Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
- Data zamieszczenia: 2013-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Piotrkowska 149 149
90-440 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
REGON: 00434557500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie poradnictwa prawnego i psychologicznego dla beneficjentów projektu Integracja i akceptacja. Uchodźcy w społeczeństwie polskim. Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców oraz budżetu Państwa, Program 2012. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje zorganizowanie poradnictwa specjalistycznego, w tym indywidualnego poradnictwa prawnego i indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla beneficjentów projektu Integracja i akceptacja. Uchodźcy w społeczeństwie polskim. Projekt współfinansowany z środków Europejskiego Funduszu na rzecz Uchodźców. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: -Część 1: Indywidualne poradnictwo prawne; -Część 2: Indywidualne poradnictwo psychologiczne. Wymagania wspólne dla wszystkich części: 1. Poradnictwo odbywać się będą w godzinach 10.00 - 19.00. 2. Godzina poradnictwa oznacza godzinę zegarową (60 minut). 3. Wykonawcy usług powinni przestrzegać w trakcie prowadzenia zajęć obowiązku zasady równości szans kobiet i mężczyzn. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia co miesiąc, wraz z rachunkiem do umowy zlecenia, sprawozdania zawierającego: merytoryczne podsumowanie miesiąca, indywidualne karty usług doradczych zawierających listę obecności, wymiar godzin, datę oraz podpis uczestnika projektu oraz miesięczną kartę czasu pracy, w przypadku zatrudnienia w innych projektach finansowanych z środków UE oraz ewidencję czasu pracy z wyszczególnionym czasem pracy na rzecz każdego z projektów. 5. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania sprawozdania z wykonania zadań wraz z fakturą/ rachunkiem i dokumentami wymaganymi do rozliczenia usługi Zamawiającemu w terminie do 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca. 6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i przechowywania do dnia 31.12.2020 r. dokumentację z przebiegu spotkań: kopie kart doradczych zawierających listę obecności, wymiar godzin, datę, zakres tematyczny oraz podpis uczestnika projektu, 7. Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca poradnictwo sporządzała indywidualne karty usług doradczych, zawierające listę obecności, wymiar godzin, datę, zakres tematyczny oraz podpis uczestnika projektu. 8. Wszystkie dokumenty muszą być oznakowane zgodnie z otrzymanymi od Zamawiającego logotypami. 9. W przypadku przerwania realizacji projektu z jakichkolwiek przyczyn bądź zmian w realizacji projektu podyktowanych przez Władzę Wdrażającą Programy Europejskie w Warszawie, umowa może być rozwiązana przez Zamawiającego w trybie natychmiastowym bez wypowiedzenia z końcem miesiąca kalendarzowego, w którym nastąpią ewentualne zmiany. 10. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w ciągu 14 dni po przedstawieniu rachunku/faktury VAT do umowy zlecenia. 11. Jeżeli w terminie przedstawienia zaakceptowanego rachunku/faktury VAT Zamawiający nie dysponuje środkami umożliwiającymi jego pokrycie, w związku z opóźnieniem w przekazywaniu środków na realizację projektu dokona tego nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania środków. 12. W przypadku o którym mowa w pkt.12 Wykonawca nie naliczy Zamawiającemu ustawowych odsetek wynikających z opóźnienia w zapłacie. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu danych niezbędnych do prawidłowego wyliczenia kwoty zaliczki na podatek dochodowy oraz składek na ubezpieczenia społeczne, w sytuacji jeśli Wykonawca nie prowadzi działalności gospodarczej. 14. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia lub na dwie części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla uczestniczek i uczestników projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Dodano: 2015-02-17 - Pełnienie funkcji Koordynatora Sieci Współpracy i Samokształcenia w celu realizacji zadań na rzecz kompleksowego wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu WIĘKSZA WIEDZA - SKUTECZNA PRAKTYKA-DOSKONALENIE KADR OŚWIATY POWIATU ZGIERSKIEGO
Dodano: 2015-02-11 - Pełnienie funkcji Koordynatora Sieci Współpracy i Samokształcenia w celu realizacji zadań na rzecz kompleksowego wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu WIĘKSZA WIEDZA - SKUTECZNA PRAKTYKA-DOSKONALENIE KADR OŚWIATY POWIATU ZGIERSKIEGO
Dodano: 2015-01-29 - usługa doradztwa zawodowego, psychologicznego, prawnego oraz przeprowadzenie zajęć w grupie samopomocowej dla osób z problemem alkoholowym
Dodano: 2014-04-18 - Przeprowadzenie doradztwa zawodowego w ramach projektu Lokata na jutro - program rozwojowy ZSZ nr 2 w Skierniewicach
Dodano: 2013-12-05 - GRUPOWY WYJAZDOWY OBÓZ WSPOMAGAJĄCY UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJE SPOŁECZNE Z WARSZTATAMI SZYBKIEGO CZYTANIA I ZAPAMIĘTYWANIA
Dodano: 2013-07-01 - GRUPOWY WYJAZDOWY OBÓZ WSPOMAGAJĄCY UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJE SPOŁECZNE Z WARSZTATAMI SZYBKIEGO CZYTANIA I ZAPAMIĘTYWANIA
Dodano: 2013-06-13 - grupowy wyjazdowy trening
Dodano: 2013-05-23 - Organizacja i przeprowadzenie w ramach umowy zlecenia usług w zakresie poradnictwa prawnego i psychologicznego dla beneficjentów projektu systemowego pn.: Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi
Dodano: 2013-05-08 - Doradztwo zawodowe i edukacyjne.
Dodano: 2013-04-29