Starostwo Powiatowe w Węgrowie ogłasza przetarg
- Adres: 07-100 Węgrów, ul. Przemysłowa 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 7922617 , fax. 25 7922617 w. 145
- Data zamieszczenia: 2013-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Węgrowie
ul. Przemysłowa 5 5
07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
tel. 25 7922617, fax. 25 7922617 w. 145
REGON: 71158666200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych w ramach realizacji projektu Razem możemy wiele - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz sprzętu biurowego dla potrzeb projektu Razem możemy wiele współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje dostawę artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla potrzeb funkcjonowania biura projektu oraz sukcesywne dostawy artykułów przeznaczonych na spotkania w ramach projektu. W ramach projektu należy zapewnić dostawę artykułów biurowych na potrzeby n.w. spotkań: 1. Warsztaty diagnostyczne - 600 kompletów obejmujących m.in. segregator, pendriwe i zakreślacz - 1 komplet na osobę 2. materiały biurowe - 240 kompletów w 2014 roku i 240 kompletów w 2015, komplet obejmuje m.in. notesy, zwykłe, i samoprzylepne, długopisy, teczki/skoroszyty, markery 3. spotkania sprawozdawcze w 2014 roku - materiały biurowe dla potrzeb 600 osób 4. sieci: a) pakiet startowy- segregator, pendriwe i zakreślacz- 100 kompletów - w 2013 r. b) 4 komplety w 2013 r. - materiały biurowe c) 20 kompletów 2014 r - materiały biurowe d) 16 kompletów 2015 r. - materiały biurowe 5. konferencja podsumowująca- w 2015 r, zestaw dla 200 osób, w skład zestawy wchodzi m.in. ekotorba, notatnik, długopis. Ponadto Zamawiający wymaga comiesięcznych dostaw art. biurowych przeznaczonych na funkcjonowanie biura projektu o wartości nie wyższej niż 700 zł miesięcznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 1A do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23