Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych w ramach realizacji projektu Razem możemy wiele

Starostwo Powiatowe w Węgrowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, ul. Przemysłowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7922617 , fax. 25 7922617 w. 145
  • Data zamieszczenia: 2013-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Węgrowie
    ul. Przemysłowa 5 5
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 25 7922617, fax. 25 7922617 w. 145
    REGON: 71158666200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych w ramach realizacji projektu Razem możemy wiele
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz sprzętu biurowego dla potrzeb projektu Razem możemy wiele współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje dostawę artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla potrzeb funkcjonowania biura projektu oraz sukcesywne dostawy artykułów przeznaczonych na spotkania w ramach projektu. W ramach projektu należy zapewnić dostawę artykułów biurowych na potrzeby n.w. spotkań: 1. Warsztaty diagnostyczne - 600 kompletów obejmujących m.in. segregator, pendriwe i zakreślacz - 1 komplet na osobę 2. materiały biurowe - 240 kompletów w 2014 roku i 240 kompletów w 2015, komplet obejmuje m.in. notesy, zwykłe, i samoprzylepne, długopisy, teczki/skoroszyty, markery 3. spotkania sprawozdawcze w 2014 roku - materiały biurowe dla potrzeb 600 osób 4. sieci: a) pakiet startowy- segregator, pendriwe i zakreślacz- 100 kompletów - w 2013 r. b) 4 komplety w 2013 r. - materiały biurowe c) 20 kompletów 2014 r - materiały biurowe d) 16 kompletów 2015 r. - materiały biurowe 5. konferencja podsumowująca- w 2015 r, zestaw dla 200 osób, w skład zestawy wchodzi m.in. ekotorba, notatnik, długopis. Ponadto Zamawiający wymaga comiesięcznych dostaw art. biurowych przeznaczonych na funkcjonowanie biura projektu o wartości nie wyższej niż 700 zł miesięcznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 1A do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach