Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 01-771 Warszawa, Broniewskiego, 48
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie
Broniewskiego, 48
01-771 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 000001962 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chat.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu finansów i rachunkowości, kadr, zamówień publicznych, RODO, w zakresie metodycznym i statystycznym oraz warsztatów" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szkolenia z zakresu finansów i rachunkowości:• Inwentaryzacja w ujęciu rachunkowym i podatkowym• Fakturowanie – zmiany, bieżące problemy, faktury zwykłe, ustrukturyzowane, uproszczone, korygujące, paragony, noty korygujące, dokumentacja transakcji na potrzeby podatku VAT• Vat w projekcie zmian od 2023• Dokumentacja w zakresie podatku VAT w 2023 roku• VAT 2022/2023-transakcje krajowe i międzynarodowe• Środki trwałe w aktualnym stanie prawnym• Planowane zmiany w podatku VAT• Koszty uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych• Rozliczanie krajowych i zagranicznych podróży służbowych – kompendium wiedzy• Podatek od towarów i usług w aktualnym stanie prawnym• Sprawozdawczość finansowa Uczelni• Koszty kształcenia i badawcze uczelni - kalkulacja kosztów działalności uczelni• Pracownicze Plany Kapitałowe - nowelizacja ustawy z czerwca 2022, dokumentacja oraz praktyczne przykłady• Wynagrodzenia w 2023 r. - problemy i wątpliwości• Prawa autorskie i prawa pokrewne na liście płacSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a do SWZSzkolenie w zakresie Kadr:• Warsztat wymaganych procedur, polityk i treści nowych dokumentów kadrowych do opracowania przed wejściem w życie zmian do Kodeksu pracy – przygotowanie do zmian w prawie pracy• Zmiany w prawie pracy 2023• Planowanie i rozliczanie czasu pracy w 2022/2023– z uwzględnieniem zmian w przepisach oraz rozwiązywanie problemów praktycznychSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a do SWZSzkolenie z zakresu zamówień publicznych:• Zamówienia publiczne - zmiany, planowanie, szacowanie, analiza potrzeb i wymagań• Tryby stosowane w zamówieniach publicznych, sposób oceny, odrzucenie ofert, unieważnienie postępowania• Przygotowanie postępowania zamówienia publicznego - dokumentacja, opis przedmiotu zamówienia, warunki oraz kryteria oceny ofert• Umowy w zamówieniach publicznych• Środki ochrony prawnej stosowane w PZPSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a do SWZSzkolenie w zakresie RODO:• RODO w uczelni wyższej - szkolenie podstawowe z ochrony danych osobowychSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a do SWZSzkolenie w zakresie metodycznym dla studentów:• Pedagogiki zabawy i metod dramy• Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC)• Kurs wychowawcy wypoczynku kolonijnegoSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a do SWZSzkolenie w zakresie statystycznym dla studentów:• Stosowanie metod ilościowych i jakościowych w prowadzeniu badań społecznychSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2a do SWZWarsztaty z zakresu prawa i administracji:Wzmocnienie umiejętności kadry administracyjnej i dydaktycznej w zakresie współpracy międzynarodowej i wsparcia studenta zagranicznego w sytuacjach wymagających działań prawnych i administracyjnych.Podniesienie wiedzy na temat przepisów prawa dotyczących studentów zagranicznych studiujących w Polsce.Poprawa kompetencji związanych z obsługą studenta zagranicznego - znajomość odpowiednich formularzy, umiejętność udzielenia pomocy i porad studentom zagranicznym.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2b do SWZWarsztat z zakresu komunikacji intekulturowej:Wzmocnienie umiejętności kadry administracyjnej i dydaktycznej w zakresie współpracy międzynarodowej i wsparcia studenta zagranicznego.Podniesienie wiedzy na temat różnic kulturowych i ich wpływu na pracę organizacji oraz jej pracowników.Poprawa kompetencji związanych z zarządzaniem różnorodnością.Poprawa jakości komunikacji w środowisku wielokulturowymSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2b do SWZWarsztat antydyskryminacyjny:Wzmocnienie umiejętności kadry administracyjnej i dydaktycznej w zakresie mechanizmów dyskryminacji i ich wpływu na kształtowanie się relacji międzyludzkich i społecznych.Uwspólnienie wiedzy na temat przesłanek i mechanizmu dyskryminacji – kto, kiedy, z jakiego powodu jest / może być dyskryminowany.Poszerzenie wiedzy na temat przejawów dyskryminacji w różnych obszarach życia, zwłaszcza akademickiego.Wyposażenia w narzędzia umożliwiające zapobieganie dyskryminacji i reagowanie na jej przypadki.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2b do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca wskaże odpowiednio wykwalifikowany personel do realizacji zamówienia, tj.Część 11 trenera, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził szkolenia lub warsztaty grupowe z obszaru objętego przedmiotem zamówienia (finanse i rachunkowość) na łączną liczbę co najmniej 8 godzin szkoleniowych (1 h szkolenia = 45 minut).Część 21 trenera, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził szkolenia lub warsztaty grupowe z obszaru objętego przedmiotem zamówienia (kadry) na łączną liczbę co najmniej 8 godzin szkoleniowych (1 h szkolenia = 45 minut).Część 31 trenera, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził szkolenia lub warsztaty grupowe z obszaru objętego przedmiotem zamówienia (zamówienia publiczne) na łączną liczbę co najmniej 8 godzin szkoleniowych (1 h szkolenia = 45 minut).Część 41 trenera, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził szkolenia lub warsztaty grupowe z obszaru objętego przedmiotem zamówienia (w zakresie RODO) na łączną liczbę co najmniej 8 godzin szkoleniowych (1 h szkolenia = 45 minut).Część 51 trenera, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził szkolenia lub warsztaty grupowe z obszaru objętego przedmiotem zamówienia na łączną liczbę co najmniej 8 godzin szkoleniowych (1 h szkolenia = 45 minut).Część 61 trenera, prowadzącego szkolenia w języku polskim i angielskim, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził szkolenia lub warsztaty grupowe z obszaru objętego przedmiotem (Stosowanie metod ilościowych i jakościowych w prowadzeniu badań społecznych) zamówienia na łączną liczbę co najmniej 8 godzin szkoleniowych (1 h szkolenia = 45 minut).Część 71 trenera, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził szkolenia lub warsztaty grupowe z obszaru objętego przedmiotem zamówienia (z zakresu prawa i administracji) na łączną liczbę co najmniej 8 godzin szkoleniowych (1 h szkolenia = 45 minut).Część 81 trenera, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził szkolenia lub warsztaty grupowe z obszaru objętego przedmiotem zamówienia (z zakresu komunikacji interkulturowej) na łączną liczbę co najmniej 8 godzin szkoleniowych (1 h szkolenia = 45 minut).Część 91 trenera, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził szkolenia lub warsztaty grupowe z obszaru objętego przedmiotem zamówienia (szkolenie/warsztat antydyskryminacyjny) na łączną liczbę co najmniej 8 godzin szkoleniowych (1 h szkolenia = 45 minut).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z obszaru rozwoju kompetencji sprzedażowych dla uczestników pilotażowego programu „Best Innovators PW”
Dodano: 2024-03-28 - Przeprowadzenie szkolenia pn.: „Fryzjer męski - Barber”
Dodano: 2024-03-27 - Superwizja dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
Dodano: 2024-03-25 - Szkolenia z zakresu MS Office i języków programowania dla pracowników UKNF.
Dodano: 2024-02-09 - Organizacja i przeprowadzenie profesjonalnego programu szkoleniowo-doradczego, warsztatów oraz spotkań sieciujących Wawerskiego Integratora Przedsiębiorczości 2024 (WIP 2024)
Dodano: 2024-02-07 - Szkolenia z zakresu wdrożenia „Rozmów rozwojowych” w Narodowym Funduszu Zdrowia
Dodano: 2024-01-19 - Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników podnoszących i rozwijających kompetencje i umiejętności zawodowe w ramach projektu
Dodano: 2024-01-07 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników podmiotów leczniczych z zakresu rekomendowanych przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta „Standardów przestrzegania praw pacjenta: procedury i dobre praktyki”
Dodano: 2023-12-26 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników podmiotów leczniczych z zakresu rekomendowanych przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta „Standardów przestrzegania praw pacjenta: procedury i dobre praktyki”
Dodano: 2023-12-26 - Szkolenia dla personelu medycznego pt.: „Kontakt z pacjentem — szkolenie z zasad dobrej komunikacji”
Dodano: 2023-12-26