Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń na rzecz uczestników uczestniczek projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015.

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, U. Kolejowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 738 11 45 , fax. 32 738 11 55
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    U. Kolejowa 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 738 11 45, fax. 32 738 11 55
    REGON: 24181949500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cismikolow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Centrum Integracji Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń na rzecz uczestników uczestniczek projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń na rzecz uczestników uczestniczek projektu Gminne programy aktywizacji społeczno zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego edycja 2015. Projekt jest dofinansowany ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Prowadzone w ramach nw szkoleń zajęcia muszą być realizowane zgodnie z określonymi minimalnymi zakresami. Program poszczególnych kursów musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 75 ust. 4 Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) to jest: nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji kursu, wymagania wstępne dla uczestników kursu, cele kursu, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, opis treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, przewidziane sprawdziany i egzaminy. Część 1 Kurs operatora agregatów tynkarskich Przewidywana ilość osób do przeszkolenia 3 Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości kierowanych osób na szkolenie. Przy rozliczaniu Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość przeszkolonych osób, a przypadku skreślenia z listy uczestników w trakcie trwania umowy, Zamawiający zapłaci za szkolenie tej osoby, proporcjonalnie do ilości wykonanych godzin. Rozpoczęcie kursów zostanie poprzedzone pisemnym przesłaniem przez Zamawiającego listy uczestników kursów wraz z nazwą danego kursu. Ilość godzin kursu (jednej osoby) co najmniej 52 godziny lekcyjne (45minutowe zajęcia teoretyczne ćwiczenia praktyczne, 15 minutowa przerwa) zajęć teoretycznych i ćwiczeń praktycznych, (w tym nie więcej niż 39 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych) Zakres kursu powinien obejmować w szczególności: teorię i praktykę z zakresu budowy agregatów tynkarskich, użytkowania eksploatacyjnego agregatów, prawidłowego korzystania z dokumentacji techniczno ruchowych, instrukcji użytkowania i obsługi, bezpieczeństwa i higieny pracy podczas obsługi agregatów tynkarskich, technologii robót itp. Wykonawca zapewnia uczestnikom przewóz spod siedziby Zamawiającego do miejsca odbywania zajęć i z powrotem na własny koszt, opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia. Godziny przyjazdu i odjazdu spod miejsca gdzie będą prowadzone zajęcia praktyczne muszą być ustalone w taki sposób, aby umożliwić każdemu uczestnikowi dojazd pod siedzibę Zamawiającego i powrót do miejsca zamieszkania publicznymi środkami transportu. Transport do miejsca prowadzenia zajęć praktycznych ma się odbywać pojazdami dopuszczonymi do przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Lokal, w którym będą przeprowadzone zajęcia teoretyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie szkolenia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowane do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Kurs powinien zakończyć się egzaminem, a nabyte umiejętności powinny być potwierdzone zaświadczeniem uprawniającym do obsługi agregatów tynkarskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) zaświadczenie ukończenia kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Czas trwania egzaminu może być wliczony w czas trwania kursu. Część 2. Kurs pracownika remontowobudowlanego Przewidywana ilość osób do przeszkolenia 3 Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości kierowanych osób na szkolenie. Przy rozliczaniu Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość przeszkolonych osób, a przypadku skreślenia z listy uczestników w trakcie trwania umowy, Zamawiający zapłaci za szkolenie tej osoby, proporcjonalnie do ilości wykonanych godzin. Rozpoczęcie kursów zostanie poprzedzone pisemnym przesłaniem przez Zamawiającego listy uczestników kursów wraz z nazwą danego kursu. Ilość godzin kursu (jednej osoby) co najmniej 180 godzin lekcyjnych (45minutowe zajęcia teoretyczne praktyczne, 15 minutowa przerwa) zajęć teoretycznych i ćwiczeń praktycznych, (w tym nie więcej niż 30 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych) Zakres kursu powinien obejmować teorię i praktykę z zakresu: rysunku i dokumentacji technicznej, materiałoznawstwa i technologii robót budowlanych, zasad obmiarowywania robót budowlanych, kalkulacji kosztów, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej praktycznych umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu. Zajęcia praktyczne będą odbywały się w obiektach Gminy Mikołów wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć w innym miejscu niż wskazane przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca zapewnia uczestnikom przewóz spod siedziby Zamawiającego do miejsca odbywania zajęć i z powrotem na własny koszt, opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia. Godziny przyjazdu i odjazdu spod miejsca gdzie będą prowadzone zajęcia praktyczne muszą być ustalone w taki sposób, aby umożliwić każdemu uczestnikowi dojazd pod siedzibę Zamawiającego i powrót do miejsca zamieszkania publicznymi środkami transportu. Transport do miejsca prowadzenia zajęć praktycznych ma się odbywać pojazdami dopuszczonymi do przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w obiektach wskazanych przez Wykonawcę. Obiekty powinny być zlokalizowane w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca na własny koszt zapewnia transport uczestników spod siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca przeprowadzenia kursu. Lokal, w którym będą przeprowadzone zajęcia teoretyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie szkolenia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowane do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Kurs powinien się zakończyć egzaminem wewnętrznym i wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Czas trwania egzaminu może być wliczony w czas trwania kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość przeprowadzonych szkoleń
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cismikolow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach