Przetargi.pl
Organizacja Imprezy pn.: ,,Miedzynarodowe Forum PPP w Płocku''

Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3671598 , fax. 24 3671598
  • Data zamieszczenia: 2017-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
    ul. Stary Rynek 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3671598, fax. 24 3671598
    REGON: 000592868
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja Imprezy pn.: ,,Miedzynarodowe Forum PPP w Płocku''
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja dwudniowej konferencji pod nazwą „Międzynarodowe Forum PPP w Płocku”, zwanej dalej „Imprezą”. W ramach realizacji zamówienia do zadań Wykonawcy należy organizacja następujących przedsięwzięć: 1. Dwudniowa konferencja z podziałem na: 1) część konferencyjną z wykładami prelegentów 2) cześć konferencyjną z panelami dyskusyjnymi 3) część konferencyjną z warsztatami networkingowymi W ramach organizacji konferencji Wykonawca zapewni: 1) aranżację przestrzeni konferencyjnej wraz z nagłośnieniem, oświetleniem i obsługą techniczną z podziałem na: - strefę konferencyjną - strefę dyskusyjną - strefę warsztatowo - networkingową - strefę wystawienniczą - strefę chillout - strefę PR 2) oprawę merytoryczną konferencji w uzgodnieniu z Zamawiającym 3) udział prelegentów, prezenterów, moderatorów oraz speakerów 4) udział wystawców w ilości co najmniej 30 podmiotów 5) udział uczestników konferencji w ilości co najmniej 200 osób 6) organizację zakwaterowania dla prelegentów, wystawców i uczestników 7) promocję Imprezy 8) organizacja Biura Informacyjnego Imprezy 9) catering podczas uroczystego otwarcia oraz zamknięcia Imprezy 2. Gala Imprezy dla wystawców, prelegentów, uczestników oraz zaproszonych gości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79952000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium – o ile zostało wniesione w formie innej niż pieniężna. 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie nie wynika z wpisu do KRS lub CeiDG, 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy). 5) Wypełniony formularz „Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia(koordynator główny konferencji oraz specjalista ds. rekrutacji”-Załącznik nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach