ratownik zatrudniony przez Wykonawcę do dyspozycji grupy (nie z plaży publicznej), - opieka medyczna zapewniona na bazie miejscowego szpitala, - zapewnienie podstawowych leków na czas pobytu oraz apteczki na czas podróży, - opieka rezydenta w Bułgarii. 3.Program kulturalno-sportowy - zorganizowanie minimum 2 wycieczek autokarowych z pokryciem kosztów wstępu, - organizacja zajęć sportowych na plaży, - organizacja wycieczek pieszych po okolicy, zwiedzanie miejscowych atrakcji. 4.Wyżywienie. - 3 posiłki dziennie w formie bufetu szwedzkiego - suchy prowiant podczas wycieczek autokarowych. 5.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: - zatrudnienia kadry pedagogicznej, - zapewnienia transportu autokarem klasy LUX, z wc, video, klimatyzacją z Konina do miejsca wypoczynku oraz odwozu dzieci po jego zakończeniu do Konina, - zapewnienia obsługi autokaru zgodnie z obowiązującymi przepisami , - zapewnienia noclegu tranzytowego wraz z posiłkami, - autokar ma być podstawiony minimum 30 minut przed wyjazdem, - ubezpieczenia uczestników obozu od kosztów leczenia oraz NW i bagażu - kwota minimalna 10.000 EURO na osobę ze wskazaniem firmy ubezpieczeniowej ( do oferty należy dołączyć umowę ubezpieczeniową) - przedstawienia oferty, która jest jego własnym produktem turystycznym (w przypadku wątpliwości, na żądanie komisji należy przedłożyć umowę z ośrodkiem - umowy pośredników zostaną odrzucone). 6.Zamawiający zastrzega sobie: - prawo do 5% niedokompletu w grupie bez ponoszenia kosztów, - możliwość zgłoszenia uczestnictwa w obozie młodzieżowym dziecka młodszego. Uwaga! Pod pojęciem okolice należy rozumieć odległość w promieniu 10 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie zastosowano
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia (o których mowa w § 9 SIWZ) potwierdzające ich spełnianie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) -Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( jeżeli dotyczy) , -Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Koncesja, zezwolenie, licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. -Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Umowa ubezpieczeniowa dotycząca ubezpieczenia NNW - Katalogi, foldery itp. potwierdzające informacje dot. miejsca zakwaterowania uczestników, programu kolonii itd.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach