Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Czarna.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-125 Czarna, Czarna 260
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 226 23 25 , fax. 17 226 23 25
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej
    Czarna 260 260
    37-125 Czarna, woj. podkarpackie
    tel. 17 226 23 25, fax. 17 226 23 25
    REGON: 69000701600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Czarna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Czarna współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 3.2. Charaktery-styka przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Szkolenie: Trening kompe-tencji osobistych Miejsce szkolenia: Czarna (Sala Narad Urzędu Gminy w Czarnej) Liczba uczestników: 5 osób Ilość godzin: 16 godzin dydaktycznych Termin: XI - XII.2013 r. Do-kładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. Program szkolenia obejmuje zagadnienia m.in.:a)Różne formy i sposoby poznawania drugiego czło-wieka i pozyskiwania wiedzy na jego temat - ćwiczenia integracyjne; b)Dostarczenie wiedzy w zakresie czynników motywujących nasze działania; c)Dostarczenie wiedzy na temat roz-różnienia dwóch kierunków samomotywacji: OD i DO; d)Nauczenie umiejętności budowania samo-motywacji do podejmowania działań; e)Nauczenie umiejętności budowania samo-motywacji do wprowadzania zmian w życiu; f)Uświadomienie uczestnikom znaczenia po-ziomu i jakości motywacji do podejmowania działań i wprowadzania zmian w życiu każdego z nich; g)Podniesienie samoświadomości uczestników szkolenia. 2.Szkolenie: Trening pracy Miejsce szkolenia: Czarna (Sala Narad Urzędu Gminy w Czarnej) Liczba uczestników: 5 osób Ilość godzin: 16 godziny dydaktyczne Termin: XI-XII.2013 r. Dokładny termin rozpo-częcia kursu Zamawiający ustali z wykonawcą zamówienia.Program szkolenia obejmuje za-gadnienia m.in.:a)Dostarczenie wiedzy w zakresie efektywnego poszukiwania pracy; b)Dostarczenie wiedzy w zakresie przygotowania i sporządzania podstawowych dokumentów życiorys zawodowy, list motywacyjny, podanie; c)Dostarczenie wiedzy na temat przygoto-wania się do rozmowy kwalifikacyjnej; d)Dostarczenie wiedzy na temat elastycznych form zatrudnienia istniejących na rynku pracy; e)Nauczenie umiejętności poszukiwania pracy; f)Nauczenie umiejętności pisania CV, listu motywacyjnego, przygotowania do rozmowy kwa-lifikacyjnej; g)Podniesienie świadomości uczestników w zakresie funkcjonowania w obszarze rynku pracy; h)Zainicjowanie aktywności zawodowej uczestników. 3.Szkolenie: Technolog robót wykończeniowych Miejsce szkolenia: Czarna (Część teoretyczna -(Sala Narad Urzędu Gminy w Czarnej) część praktyczna na terenie Gminy Czarna - zostanie wskazana przez Za-mawiającego) Liczba uczestników: 5 osób Ilość godzin: 88 godzin dydaktycznych (Część teoretyczna - 16 godz., część praktyczna - 72 godz. (1 godz. dydaktyczna 60 minut) Termin: XI-XII.2013 r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z wykonawcą zamó-wienia. cześć praktyczna winna odbyć się w budynkach UG Czarna Wykonawca musi za-pewnić dla każdego uczestnika szkolenia indywidualne stanowisko pracy Koszt materiałów budowlanych przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu technolog robót wykończenio-wych musi wynosić co najmniej 40% całkowitej wartości szkolenia. Program szkolenia powi-nien obejmować m.in.: Część teoretyczna:- Podstawowe akty prawne dotyczące pracy (ko-deks pracy)- Zasady BHP i ppoż., udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej - Ogólna charakterystyka robót wykończeniowych - Określanie właściwości materiałów do robót wy-kończeniowych w celu ich właściwego zastosowania, transportowania i składowania.- Mate-riały, narzędzia i sprzęt do wykończenia robót wykończeniowych- Organizowanie stanowiska pracy do wykonywania robót wykończeniowych- część praktyczna:- Przygotowywanie mate-riałów do robót wykończeniowych- Wykonywanie robót malarskich- Wykonywanie wykoń-czeniowych robót murarskich, płyty karton - gips- Wykonywanie robót tynkarskich, gładzi gipsowej, izolacji budowlanej- Wykonywanie robót wykładzinowych- Wykonywanie robót podłogowych- Osadzanie stolarki drzwiowej- Osadzanie podokienników- Montaż lamp, włączników, innych elementów wykończeniowych. Wykonawca zapewnia:- Niezbędne urzą-dzenia, narzędzia, sprzęt do prowadzenia zajęć praktycznych, preparaty, materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu- Przeprowadzenie uczestnikom szkolenia niezbędnych badań medycznych orzekających o braku przeciwwska-zań do wykonywania zawodu Technolog robót wykończeniowych- Uczestnikom szkolenia podczas zajęć praktycznych niezbędne ubrania robocze, obuwie robocze i środki ochrony indywidualnej (zgodnie z przepisami BHP). Wykonawca zobligowany jest do wydania odzieży przed rozpoczęciem zajęć praktycznych. W ramach części praktycznej beneficjenci ostateczni muszą: Wykonać prace wykończeniowe i przygotowawcze w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (na powierzchni ścian 100m2, powierzchni sufitów 40m2, powierzchni podłóg 40m2), Wykaz podstawowych materiałów, które zapewnia Wykonawca przeznaczo-nych do nauki wykonywania prac wykończeniowych: unifloot masa gipsowa do szpachlowa-nia 10kg, farba emulsyjna lateksowa kolor 20dm3, farba na zacieki i plamy 4 dm3 podokiennik wewn. PCV komorowy szer. 30cm, dł. 6,0m pianka montażowa 6 szt. Płyta gipsowa ok. 20 m2 Klej do płyt gipsowych 100 kg Gładź tynkowa biała 40 kg Narożniki malarskie 30mb Dyble szybki montaż 100szt. Listwy przypodłogowe, złączki, narożniki do wykładziny 40mb Wykładzina dywanowa na podkładzie filcowym - 50m2 Lampy rastrowe świetlówki biurowe 60x60 - 8 kpl Próg drewniany - 2 mb Skrzydła drzwiowe MDF z ścieżnicą drewnianą - 3,6m2 Wszystkie zajęcia szkoleniowe mają odbywać się od poniedziałku do piątku. Maksymalna ilość godz. dydaktycznych i praktycznych - 8 godz. dziennie, zapewniając przynajmniej jedną przerwę na posiłek. Wykonawca zapewnia: sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników, warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, sprzęt do wykonania części praktycznej tj. rękawiczki, grabki, łopaty, buty robocze, ubranie robocze trwale oznaczone zgodnie z wymogami promocji POKL (spodnie wraz z bluzą, ubranie i buty po zakończeniu zostaną przekazane dla każdego uczestnika szkolenia na własność) oraz inny sprzęt niezbędny do wykonania części praktycznej. Wykonawca zapewnia wyży-wienie dla wszystkich uczestników w/w szkoleń:- Catering w postaci przerwy kawowej - dostępnej dla uczestników projektu od początku do końca zajęć, tj.: ciastka, kawa, herbata, woda mineralna (gazowana lub niegazowana), śmietanka do kawy, cukier.- Obiad (drugie danie) - ciepły posiłek w każdym dniu przeprowadzenia zajęć składający się z ziemniaków/frytek/ kaszy/ryżu (ok. 150g na osobę), mięsa/ryby (ok. 150g na osobę)- Wykonawca przed rozpo-częciem zajęć zobowiązany jest do przedstawienia menu do zaakceptowania przez Zamawia-jącego. Wykonawca pokrywa koszty niezbędnych badań lekarskich uczestników danego szkolenia jeżeli specyfika kursu tego wymaga, ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni, że program szkoleń zawodowych, przeprowadzenie szkolenia musi odbyć się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (m.in. Rozporządzenie Ministra Edukacji narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 r. w sprawie zasad warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. z 1993 r. Nr 103, poz. 472 z późn. zm.). Szkolenie ma zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownego dokumentu: certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wydane certyfikaty muszą zawierać logo Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację, że projekty były współfinanso-wane ze środków EFS. W pomieszczeniach gdzie będą odbywały się zajęcia szkoleniowe należy umieścić informację o współfinansowaniu projektu ze środków EFS wraz z wymaga-nymi logami. Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleń tj. m.in. kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników szkoleń, potwierdzenie odbio-ru materiałów szkoleniowych; kserokopię zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie określonych kwalifikacji, kserokopię rejestru wyda-nych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaczarna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach