Przetargi.pl
Organizacja i zapewnienie wypoczynku w okresie wakacji letnich dla dzieci w wieku szkolnym - w ilości do 120 dzieci (klas II - VI szkoły podstawowej oraz I i II klas gimnazjalnych).

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Korczaka 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5207046 , fax. 0-65 5299612
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie
    ul. Korczaka 5 5
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5207046, fax. 0-65 5299612
    REGON: 41000607000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopr.leszno.sisco.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i zapewnienie wypoczynku w okresie wakacji letnich dla dzieci w wieku szkolnym - w ilości do 120 dzieci (klas II - VI szkoły podstawowej oraz I i II klas gimnazjalnych).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i zapewnienie wypoczynku w okresie wakacji letnich dla dzieci w wieku szkolnym - w ilości do 120 dzieci (klas II - VI szkoły podstawowej oraz I i II klas gimnazjalnych). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dzieci i młodzieży - uczestników kolonii letnich, jednak nie mniej niż do liczby 80 dzieci. Kolonie mają się odbyć, w turnusach 10-dniowych w okresie letnich wakacji szkolnych 2010 r. przy czym termin ten nie może być dłuższy niż do 29 sierpnia 2010r. Turnusy mogą rozpoczynać się jeden po drugim, a w przypadku zazębiania się terminów turnusów uczestnicy kolonii winni mieć zapewniony 10-dniowy pobyt zgodnie z niniejszą specyfikacją, zwaną dalej SIWZ. Liczba uczestników kolonii pozostających pod opieką jednego wychowawcy nie może przekraczać ilości, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (DZ. U. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa uczestników kolonii, a w szczególności podczas kąpieli zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U z 1997 r. Nr 57, poz. 358). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii osobom trzecim. Szczegółowy zakres usług świadczonych przez wykonawcę w wykonaniu zamówienia w ramach organizowania kolonii obejmuje: a) Transport uczestników kolonii w ciągu dnia, autokarem sprawnym technicznie wraz z dwoma kierowcami i odpowiednią ilością wychowawców (autokar ma być podstawiony minimum 45 minut przed wyjazdem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego); b) Stałą opiekę sprawowaną przez wykwalifikowanych wychowawców; c) Zapewnienie ciekawego programu wypoczynku; d) Stałą opiekę medyczną (pielęgniarka na miejscu, lekarz na telefon); e) Opiekę ratownika w czasie kąpieli pozostającego do dyspozycji grupy przez cały czas trwania turnusów; f) Ubezpieczenie wszystkich uczestników kolonii letnich od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie podróży i pobytu; g) Zakwaterowane w jednej miejscowości i w jednym obiekcie tj. ośrodku wypoczynkowym mogącym składać się z kilku budynków, przy czym należy pamiętać, iż każdy z budynków musi spełniać wymogi określone w SIWZ h) Zakwaterowanie w budynku murowanym posiadającym aktualną kartę kwalifikacyjną obiektu zatwierdzoną przez właściwe terytorialnie Kuratorium Oświaty. i) Wyżywienie składające się z 4 posiłków dziennie wraz z napojami (tj. śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja). Dzieci muszą mieć stały dostęp do napojów, ponadto na czas podróży w obie strony oraz w czasie wycieczek: suchy prowiant i napoje; j) Zapewnienie bezpłatnego dostępu uczestników kolonii do obiektów sportowych i kąpielisk itp; Uwaga: Ośrodek wypoczynkowy powinien posiadać do stałej dyspozycji uczestników kolonii letnich przez cały czas trwania turnusów oraz udostępniać bez żadnych ograniczeń nieodpłatnie - sprzęt sportowy tj. piłki do różnego rodzaju gier zespołowych, rakietki i lotki do badmintona, stół do tenisa stołowego wraz z rakietkami i piłeczkami, piłkarzyki itp. w ilości zapewniającej swobodny dostęp do gier wszystkim uczestnikom kolonii letnich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: baza lokalowa
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mopr.leszno.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach