Przetargi.pl
organizacja kolonii letnich dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Tarnowo Podgórne

Gminna Jednostka Oświatowa ogłasza przetarg

  • Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Sportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8146482 , fax. 61 8959364
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Jednostka Oświatowa
    ul. Sportowa 1 1
    62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8146482, fax. 61 8959364
    REGON: 63020405400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gjo-tarnowopodgorne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    organizacja kolonii letnich dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Tarnowo Podgórne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii letnich dla dzieci w wieku od 7 do 13 lat. Wykonawca musi spełnić następujące wymagania: - zakwaterowanie podczas pięciu bezpośrednio następujących po sobie 7-dniowych turnusów (w każdym turnusie bierze udział 50 osób - 45 uczestników plus 4 opiekunów i 1 kierownik kolonii) w miejscowości nadmorskiej w Polsce, w odległości nie większej niż 300 km od siedziby Zamawiającego. - OŚRODEK -Zakwaterowanie zorganizowane w budynku murowanym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania w domkach kampingowych, namiotach, budynkach szkolnych i bursach. Uczestnicy muszą być zakwaterowani w jednym budynku, a drzwi do pokoi muszą wychodzić na wspólny korytarz w budynku. Pokoje maksymalnie 4 -osobowe z łazienkami (pełen węzeł sanitarny) lub segment z dwoma pokojami i wspólną łazienką (pełen węzeł sanitarny). W pokojach łóżka pojedyncze, liczba osób w pokoju od 2-4, a w segmencie nie może być większa niż osiem osób. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w pokojach z łóżkami piętrowymi. Pokoje i segmenty nie mogą być dwupoziomowe. Pokoje muszą być wyposażone w podstawowe meble: co najmniej szafa ubraniowa, stolik, krzesła, łóżka. Woda ciepła bez ograniczeń. Teren ośrodka musi być ogrodzony, z wydzielonym miejscem do rekreacji, urządzeniami do zabaw ruchowych plac zabaw dla dzieci i ćwiczeń, stoły do ping-ponga, boisko do siatkówki i/lub koszykówki, miejsce na ognisko, plac do tańca/zajęć ruchowych. W ośrodku musi znajdować się wydzielona duża sala do zajęć świetlicowych (ok. 100 m?) odpowiednio wyposażona w stoły i krzesła, a także w dodatkowe sprzęty umożliwiające prowadzenie zajęć rekreacyjnych np. stół do ping - ponga, piłkarzyki, piłki, rakietki oraz sprzęt nagłaśniający umożliwiający organizację dyskotek. Zamawiający wymaga, aby na terenie ośrodka znajdował się basen kryty (usytuowany w budynku znajdującym się na terenie ośrodka), do którego wykonawca zapewni dostęp na minimum jedną godz. dziennie, w każdym turnusie dla każdego uczestnika. -Obiekt kolonijny w odległości do 100 metrów do plaży z miejscem umożliwiającym kąpiel. Odległość należy mierzyć wzdłuż drogi przeznaczonej do ruchu pieszego; kąpielisko musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i czystości wody. Opiekę ratownika zapewnia Wykonawca. - terminy poszczególnych turnusów w okresie między 28 czerwca 2014 r. a 2 sierpnia 2014 r.: I turnus - 28 czerwca do 5 lipca, II turnus - 5 lipca do 12 lipca, III turnus - 12 lipca do 19 lipca, IV turnus - 19 lipca do 26 lipca, V turnus - 26 lipca do 2 sierpnia, - zapewnienie całodziennego wyżywienia - 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja (posiłki do napojów). Wszystkie posiłki w systemie stół szwedzki. Dzienna stawka żywieniowa na 1 dziecko nie może być niższa niż 30 zł (słownie: trzydzieści zł 00/100). Każdy turnus rozpoczyna się i kończy obiadem (w dniu wyjazdu dodatkowy obiad). Wykonawca zapewnia uczestnikom turnusów suchy prowiant i napoje na drogę powrotną. -zapewnienie całodobowej opieki medycznej (lekarz i pielęgniarka na wezwanie) dla grupy; W dniu rozpoczęcia kolejnego turnusu pielęgniarka zobowiązana jest do przeprowadzenia profilaktycznej kontroli czystości. - zapewnienie uczestnikom turnusów transportu autokarem wyposażonym w sprawną klimatyzację, spełniającym wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz.262, z późn. zm.).Transport odbywać się może wyłącznie w ciągu dnia - spod Szkoły Podstawowej w Tarnowie Podgórnym i Przeźmierowie do ośrodka kolonijnego. Powrót z miejsca wypoczynku odbywa się również do Szkoły Podstawowej w Przeźmierowie i Tarnowie Podgórnym. Zamawiający zapewnia kierownika kolonii i opiekę wychowawców podczas każdego z turnusów. - Zamawiający ubezpiecza uczestników kolonii we własnym zakresie. - Prawo opcji - ilość osób uczestniczących w każdym z turnusów może ulec zmianie w zakresie plus/minus 3 osób. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia tej zmiany rozliczając koszty po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez Wykonawcę jako miejsc zakwaterowania dzieci oraz miejsc spożywania posiłków i spędzania czasu wolnego zarówno przed podpisaniem umowy, jak i po jej podpisaniu. - Zamawiający we własnym zakresie zgłosi do Kuratorium Oświaty organizację kolonii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl; www.gjo-tarnowopodgorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach