Przetargi.pl
„ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH W FORMIE IMPREZ TURYSTYCZNYCH I WYJAZDÓW DYDAKTYCZNYCH NA UCZELNIE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W POWIECIE TARNOWSKIM W OKRESIE TRWANIA PROJEKTU MISTRZOWIE W ZAWODZIE”

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Bohaterów Bitwy pod Łowczówkiem w Tuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33170 Tuchów, ul. Reymonta
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 652 58 19 , fax. 14 652 58 19
  • Data zamieszczenia: 2017-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Bohaterów Bitwy pod Łowczówkiem w Tuchowie
    ul. Reymonta 19
    33170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. 14 652 58 19, fax. 14 652 58 19
    REGON: 85228300100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mistrzowiewzawodzie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH W FORMIE IMPREZ TURYSTYCZNYCH I WYJAZDÓW DYDAKTYCZNYCH NA UCZELNIE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W POWIECIE TARNOWSKIM W OKRESIE TRWANIA PROJEKTU MISTRZOWIE W ZAWODZIE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja wizyt zawodoznawczych w formie imprez turystycznych dla uczniów w następujących szkołach ponadgimnazjalnych powiatu tarnowskiego: 1) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Tuchowie; ul. Reymonta 19, 33-170 Tuchów (ZSP w Tuchowie) 2) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Zakliczynie; ul. Grabina 57, 32-830 Zakliczyn (ZSP w Zakliczynie) 3) Zespół Szkół Licealnych i Technicznych w Wojniczu; ul. Jagiellońska, 32-830 Wojnicz (ZSLiT w Wojniczu) 4) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Żabnie; Rynek 24, 33-240 Żabno (ZSP w Żabnie) 5) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciężkowicach; ul. Łuczkiewiczów 12, 33-190 Cieżkowice (ZSOiZ w Ciężkowicach) 6) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ryglicach; ul. Tarnowska 23, 33-160 Ryglice (ZSP w Ryglicach) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące Części i Zadania: Część I – WIZYTY ZAWODOZNAWCZEJ U PRACODAWCÓW 1. Cel wizyty zawodoznawczej a) uświadomienie znaczenia trafnego wyboru zawodu na ścieżce kariery zawodowej; b) pokazanie uczniom wpływu specyfiki środowiska lokalnego na przyszłe życie zawodowe; c) poznanie lokalnych firm i zakładów pracy oraz włączenie ich w proces rozwoju zawodowego ucznia; d) poznanie sposobów pozyskiwania i analizowania informacji zawodowej; e) uzyskanie praktycznej wiedzy, umiejętności, doświadczenia poprzez samodzielne wykonanie zadania na stanowisku; f) wdrażanie praktycznej współpracy pomiędzy szkołą, a zakładami pracy. 2. Wizyty zawodoznawcze w branży M (mechanicznej). 3. Wizyty zawodoznawcze w branży T (turystyczno-gastronomicznej). Zadanie I – CKZiU Tuchów Zadanie II – ZSP Zakliczyn Zadanie III – ZSLiT Wojnicz + ZSP Żabno + ZSP Ryglice Zadanie IV – CKZiU Tuchów Zadanie V – ZSP Zakliczyn Zadanie VI – ZSLiT Wojnicz + ZSP Żabno + ZSP Ryglice Zadanie VII – ZSP Ryglice Zadanie VIII – ZSP Ryglice Zadanie IX – ZSP Zakliczyn Zadanie X – ZSP Zakliczyn Zadanie XI – ZSLiT Wojnicz Zadanie XII – ZSLiT Wojnicz Zadanie XIII – ZSP Żabno Zadanie XIV – ZSP Żabno Zadanie XV – ZSOiZ Ciężkowice Zadanie XVI – ZSOiZ Ciężkowice Zadanie XVII – CKZiU Tuchów Część II – WYJAZDY DYDAKTYCZNE NA UCZELNIE 1. Cel wyjazdu dydaktycznego: a) Możliwość poznania infrastruktury Uczelni i zaplecza naukowo-dydaktycznego. b) Obserwacja specyfiki pracy pracowników naukowych i inżynieryjno-technicznych. c) Uczestniczenie w zajęciach organizowanych i prowadzonych przez pracowników naukowych. d) Celem zajęć jest podniesienie kompetencji zawodowych uczniów szkół zawodowych. e) Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego. f) Działanie prozawodowe w wyborze dalszej drogi kształcenia. g) Wymianę doświadczeń i informacji z uczelnią dla nauczycieli. 2. Wyjazdy dydaktyczne w branży M (mechanicznej) - Politechnika Krakowska w Krakowie i w branży T (turystyczno-gastronomicznej): Akademia Rolnicza w Krakowie i Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie. 3. Zajęcia prowadzone na Politechnice Krakowskiej: z zakresu budowy maszyn symulatora zderzeń. 4. Zajęcia prowadzone na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie w Wydziale Technologii Żywienia na temat żywienia dietetycznego różnych grup osób, układanie diet. 5. Zajęcia prowadzone na PWSZ w Tarnowie: w zakresie zajęć laboratoryjnych z chemii żywności (wykraczające poza podstawę programową kształcenia zawodowego), pozwolą uczniom Technikum Gastronomicznego szerzej spojrzeć na zagadnienia zmian w żywności zachodzących pod wpływem procesów przetwórczych i przechowywania i tego w jaki sposób będą w przyszłości wykonywać swój zawód. Zadanie I – ZSP Żabno Zadanie II – ZSLiT Wojnicz Zadanie III – ZSP Zakliczyn Zadanie IV – ZSP Żabno Zadanie V – ZSLiT Wojnicz Zadanie VI – ZSP Zakliczyn Zadanie VII – ZSP Żabno Zadanie VIII – ZSLiT Wojnicz Zadanie IX – ZSP Zakliczyn Zadanie X – ZSP Żabno Zadanie XI – ZSLiT Wojnicz Zadanie XII – ZSP Zakliczyn Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63500000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy, którzy zamierzają przystąpić do przetargu, powinni obowiązkowo wnieść wadium przed terminem otwarcia ofert w wysokości: 1 500,00 (tysiąc pięćset złotych) 2. Wadium, można wnosić w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275). 3. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Środki pieniężne należy wpłacić na następujące konto: 89 1240 5194 1111 0010 4125 5082 4. W przypadku pozostałych form, wadium należy wnieść w siedzibie Zamawiającego lub dokonać cesji praw na jego rachunek. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą tj. 60 dni licząc od dnia otwarcia ofert. 5. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu. 6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu należy włączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu kserokopię potwierdzoną ,,za zgodność z oryginałem” należy załączyć do oferty, natomiast oryginał złożyć w Kancelarii (pokój nr 1) przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 1 ustawy: • Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. • Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. • Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25 ust. 1a, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: I. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; II. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, III. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ponieważ działalność gospodarcza w zakresie organizowania imprez turystycznych jest działalnością regulowaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej dlatego zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 9 listopada 2016 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych aby Wykonawca posiadał wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w SIWZ składnych wraz z ofertą: 1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1. –do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia; 3. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (pkt 3.1. SIWZ) składa wraz z ofertą wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Uwaga: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.4.Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (pkt 3.2. SIWZ) składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: wydruk / odpis z Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych prowadzonej na podstawie Rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 9 listopada 2016 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. Uwagi (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach