Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +4822 6947503 , fax. +48226946392
- Data zamieszczenia: 2013-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3 1/3
00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +4822 6947503, fax. +48226946392
REGON: 01226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia centralnego pn. Podstawy pracy na danych źródłowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie szkolenia centralnego pn. Podstawy pracy na danych źródłowych. Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia centralnego rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy w zakresie: a. opracowania programu szkolenia (w odniesieniu do 3 Typów sesji szkoleniowych), b. określenia form szkoleniowych (dydaktycznych), c. ustalenia terminów i miejsca (lokalizacji) sesji szkoleniowych, d. zapewnienia klimatyzowanych sal dydaktycznych dostosowanych do wielkości grup szkoleniowych, e. zapewnienia sprzętu umożliwiającego sprawne przeprowadzenie sesji szkoleniowych, f. zapewnienia zespołu realizującego zamówienie, w tym wykwalifikowanych trenerów, którzy przeprowadzą sesje szkoleniowe, g. dokonania rekrutacji i naboru uczestników do poszczególnych grup szkoleniowych, h. opracowania materiałów szkoleniowych dostosowanych (i stosownie zróżnicowanych) do wskazanego Typu sesji szkoleniowej, zapewnienia ich profesjonalnej korekty edytorskiej (Zamawiający zastrzega sobie prawo zobowiązania Wykonawcy do przekazania materiałów do korekty wyspecjalizowanemu podmiotowi gospodarczemu) oraz ich powielenia i dostarczenia, w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD/DVD, wraz z materiałami piśmienniczymi, wszystkim uczestnikom szkolenia (w tym 2 osobom reprezentującym Kancelarię Prezesa Rady Ministrów), a także 6 w/w kompletów materiałów szkoleniowych (po 2 komplety na dany Typ sesji), w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD/DVD, dla Zamawiającego. Ponadto Wykonawca oznaczy wszystkie materiały szkoleniowe informacją, że szkolenie jest realizowane w ramach Planu szkoleń centralnych w służbie cywilnej na 2013 r., i. przeprowadzenia sesji szkoleniowych i wydania zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, j. zapewnienia cateringu uczestnikom szkolenia, tj. obiadu i serwisu kawowego w każdym dniu szkolenia, k. zapewnienia osobom wykonującym w imieniu Zamawiającego zadania związane z reprezentowaniem Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz prowadzeniem nadzoru na miejscu szkolenia, dwóch miejsc szkoleniowych, w takich samych warunkach, jakie przygotowano dla uczestników szkolenia (Wykonawca wyposaży te osoby w komplet materiałów szkoleniowych, analogicznie jak pozostałych uczestników szkolenia oraz zapewni obiad i serwis kawowy w dniu szkolenia), l. powielenia, w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia, kwestionariuszy AIOS, i sporządzenia, na podstawie wypełnionych kwestionariuszy, analizy zadowolenia uczestników ze szkolenia, m. sporządzenia sprawozdania końcowego z realizacji zamówienia, wraz z wnioskami i rekomendacjami dla Zamawiającego. Wszystkie sesje szkoleniowe będą miał charakter warsztatowy (ćwiczenia i praca na właściwych programach). Sesje szkoleniowe podzielone zostaną na 3 Typy, tj.: a. Typ I, skierowany do 1 grupy szkoleniowej (15 osób), będzie realizowany w podziale na 3 dni szkoleniowe, b. Typ II, skierowany do 4 grup szkoleniowych, po 15 osób każda, (60 osób) będzie realizowany w podziale na 3 dni szkoleniowe, c. Typ III, skierowany do 1 grupy szkoleniowej (15 osób) będzie realizowany przez 5 dni szkoleniowych, w podziale na 7 części składowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium, w wysokości 2 800 zł, obejmujące okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Organizacja i przeprowadzenie wszystkich sesji szkoleniowych w podgrupach siedmio- i ośmioosobowych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kprm.gov.pl/portal/kpr/84/Postepowania_wszczete.html.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług szkoleniowych w zakresie teleinformatyki
Dodano: 2016-06-24 - Szkolenie z obsługi systemu elektronicznego obiegu dokumentów
Dodano: 2016-05-30 - Przeprowadzenie szkoleń na temat zagadnień instalacji, konfiguracji, backupów oraz podstaw administracji bezpieczeństwem związanych z funkcjonowaniem systemu Red Hat Enterprise Linux
Dodano: 2015-11-10 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA SZKOLENIA Z ZAKRESU IT I ZARZĄDZANIA DLA PRACOWNIKÓW CSiKGW AKADEMII OBRONY NARODOWEJ
Dodano: 2015-10-23 - Przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń i warsztatów z technologii wykorzystywanych przy pracy z oprogramowaniem firm Microsoft oraz Oracle - 2 pakiety
Dodano: 2015-09-16 - Usługa organizacji i poprowadzenia warsztatów dla studentów/studentek z obsługi programów komputerowych klasy ERP wykorzystywanych, między innymi, do prowadzenia rachunkowości finansowej oraz rachunkowości zarządczej
Dodano: 2015-08-24 - Opracowanie merytoryczne i wykonanie prezentacji komputerowych dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-07-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminów ECDL BASE dla 100 uczestników projektu pn. /Podnieś kompetencje na Mokotowie/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.6.2, na podstawie umowy o dofinansowanie UDA-POKL.09.06.02-14-251/14-00 z dnia 23.12.2014 r. oraz aneksu nr UDA-POKL.09.06.02.-14-251/14-01 z dnia 23.01.2015 r.
Dodano: 2015-06-15 - Usługa organizacji i poprowadzenia warsztatów dla 100 studentów/studentek z obsługi programu komputerowego klasy ERP wykorzystywanego, między innymi, do prowadzenia rachunkowości finansowej oraz rachunkowości zarządczej
Dodano: 2015-03-19 - Szkolenia z obsługi komputera i Internetu dla gospodarstw domowych i jednostek podległych na terenie gminy Mochowo
Dodano: 2015-03-18