Przetargi.pl
Organizacja i realizacja specjalistycznych kursów w ramach projektu Od ucznia do profesjonalisty realizowanego przez Zespół Szkół Rolniczych im. W. St. Reymonta w Czartajewie, w ramach Priorytetu IX PO KL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nr. Umowy: UDA-POKL.09.02.00-20-198/12-00

Zespół Szkół Rolniczych im. W. St. Reymonta ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Czartajew, ul. Długa 130
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 655 28 70 , fax. 85 655 28 70
  • Data zamieszczenia: 2012-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Rolniczych im. W. St. Reymonta
    ul. Długa 130 130
    17-300 Czartajew, woj. podlaskie
    tel. 85 655 28 70, fax. 85 655 28 70
    REGON: 00009725800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsr-czartajew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i realizacja specjalistycznych kursów w ramach projektu Od ucznia do profesjonalisty realizowanego przez Zespół Szkół Rolniczych im. W. St. Reymonta w Czartajewie, w ramach Priorytetu IX PO KL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nr. Umowy: UDA-POKL.09.02.00-20-198/12-00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja szkoleń w ramach projektu Od ucznia do profesjonalisty realizowanego przez Zespół Szkół Rolniczych im. W. St. Reymonta w Czartajewie, którego beneficjentem jest Powiat Siemiatycki w ramach Priorytetu IX PO KL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego tj.: Zadanie I - Kurs specjalistyczny z zakresu obsługi programu typu AutoCad, obejmujący następujący zakres wiadomości i umiejętności: Zdobycie przez słuchacza wiedzy i umiejętności związanych z posługiwaniem się programem typu AutoCAD. Nabyciem umiejętności tworzenia rysunku technicznego, prawidłowego wymiarowania, kreskowania i wydruku. Kurs zostanie objętych 40 uczniów (4 grupy po 10 osób) w wymiarze 40 godzin ( dydaktycznych = 45 min.) dla każdej z grup wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych ( podręczników- po jednym komplecie dla każdego uczestnika, trenerów). Kurs powinien się zakończyć uzyskaniem przez każdego uczestnika certyfikatu z ukończonego kursu. Zadanie II- Specjalistyczny kurs zawodowy z florystyki Malowaniem kwiatami obejmuje: zapoznanie uczestników kursu z zagadnieniami z zakresu florystyki i pozwala nabyć podstawowe umiejętności rozwijające zdolności kreatywne. Kurs powinien dotyczyć: 1) Historii dekoracji roślinnych 2) Materiału roślinnego 3) Poznania podstawowych technik w pracy florysty. 4) Nauki układania bukietów na różne okazje - środki techniczne i materiały dekoracyjne 5) Bukietów okolicznościowych 6) Dekoracji florystycznej ślubu: stół kościół, samochody sala bankietowa. 7) Kompozycji kwiatowych w naczyniach 8) Pielęgnacji roślin i kwiatów doniczkowych 9) Sztuki kupowania 10) Sztuki sadzenia, podlewania, nawożenia 11) Nauki wyboru roślin ozdobnych w zależności od charakteru wnętrza Kursem zostanie objętych 20 uczniów ( 2 grupy po 10 osób) w wymiarze 50 godzin ( dydaktycznych = 45 min.) dla każdej z grup wraz z zapewnieniem niezbędnych materiałów szkoleniowych gwarantujących efektywne przyswajanie wiedzy i nabywanie umiejętności. Kurs powinien się zakończyć uzyskaniem przez każdego uczestnika certyfikatu z ukończonego kursu. Zadanie III- Specjalistyczny kurs zawodowy z wykorzystaniem ICT Techniki graficzne obejmujący następujący zakres wiadomości: uczestnicy kursu nabędą umiejętności w zakresie obróbki zdjęć i tworzenia własnych projektów graficznych przy użyciu technologii informacyjnej. Kursem zostanie objętych 20 uczniów ( 2 grupy po 10 osób) w wymiarze 40 godzin ( dydaktycznych = 45 min.) dla każdej z grup wraz z zapewnieniem niezbędnych materiałów szkoleniowych ( podręczników- po jednym komplecie dla każdego uczestnika), trenerów. Kurs powinien się zakończyć uzyskaniem przez każdego uczestnika certyfikatu z ukończonego kursu. Zadanie IV- Kurs obsługi programowania obrabiarek sterowanych numerycznie Program kursu w zakresie obsługi i programowania obrabiarek sterowanych numerycznie adresowany jest do uczniów uczących się zawody technik mechanik. Ma na celu przygotowanie uczestników szkolenia w zakresie: przestrzegania przepisów bhp i ppoż podczas obsługi maszyn i urządzeń, podstaw technologii skrawania, identyfikacji dokumentacji technicznej i technologicznej, wykorzystania specjalistycznego oprogramowania komputerowego CAD/CAM, przygotowania dokumentacji w programie CAD/CAM, projektowania procesu technologicznego oraz parametrów obróbki skrawaniem, programowania obrabiarek CNC, obsługi obrabiarek CNC, przenoszenie programów roboczych z komputera na maszyny. Kursem zostanie objętych 20 uczniów ( 2 grupy po 10 osób) w wymiarze 40 godzin ( dydaktycznych = 45 min.) dla każdej z grup wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych ( podręczników- po jednym komplecie dla każdego uczestnika, trenerów). Kurs powinien się zakończyć uzyskaniem przez każdego uczestnika certyfikatu z ukończonego kursu. Z uwagi na brak możliwości zorganizowania kursu w siedzibie Zamawiającego powinien on być zorganizowany przez Wykonawcę we własnej siedzibie lub w formie wyjazdowej: 5 wyjazdów po 8 godzin w dni wolne od zajęć lekcyjnych. Dla uczestników kursu wraz z opiekunem należy zapewnić transport do miejsca odbywania szkolenia, oraz catering. Catering powinien obejmować: 1.poczęstunek ( herbata, ciastka/ciasto, pączki)- serwowany podczas przerw między zajęciami 2.obiad składający się z dwóch dań ( zupa, drugie danie i kompot) Zadanie V - Specjalistyczny kurs zawodowy z przedsiębiorczości Asystent rachunkowości- dobry zawód, obejmujące następujący zakres wiadomości: gromadzenie, przeliczanie dokumentów i danych związanych z księgowością , finansami i obsługą kasy fiskalnej. Kursem zostanie objętych 20 uczniów ( 2 grupy po 10 osób) w wymiarze 60 godzin ( dydaktycznych = 45 min.) dla każdej z grup wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych ( podręczników- po jednym komplecie dla każdego uczestnika, trenerów). Kurs powinien się zakończyć uzyskaniem przez każdego uczestnika certyfikatu z ukończonego kursu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. W ramach organizacji i realizacji szkolenia wykonawca ma obowiązek zapewnić Wykładowców posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia szkoleń, tj. osoby które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, którzy przeprowadzili co najmniej jedno szkolenie z zakresu objętego przedmiotem zamówienia. Kwalifikacje i kompetencje wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich bloków tematycznych zajęć. 2. W ramach organizacji i realizacji szkolenia wykonawca będzie odpowiedzialny za przystosowanie sal szkoleniowych udostępnionych przez zamawiającego do prowadzenia zajęć zgodnie z zasadami obowiązującymi w tym zakresie. 3. W ramach organizacji i realizacji szkolenia wykonawca ma obowiązek zapewnić indywidualne materiały szkoleniowe dla uczestników szkoleń (jeden komplet dla każdego uczestnika) odpowiadające zakresowi merytorycznemu szkolenia, w postaci: podręcznika lub skryptu w swej treści w sposób wyczerpujący odnoszącego się do zakresu programu szkolenia wykorzystywanego w ramach zajęć, które na pierwszych zajęciach przekaże każdemu z uczestników na własność. 4. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym będzie realizował odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, polegające na m.in.: oznaczeniu budynku i pomieszczeń, w których realizowane będą szkolenia plakatami z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wraz z logo POKL, UE i EFS); umieszczaniu logo i nazwy projektu, logo POKL, UE i EFS oraz informacji o współfinansowaniu projektu z EFS na dokumentach takich jak: korespondencja dotycząca projektu, materiały szkoleniowe, listy obecności, protokoły egzaminacyjne, ankiety ewaluacyjne itp. 5. Wykonawca wyda wszystkim uczestnikom szkoleń, którzy wzięli udział w co najmniej 80% czasu zajęć, certyfikaty o ukończeniu szkolenia potwierdzające ukończenie szkolenia oraz udział w projekcie. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo POKL, UE, EFS i wraz z tekstami opisującymi zaangażowanie środków UE w projekt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapoznania się przed rozpoczęciem szkoleń (a w trakcie ich realizacji kontroli) z warunkami oferowanymi przez Wykonawcę. W przypadku, gdy oferowane warunki będą odbiegać od wymogów Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest usunąć uchybienia w ciągu 3 dni roboczych pod sankcją wypowiedzenia umowy na realizację zamówienia. Wykonawca obowiązany jest także do: 1. Prowadzenia dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach oraz dostarczenie ich do Zamawiającego po zakończeniu szkolenia dla każdej z grup; 2. Bieżącego informowania Zamawiającego o ewentualnych trudnościach na etapie realizacji szkolenia, zakończeniu szkolenia oraz jego wynikach; 3. Poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego instytucje, w tym wglądu do wszelkiej dokumentacji związanej z projektem; 4. Przekazania po zakończeniu szkolenia do Zamawiającego kopii, dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; 5. Przechowywania wszystkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia co najmniej do dnia 31.12.2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: - dla części I zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), - dla części II zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), - dla części III zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), - dla części IV zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), - dla części V zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 103, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku PKO BP SA, numer rachunku: 03 1020 1332 0000 1702 0037 5188 , z dopiskiem Wadium - szkolenia w projekcie Od ucznia do profesjonalisty - cz.___ zamówienia. 4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 7.2 lit. b - e, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, (sekretariat) w terminie wyznaczonym do składania ofert w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać nazwą i adresem Wykonawcy oraz zaadresować do Zamawiającego oraz opisać adnotacją Wadium - szkolenia w projekcie Od ucznia do profesjonalisty, NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 8.01.2013 r. godz. 12:30. 5. Gwarancja wadialna musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, skuteczne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie wyznaczonym do składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, straci wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsr-czartajew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach