Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla czterech Urzędów Gmin: Dobrodzień, Kolonowskie, Ozimek, Zębowice. W ramach Projektu POKL 5.2.1 pt. Dobra Gmina - Wzmacnianie Potencjału Jednostek Samorządu Terytorialnego.

Gmina Kolonowskie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-110 Kolonowskie, ul. ks. Czerwionki 39
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4611140 , fax. 077 4611140, 4611200
  • Data zamieszczenia: 2012-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolonowskie
    ul. ks. Czerwionki 39 39
    47-110 Kolonowskie, woj. opolskie
    tel. 077 4611140, fax. 077 4611140, 4611200
    REGON: 00052799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolonowskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla czterech Urzędów Gmin: Dobrodzień, Kolonowskie, Ozimek, Zębowice. W ramach Projektu POKL 5.2.1 pt. Dobra Gmina - Wzmacnianie Potencjału Jednostek Samorządu Terytorialnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu czterech dwudniowych, wyjazdowych szkoleń dla pracowników następujących Urzędów Gmin: Dobrodzień, Kolonowskie, Ozimek, Zębowice, łącznie dla 139 osób. Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach Projektu POKL 5.2.1 pt. Dobra Gmina - Wzmacnianie Potencjału Jednostek Samorządu Terytorialnego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach każdego szkolenia pod nazwą: Rozwój umiejętności osobistych urzędników, mają zostać omówione następujące zagadnienia: 1.Umiejętność radzenia sobie z trudnym klientem: - zdefiniowanie trudnego klienta, - opracowanie sposobu indywidualnego podejścia do trudnego klienta, - wypracowanie metod rozmów z trudnym klientem, - opanowanie sposobów radzenia sobie z emocjami w rozmowie z trudnym klientem. 2.Umiejętność pracy w zespole: - zintegrowanie pracowników urzędu, - poprawa komunikacji pomiędzy poszczególnymi pracownikami i wydziałami urzędu, - uświadomienie pracownikom ich roli w zachodzących w urzędzie procesach, - poznanie specyfiki i trudności w pracy poszczególnych wydziałów. 3.Umiejętność planowania i organizowania czasu pracy: - analiza aktualnego sposobu wykorzystania czasu pracy i występujących wewnętrznych i zewnętrznych zakłóceń, - określenie celów na swoim stanowisku w krótkiej i długiej perspektywie, - nabycie umiejętności lepszej organizacji i planowania czasu pracy. 4.Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji: - udoskonalenie umiejętności analizy sytuacji i problemu, - rozwinięcie indywidualnych umiejętności w zakresie podejmowania decyzji, - poznanie technik rozwiązywania problemów, - zapoznanie i udoskonalenie indywidualnych strategii decyzyjnych, - rozwinięcie umiejętności rozwiązywania problemów. Szkolenia mają zostać przeprowadzone w następujących terminach: - 26-27.04.2012 - 10-11.05.2012 - 17-18.05.2012 - 28-29.06.2012 Wyjazdy na szkolenia mają nastąpić w dniu rozpoczęcia szkolenia o godzinie 08:00 spod siedziby Urzędu Miasta i Gminy Kolonowskie przy ulicy. Ks. Czerwionki 39. Następnie trasa przejazdu będzie wiodła przez Dobrodzień (przystanek pod Urzędem Miejskim w Dobrodzieniu, ul. Plac Wolności 1), Zębowice (przystanek pod Urzędem Gminy Zębowice ul. I. Murka 2) i Ozimek (przystanek pod Urzędem Gminy i Miasta Ozimek ul. Ks. J. Dzierżona 4B) skąd nastąpi ostateczny odjazd do miejsca, w którym odbywać się będzie szkolenie. Powrót odbędzie się w drugim dniu szkolenia. Wyjazd powrotny nastąpi o godzinie 15:00 z miejsca szkolenia. Przejazd odbędzie się według odwrotnej trasy do trasy przyjazdu. Przystanek końcowy to parking pod UMiG Kolonowskie przy ul. Ks. Czerwionki 39. Przyjazd do Kolonowskiego nastąpi najpóźniej o godzinie 17:00. Szkolenie ma zostać zorganizowane na terenie województwa opolskiego. Zakwaterowanie i wyżywienie wszystkich uczestników szkoleń ma zostać zapewnione w pokojach jedno lub dwuosobowych w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spełniającym wymagania dla hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym zgodne z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o usługach turystycznych. (Dz. U. 2004 r. Nr. 223 poz. 2268 z póź. zm.) Szkolenia będą finansowane w całości ze środków publicznych. Wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowane pojedynczego szkolenia będą płatne w terminie 14 dni od daty protokolarnego potwierdzenia przez Zamawiającego faktu należytego wykonania przez Wykonawcę zamówienia i doręczenia Zamawiającemu faktury VAT. Zgodnie z opinią Instytucji Zarządzającej PO KL (Ministerstwo Rozwoju Regionalnego), wszystkie szkolenia w ramach PO KL stanowią usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego i z tego tytuł powinny być zwolnione z podatku VAT, o ile są finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych. W ramach usługi szkoleniowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia następujących świadczeń: 1) zorganizowania 4 przewozów do 35 uczestników każdego szkolenia (łącznie 139 osób) z siedziby Zamawiającego przy ulicy Ks. Czerwionki 39 w Kolonowskiem do miejsca szkolenia i z powrotem, klimatyzowanym maksymalnie 5-letnim autokarem; 2) przygotowania i przeprowadzenia z należytą starannością dziesięciogodzinnego szkolenia (godziny zegarowe) pod nazwą: Rozwój umiejętności osobistych urzędników; 3) przygotowania i udostępnienia sali wykładowej dla 35 osób o odpowiedniej wizualizacji i akustyce w miejscu zakwaterowania, wyposażonej w klimatyzację, rzutnik do prezentacji multimedialnej, laptopa oraz tablicę; 4) zapewnienia co najmniej dwóch wykładowców, którzy będą posiadać wyższe wykształcenie i którzy w okresie 2 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadzili co najmniej 3 szkolenia z zakresu kształtowania umiejętności miękkich; 5) zapewnienia koordynatora szkolenia, który przez okres trwania szkolenia będzie przebywać w miejscu odbywania się zajęć, aby zapewnić prawidłową ich organizację; 6) zapewnienia materiałów szkoleniowych w formie skryptów, materiałów biurowych (przybory piśmiennicze, notatnik) oraz szczegółowego programu szkolenia; 7) wydania uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu na drukach, których wzór określa Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach poza szkolnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). 8) zapewnienia wszystkim uczestnikom szkolenia zakwaterowania na 2 dni, to jest od: - czwartku 26.04.2012 do piątku 27.04.2012 z jednym noclegiem - czwartku 10.05.2012 do piątku 11.05.2012 z jednym noclegiem - czwartku 17.05.2012 do piątku 18.05.2012 z jednym noclegiem - czwartku 28.06.2012 do piątku 29.06.2012 z jednym noclegiem w jedno lub dwuosobowych pokojach, przy czym każdy pokój powinien być wyposażony odpowiednio w jedno (pokój jednoosobowy), dwa łóżka (pokój dwuosobowy), nocny stolik lub półkę przy każdym miejscu spania, szafę garderobianą, stół, odpowiednio jedno, dwa krzesła lub inny mebel do siedzenia, ponadto wszystkie pokoje powinny posiadać łazienkę wyposażoną między innymi w wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem lub półką, WC, lustro, mydło, zestaw ręczników. 9) zapewnienia pełnego wyżywienia dla każdego uczestnika szkolenia obejmującego: -jedno śniadanie (piątek-dzień powrotu) w formie szwedzkiego bufetu zawierającego pieczywo różnorodne, danie na ciepło (jajecznica, kiełbaski na gorąco), wędliny, sery, dżemy, przetwory jogurtowe, płatki śniadaniowe, świeże warzywa i owoce, napoje w postaci kawy, herbaty, soków owocowych i wody mineralnej gazowanej i niegazowanej oraz dodatki: cytryna, cukier, sól, pieprz, masło, margaryna, mleczko/śmietanka do kawy. -dwa obiady (czwartek, piątek) składające się z zupy, dania głównego (ziemniaki, kluski, mięso, ryba, zestaw surówek), napojów w postaci kawy, herbaty, soków owocowych i wody mineralnej gazowanej i niegazowanej oraz z deseru-porcja lodów, ciasta. (wszystkie składniki obiadu podawanego w poszczególnych dniach szkolenia mają być różne; obiad dla każdego uczestnika szkolenia ma być podany na ciepło). -jedna kolacja (czwartek dzień przyjazdu) składająca się z dania głównego podanego na ciepło, zimnej płyty w postaci wędlin, ryb, serów, warzyw i sałatek oraz napojów w postaci kawy z ekspresu, herbaty, soków owocowych i wody mineralnej gazowanej i niegazowanej oraz dodatki: cytryna, cukier, sól, pieprz, masło, margaryna, mleczko/śmietanka do kawy (wszystkie składniki kolacji powinny być różne od składników obiadów podawanych podczas dwóch dni szkolenia); -zapewnienia jednej przerwy kawowej w pierwszym dniu szkolenia (czwartek) i dwóch przerw kawowych w drugim dniu (piątek), w trakcie których zostaną podane wyroby cukiernicze- kruche ciasteczka, wafelki, rogaliki z nadzieniem, cukierki czekoladowe oraz napoje w postaci kawy z ekspresu, herbaty, soków owocowych oraz wody mineralnej gazowanej i niegazowanej oraz dodatki: cytryna, cukier, mleczko/śmietanka do kawy. 10) zagwarantowania, aby wszystkie posiłki były podawane na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek papierowych w innej sali niż wykładowa; 11) ubezpieczenie wszystkich uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia (na czas przejazdu i pobytu na szkoleniu). TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - Od dnia podpisania umowy do dnia 29.06.2012 (ostatni dzień szkolenia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolonowskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach