Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie w ramach umowy zlecenia usług w zakresie poradnictwa prawnego i psychologicznego dla beneficjentów projektu systemowego pn.: Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie w ramach umowy zlecenia usług w zakresie poradnictwa prawnego i psychologicznego dla beneficjentów projektu systemowego pn.: Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje zorganizowanie poradnictwa specjalistycznego dla beneficjentów projektu systemowego realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1. PO KL.Przedmiot zamówienia składa się z 6 części: Część 1: Indywidualne poradnictwo prawne: Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie poradnictwa prawnego w okresie od następnego dnia po podpisaniu umowy zlecenia do 29 listopada 2013 r. w ramach umowy zlecenia. Miesięczna ilość godzin poradnictwa do przeprowadzenia przez Wykonawcę- do 40 godzin. Terminy spotkań: Wykonawca przedstawi harmonogram dyżurów na każdy miesiąc. W dniu podpisania umowy przedstawi harmonogram na pierwszy miesiąc realizacji poradnictwa, następnie do 25 dnia miesiąca na miesiąc kolejny. Harmonogram musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zapłaci za faktyczną (zrealizowaną) liczbę godzin (zegarowych) spotkań z uczestnikami projektu. Poradnictwo powinno polegać na udzielaniu informacji o prawach i uprawnieniach służących przywróceniu samodzielności życiowej z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa karnego, prawa cywilnego, zabezpieczenia społecznego, ochrony praw lokatorów, nowelizacji ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie. Indywidualne poradnictwo prawne obejmować powinno m.in.: 1. Prawo cywilne: poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań, poradnictwo z zakresu postępowania nieprocesowego, poradnictwo z zakresu postępowań nakazowych i upominawczych. 2. Prawo rodzinne: poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych, poradnictwo i sporządzanie pozwów w sprawach prawa rodzinnego, poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej 3. Prawo ubezpieczeń: poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych, sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS-u, 4. Poradnictwo z zakresu prawa pracy, 5. Poradnictwo - wraz ze sporządzaniem projektów pism, wniosków i skarg - w postępowaniu z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej. 6. Prawo lokalowe i ochrona praw lokatorów: sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu, poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp. 7. Poradnictwo z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych. Zakres i tematyka doradztwa związana będzie również z bieżącymi potrzebami uczestników projektu. Wymagania kwalifikacyjne: 1.Wykształcenie wyższe prawnicze; 2.Wpis na listę radców prawnych lub adwokatów; 3.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4.Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest współpracować z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego, a także informować go o frekwencji i ilości przeprowadzonych godzin poradnictwa. Miejsce realizacji poradnictwa: pomieszczenia Klubu Integracji Społecznej w Łodzi, ul. Tybury 16. Część 2: Indywidualne poradnictwo prawne: Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie poradnictwa prawnego w okresie od następnego dnia po podpisaniu umowy zlecenia do 29 listopada 2013 r. w ramach umowy zlecenia. Miesięczna ilość godzin poradnictwa do przeprowadzenia przez Wykonawcę - do 40 godzin. Terminy spotkań: Wykonawca przedstawi harmonogram dyżurów na każdy miesiąc. W dniu podpisania umowy przedstawi harmonogram na pierwszy miesiąc realizacji poradnictwa, następnie do 25 dnia każdego miesiąca na miesiąc kolejny. Harmonogram musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zapłaci za faktyczną (zrealizowaną) liczbę godzin (zegarowych) spotkań z uczestnikami projektu. Poradnictwo powinno polegać na udzielaniu informacji o prawach i uprawnieniach służących przywróceniu samodzielności życiowej z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa karnego, prawa cywilnego, zabezpieczenia społecznego, ochrony praw lokatorów, nowelizacji ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie. Indywidualne poradnictwo prawne obejmować powinno m.in.: 1. Prawo cywilne: poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań, poradnictwo z zakresu postępowania nieprocesowego, poradnictwo z zakresu postępowań nakazowych i upominawczych. 2. Prawo rodzinne: poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych, poradnictwo i sporządzanie pozwów w sprawach prawa rodzinnego, poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej 3. Prawo ubezpieczeń: poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych, sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS-u, 4. Poradnictwo z zakresu prawa pracy, 5. Poradnictwo - wraz ze sporządzaniem projektów pism, wniosków i skarg - w postępowaniu z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej. 6. Prawo lokalowe i ochrona praw lokatorów: sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu, poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp. 7. Poradnictwo z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych. Zakres i tematyka doradztwa związana będzie również z bieżącymi potrzebami uczestników projektu. Wymagania kwalifikacyjne: 1.Wykształcenie wyższe prawnicze; 2.Wpis na listę radców prawnych lub adwokatów; 3.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4.Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest współpracować z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego, a także informować go o frekwencji i ilości przeprowadzonych godzin poradnictwa. Miejsce realizacji poradnictwa: pomieszczenia Klubu Integracji Społecznej w Łodzi, ul. Księży Młyn 2. Część 3: Indywidualne poradnictwo prawne: Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie poradnictwa prawnego w okresie od następnego dnia po podpisaniu umowy zlecenia do 29 listopada 2013 r. w ramach umowy zlecenia. Miesięczna ilość godzin poradnictwa do przeprowadzenia przez Wykonawcę - do 40 godzin. Terminy spotkań: Wykonawca przedstawi harmonogram dyżurów na każdy miesiąc. W dniu podpisania umowy przedstawi harmonogram na pierwszy miesiąc realizacji poradnictwa, następnie do 25 dnia każdego miesiąca na miesiąc kolejny. Harmonogram musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zapłaci za faktyczną (zrealizowaną) liczbę godzin (zegarowych) spotkań z uczestnikami projektu. Poradnictwo powinno polegać na udzielaniu informacji o prawach i uprawnieniach służących przywróceniu samodzielności życiowej z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa karnego, prawa cywilnego, zabezpieczenia społecznego, ochrony praw lokatorów, nowelizacji ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie. Indywidualne poradnictwo prawne obejmować powinno m.in.: 1. Prawo cywilne: poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań, poradnictwo z zakresu postępowania nieprocesowego, poradnictwo z zakresu postępowań nakazowych i upominawczych. 2. Prawo rodzinne: poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych, poradnictwo i sporządzanie pozwów w sprawach prawa rodzinnego, poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej 3. Prawo ubezpieczeń: poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych, sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS-u, 4. Poradnictwo z zakresu prawa pracy, 5. Poradnictwo - wraz ze sporządzaniem projektów pism, wniosków i skarg - w postępowaniu z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej. 6. Prawo lokalowe i ochrona praw lokatorów: sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu, poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp. 7. Poradnictwo z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych. Zakres i tematyka doradztwa związana będzie również z bieżącymi potrzebami uczestników projektu. Wymagania kwalifikacyjne: 1.Wykształcenie wyższe prawnicze; 2.Wpis na listę radców prawnych lub adwokatów; 3.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4.Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest współpracować z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego, a także informować go o frekwencji i ilości przeprowadzonych godzin poradnictwa. Miejsce realizacji poradnictwa: pomieszczenia Klubu Integracji Społecznej w Łodzi, ul. Paderewskiego 47. Część 4: Indywidualne poradnictwo psychologiczne: Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego w okresie od następnego dnia po podpisaniu umowy zlecenia do 29 listopada 2013 r. Miesięczna ilość godzin poradnictwa do przeprowadzenia przez Wykonawcę: do 120 godzin. Terminy spotkań: Wykonawca przedstawi harmonogram dyżurów na każdy miesiąc. W dniu podpisania umowy przedstawi harmonogram na pierwszy miesiąc realizacji poradnictwa, następnie do 25 dnia każdego miesiąca na miesiąc kolejny. Harmonogram musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zapłaci za faktyczną (zrealizowaną) liczbę godzin (zegarowych) spotkań z uczestnikami projektu. Zakres i tematyka poradnictwa związana będzie z bieżącymi potrzebami uczestników projektu, które zgłoszą podczas spotkań. Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest współpracować z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego, a także informować go o frekwencji i ilości przeprowadzonych godzin poradnictwa. Miejsce realizacji poradnictwa: pomieszczenia Klubu Integracji Społecznej w Łodzi, ul. Tybury 16, I Wydział Pracy Środowiskowej przy ul. Tybury 16 bądź Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej przy ul. Lipowej 28. Część 5: Indywidualne poradnictwo psychologiczne: Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego w okresie od następnego dnia po podpisaniu umowy zlecenia do 29 listopada 2013 r. Miesięczna ilość godzin poradnictwa do przeprowadzenia przez Wykonawcę - do 120 godzin. Terminy spotkań: Wykonawca przedstawi harmonogram dyżurów na każdy miesiąc. W dniu podpisania umowy przedstawi harmonogram na pierwszy miesiąc realizacji poradnictwa, następnie do 25 dnia każdego miesiąca na miesiąc kolejny. Harmonogram musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zapłaci za faktyczną (zrealizowaną) liczbę godzin (zegarowych) spotkań z uczestnikami projektu. Zakres i tematyka poradnictwa związana będzie z bieżącymi potrzebami uczestników projektu, które zgłoszą podczas spotkań. Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest współpracować z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego, a także informować go o frekwencji i ilości przeprowadzonych godzin poradnictwa. Miejsce realizacji poradnictwa: pomieszczenia Klubu Integracji Społecznej w Łodzi, ul. Księży Młyn 2, II Wydział Pracy Środowiskowej przy ul. Grota Roweckiego 30 bądź Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej przy ul. Lipowej 28. Część 6: Indywidualne poradnictwo psychologiczne: Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego w okresie od następnego dnia po podpisaniu umowy zlecenia do 29 listopada 2013 r. Miesięczna ilość godzin poradnictwa do przeprowadzenia przez Wykonawcę - do 120 godzin. Terminy spotkań: Wykonawca przedstawi harmonogram dyżurów na każdy miesiąc. W dniu podpisania umowy przedstawi harmonogram na pierwszy miesiąc realizacji poradnictwa, następnie do 25 dnia każdego miesiąca na miesiąc kolejny. Harmonogram musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zapłaci za faktyczną (zrealizowaną) liczbę godzin (zegarowych) spotkań z uczestnikami projektu. Zakres i tematyka poradnictwa związana będzie z bieżącymi potrzebami uczestników projektu, które zgłoszą podczas spotkań. Wykonawca w trakcie realizacji usługi zobowiązany jest współpracować z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego, a także informować go o frekwencji i ilości przeprowadzonych godzin poradnictwa. Miejsce realizacji poradnictwa: pomieszczenia Klubu Integracji Społecznej w Łodzi, ul. Paderewskiego 47, III Wydział Pracy Środowiskowej przy ul. Będzińskiej 5 bądź Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej przy ul. Lipowej 28. Wymagania wspólne dla wszystkich części: 1)Doradztwa odbywać się będą w godzinach 08.00 - 16.00. 2)Godzina poradnictwa oznacza godzinę zegarową (60 minut). 3)Wykonawcy usług powinni przestrzegać w trakcie prowadzenia zajęć obowiązku zasady równości szans kobiet i mężczyzn. 4)Przekazywanie sprawozdania z wykonania zadań wraz z fakturą/rachunkiem i dokumentami wymaganymi do rozliczenia usługi przekazywane są Zamawiającemu w terminie do 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca. 4) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i przechowywania do dnia 31.12.2020 r. następującą dokumentację z przebiegu spotkań: - kopie kart doradczych zawierających listę obecności, wymiar godzin, datę, tematy poradnictwa oraz podpis uczestnika projektu, 5) poradnictwo będzie odbywało się w pomieszczeniach Zamawiającego, Zamawiający użycza bezpłatnie miejsce wykonania zamówienia. 6) Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca poradnictwo sporządzała indywidualne karty usług doradczych, zawierające wymiar godzin, datę, zakres tematyczny oraz podpis uczestnika projektu, 7) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia co miesiąc, wraz z rachunkiem do umowy- zlecenia, sprawozdanie zawierające merytoryczne podsumowanie miesiąca, indywidualne karty usług doradczych zawierających listę obecności, wymiar godzin, datę, tematy poradnictwa oraz podpis uczestnika projektu oraz miesięczną kartę czasu pracy, w przypadku zatrudnienia w innych projektach finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz ewidencję czasu pracy z wyszczególnionym czasem pracy na rzecz każdego z projektów; 8) wszystkie dokumenty muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL. 9)W przypadku przerwania realizacji projektu z jakichkolwiek przyczyn bądź zmian w realizacji projektu podyktowanych przez Instytucję Pośredniczącą II stopnia- Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, umowa może być rozwiązana przez Zamawiającego w trybie natychmiastowym bez wypowiedzenia z końcem miesiąca kalendarzowego, w którym nastąpią ewentualne zmiany. 10)Zapłata wynagrodzenia nastąpi w ciągu 14 dni po przedstawieniu rachunku/faktury VAT do umowy zlecenia. 11)Wynagrodzenie Wykonawcy jest w całości finansowane w ramach projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 12) Jeżeli w terminie przedstawienia zaakceptowanego rachunku/faktury VAT Zamawiający nie dysponuje środkami umożliwiającymi jego pokrycie, w związku z opóźnieniem w przekazywaniu środków na realizację projektu przez Instytucję Pośredniczącą 2 Stopnia - Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi dokona tego nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania środków. 13)W przypadku o którym mowa w pkt.12 Wykonawca nie naliczy Zamawiającemu ustawowych odsetek wynikających z opóźnienia w zapłacie. 14)Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu danych niezbędnych do prawidłowego wyliczenia kwoty zaliczki na podatek dochodowy oraz składek na ubezpieczenia społeczne, w sytuacji jeśli Wykonawca nie prowadzi działalności gospodarczej. 15) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia, na dowolną liczbę wybranych przez siebie części zamówienia lub na całość zamówienia. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 2) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 3) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach