Przetargi.pl
Organizacja imprezy kulturalnej pn. Nadbużańskie Spotkania Kulturą - Drohiczyn 2014.

Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 17-312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6557135 , fax. 085 655 70 80
  • Data zamieszczenia: 2014-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
    ul. Kraszewskiego 5 5
    17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie
    tel. 085 6557135, fax. 085 655 70 80
    REGON: 05065905900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja imprezy kulturalnej pn. Nadbużańskie Spotkania Kulturą - Drohiczyn 2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje organizację imprezy kulturalnej pn. Nadbużańskie Spotkanie z Kulturą - Drohiczyn 2014. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 2.1. Zapewnienie oprawy muzycznej: - Wykonawca musi zapewnić występy min. dwóch zespołów muzycznych, w godz. od 19:00 do 20:00 i od 20:30 do 21:30: Przez zespoły muzyczne zamawiający uzna wykonawców: - pierwszy zespół - powinien być zespołem coverowym lub zespołem z gatunku muzyki disco polo. Zamawiający uzna wykonawcę o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej i wysokiej rozpoznawalności w skali kraju (teledyski emitowane w stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnokrajowym, zespół istniejący na listach radiowych), który w swojej dyskografii ma min. 2 autorskie płyty - min. 70 minut trwania koncertu; - drugi zespół - gwiazda wieczoru zamawiający uzna wykonawcę o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej i wysokiej rozpoznawalności w skali kraju, który w swojej dyskografii ma min. 7 autorskich płyt, z czego minimum 3 z nich otrzymały status Platynowej Płyty przyznawany przez Związek Producentów Audio Video (ZPAV) - min. 70 minut trwania koncertu; Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do wyboru Zamawiającego dwie propozycje gwiazdy wieczoru i cztery propozycje zespołów coverowych. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia oprawy muzycznej zgodnej z ww. wyborem Zamawiającego. 2.2. Zapewnienie oprawy technicznej: 2.2.1. Nagłośnienie SYSTEM NAGŁOŚNIENIA WIDOWNI - Wymagane jest zapewnienie równomiernego nagłośnienia na obszarze odbywającej się imprezy za pomocą wysokiej jakości systemu wyrównanego liniowo. System nagłośnienia, o czterodrożnym aktywnym podziale pasma. Zawieszenia jak i rama powinny posiadać atest. System powinien równomiernie pokrywać dźwiękiem cały obszar audytorium, powinien być złożony z odpowiedniej ilości kolumn głośnikowych w gronie min 8 szt. na stronę, preferowana ilość 10-12 szt., podwieszonych obok sceny, oraz z odpowiedniej ilości kolumn głośnikowych niskotonowych w ilości min 12 szt. Kolumny szerokopasmowe, basowe, procesory, wzmacniacze powinny być tego samego producenta lub dedykowane do danego systemu. Aparatura musi być wystrojona i obsługiwana przez kompetentną osobę, która jest w dyspozycji przez cały czas trwania imprezy. Sprzęt musi być uziemiony, wolny od szumów i przydźwięków sieciowych. Aparatura musi być uruchomiona i wystrojona min. na godzinę przed rozpoczęciem imprezy. Konsoleta frontowa ustawiona musi być centralnie w osi sceny, nie dalej niż 40 m. od sceny. Mikser w konsolecie frontowej tylko cyfrowy. Konsoleta boczna ustawiona z boku sceny w miejscu umożliwiającym kontakt wzrokowy realizatora dźwięku z zespołem. Mikser w konsolecie tylko cyfrowy. Pozostałe elementy systemu nagłośnieniowego powinny być dostosowane do wymagań zespołów - rider techniczny. ZASILANIE - Firma zapewniająca nagłośnienie i zasilanie sprzętu zespołu bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wykonawców, realizatorów i techniki zespołów oraz wykonawców podczas prób i koncertu! 2.2.2. OŚWIETLENIE Konsoleta Oświetleniowa - Powinna być ustawiona na przeciwko środka sceny, na podwyższeniu (widok sceny nie powinien być zasłaniany przez widzów). Minimalny zestaw efektów: - min. 2 sztuki wytwornice dymu - (Płyny do wytwarzania dymów powinny być bezwonne i posiadać odpowiedni atest) - min. 1 sztuka - reflektor prowadzący - powinien być ustawiony centralnie do sceny, na podwyższeniu (podeście) tak aby mógł ponad publicznością, swobodnie świecić na scenę. Niezbędny jest kontakt pomiędzy realizatorem oświetlenia, a operatorem spota. - min. 12 sztuk głów ruchomych typu beam; - min. 8 sztuk głów ruchomych typu spot; - min. 12 sztuk głów ruchomych LED typu WASH; - min. 4 sztuki doświetlaczy; - min. 2 sztuki stroboskopów o mocy min. 3000 W (sztuka); Pozostałe elementy oświetlenia powinny być dostosowane do wymagań zespołów - rider techniczny. 2.2.3. MULTIMEDIA - wykonawca zapewni dwa projektory multimedialne zamontowane na ruchomych i programowalnych głowicach z wbudowanymi media serwerami. Moc świetlna jednego urządzenia min. 6500 ANSI lumenów z jednego lampy projekcji ze współczynnikiem kontrastu 2.000:1. Po stornie wykonawcy leży również zamontowanie ekranów tylno - projekcyjnych po obu stronach sceny (w świetle sceny) w formacie min 3x2m. Podczas koncertów na ekranach wyświetlane będą pokazy multimedialne przygotowane przez zamawiającego. 2.2.4. DOSTARCZENIE MONTAŻ I DEMONTAŻ SCENY Z ZADASZENIEM 1) Scena o konstrukcji kopułowej konstrukcji quadro; - wymiary dachu min 11,5x9m, wymiar podestu min. 10 x8m; - podest min ustawiony na wysokości 1,55m; - prześwit pomiędzy przodem podłogi sceny, a dolnym wymiarem kratownicy poziomej belki zadaszenia (nie łukowatej), powinien wynosić min 6m; 2) Wymagane jest okotarowanie sceny ze specjalistyczną siatką sceniczną. 3) Scena musi posiadać schody z prawej strony. - wejście na scenę musi być zabezpieczone poręczami z obu stron schodów; 4) Z prawej strony sceny musi być usytuowane profesjonalne zadaszone i osłonięte z trzech stron miejsce realizacyjne monitorowe o wysokości sceny i wymiarach minimalnych 3 x 2m. 5) Na froncie musi znajdować się profesjonalne zadaszone i osłonięte z trzech stron miejsce mikserów frontowych oświetlenia i nagłośnienia o min wymiarach 3 x 3m o wysokości podłogi nie wyżej niż 0,5m, usytuowane w osi sceny w odległości około 30-40m. 6) Scena musi mieć aktualne atesty bezpieczeństwa i nie być starsza niż 3 lata. 7) 2 podesty na kółkach 3x2x0,3m, 3x2x0,3m. 8) Wygrodzenie sceny za pomocą barierek ochronnych, min. 120 mb. W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty i nie być starszy niż 4 lata; 2.3. Prowadzenie festynu (konferansjer) - zapewnienie konferansjera na cały okres trwania festynu, tj. od godz. 14.00 do godz. 24.00. 2.4. Bezpieczeństwo imprezy masowej - z uwagi na charakter festynu, jako imprezy masowej (przewidywana ilość uczestników 1500 osób), w ramach działań organizacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa imprezy, zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 62, poz. 504 z późn. zm.). Wszelkie niezbędne dokumenty oraz zezwolenia konieczne do przeprowadzenia zadań określonych w pkt. 3.1. - 3.4. leżą po stronie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia we własnym zakresie dodatkowych elementów festynu, oraz występów artystycznych na scenie, nie kolidując z programem Wykonawcy. Zamawiający udostępni bezpłatnie plac pod organizowaną imprezę - Park Miejski w Drohiczynie - Plac Kościuszki. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu realizacji festynu przed jego rozpoczęciem, celem oceny zgodności oferty Wykonawcy z wymaganiami SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drohiczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach