Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I - szkolenie: Termomodernizacja budynków, Część II - szkolenie: Pracownik budowlany

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Przemysłowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2824696 , fax. 054 2824696
  • Data zamieszczenia: 2014-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Przemysłowa 1 1
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2824696, fax. 054 2824696
    REGON: 91093311500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-aleksandrowkujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I - szkolenie: Termomodernizacja budynków, Część II - szkolenie: Pracownik budowlany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - szkolenie Termomodernizacja budynków 1. Szkolenie powinno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. 2. Zajęcia praktyczne zostaną przeprowadzone w obiekcie użyteczności publicznej, zlokalizowanym na terenie Aleksandrowa Kujawskiego. Dokładne miejsce odbywania zajęć praktycznych Zamawiający wskaże przed podpisaniem umowy. 3. Szkoleniem objętych będzie 14 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 200 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. 4. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA- CZĘŚĆ I 1) Szkolenie powinno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. 2) Zajęcia praktyczne zostaną przeprowadzone w obiekcie użyteczności publicznej, zlokalizowanym na terenie Aleksandrowa Kujawskiego. Dokładne miejsce odbywania zajęć praktycznych Zamawiający wskaże przed podpisaniem umowy. Zajęcia praktyczne prowadzone będą w budynku jednokondygnacyjnym, bez podpiwniczenia, o wymiarach zewnętrznych 31,70x18,28m. 3) Szkoleniem objętych będzie 14 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 200 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. 4) Zajęcia praktyczne muszą obejmować co najmniej 155 godzin. W ramach zajęć teoretycznych uczestnicy szkolenia muszą nabyć wiedzę co najmniej w następującym zakresie: - zasady bhp na stanowisku pracy montera ociepleń budynków, - technologia prac, - dokumentacja prac montera dociepleń budynków, w tym zapoznanie z rysunkiem zawodowym, - materiałoznawstwo. 5) W ramach zajęć praktycznych przewiduje się docieplenie ścian zewnętrznych ( z cegły kratówki) wraz z tynkiem cienkowarstwowym oraz wykonanie izolacji pionowej fundamentów wraz z ich dociepleniem. Materiały niezbędne do realizacji zajęć praktycznych w zakresie ocieplenia budynku zostaną dostarczone przez Zamawiającego. a) W ramach ocieplenia w/w budynku przewiduje się: - zagruntowanie ścian zewnętrznych emulsją ATLAS UNI-GRUNT celem redukcji chłonności podłoża, - mocowanie podstawowe - zaprawa klejąca ATLAS STOPTER K-20, - warstwa izolacji termicznej z płyt styropianowych samogasnących frezowanych o wymiarach 50x100cm odmiany EPS 80-036-fasada grubości 15cm, a dla ościeży 2cm, - mocowanie dodatkowe w postaci kołków plastikowych o długości 20cm w ilości4-5szt./m2, - zatopienie siatki w zaprawie ATLAS STOPTER K-20, - wykonanie podkładu tynkarskiego, - wykonanie wyprawy tynkarskiej, - wykonanie powłoki malarskiej. 6) Wymagane narzędzia i urządzenia, w ilości i jakości niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia, zabezpiecza Wykonawca. 7) W trakcie odbywania zajęć powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. 8) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków za cały okres kursu z wyłączeniem osób, które pobierają stypendium ( zgodnie z art. 41 ust 7 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy). Fakt ten Zamawiający potwierdzi na liście kandydatów przekazanej organizatorowi szkolenia. 9) Szkolenie musi zostać przeprowadzone według zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., poz.186) oraz spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów. Program szkolenia powinien być opracowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych ministerstwa pracy i Polityki Społecznej (http://www.kwalifikacje.praca.gov.pl). 10) Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest bezzwłocznie po zawarciu umowy szkoleniowej. 11) W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia ośrodka szkoleniowego, b) zapewnienia materiałów szkoleniowych do zajęć teoretycznych, w postaci podręcznika lub skryptu, notatnika, długopisu, dla każdego uczestnika szkolenia, c) wyposażenia sali do zajęć teoretycznych w rzutnik multimedialny, ekran i tablicę flipchart, d) przedstawienia Zleceniodawcy szczegółowego harmonogramu zajęć, e) sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia, f) prowadzenia dziennika zajęć, g) zakończenia szkolenia poprzez przeprowadzenie egzaminu końcowego i wydanie dokumentu o ukończeniu szkolenia, h) przedłożenia Zleceniodawcy po zakończeniu szkolenia faktury i protokołu z egzaminu oraz rozliczenia godzin zrealizowanych na szkoleniu uwzględniającego dni, godziny oraz tematykę zrealizowanych zajęć, i) umożliwienia pracownikom PUP kontroli dokumentów w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów niniejszej specyfikacji, j) zapewnienia uczestnikom szkolenia bezpłatnego zaplecza socjalnego ( kawa, herbata, zimne napoje, kanapka lub słodka bułka po jednej sztuce dla każdego uczestnika szkolenia na każdy dzień szkolenia), k) odzież robocza: rękawice ochronne (nowe), odzież ochronna (nowe spodnie ogrodniczki i nowa bluza robocza zapinana z przodu w rozmiarze uniwersalnym, bądź dopasowane do uczestników szkolenia), buty robocze ochronne (nowe), w rozmiarze dopasowanym do uczestników szkolenia. Odzież robocza po zakończeniu szkolenia przejdzie w posiadanie absolwentów w/w szkolenia, l) zapewnienia wykwalifikowanej kadry, sprawującej nadzór nad realizacją szkolenia. Przy czym szkolenie praktyczne musi zostać prowadzone przez co najmniej 2 osoby. 12) Zajęcia winny odbywać się w wymiarze co najmniej 25 godzin zegarowych tygodniowo, od poniedziałku do piątku, nie mniej niż 6 i nie więcej niż 8 godz. dziennie. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość organizacji zajęć w sobotę. 13) Ogólny koszt szkolenia sporządzony przez Wykonawcę powinien uwzględniać m.in. koszt egzaminów, wynajem sali, materiały dydaktyczne, podręczniki, skrypty, wynajem sprzętu, narzędzi, urządzeń, wynagrodzenie wykładowców, odzież ochronną oraz inne składowe. 14) Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę, umiejętności praktyczne, niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku - montera ociepleń budynków. 15) Szczegółowy projekt, charakteryzujący zakres wymaganych prac w ramach szkolenia praktycznego, dostępny w siedzibie Zamawiającego. Część II - szkolenie Pracownik budowlany 1. Część teoretyczna szkolenia powinna odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. Część praktyczna szkolenia powinna zostać zrealizowana na terenie powiatu aleksandrowskiego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku przeprowadzenia szkolenia praktycznego poza miastem Aleksandrów Kujawski, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić transport uczestnikom szkolenia z Aleksandrowa Kujawskiego do miejsca odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu musi zostać wliczony w cenę szkolenia od osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów (zał. nr 7 do SIWZ). 2. Zajęcia praktyczne muszą zostać przeprowadzone u pracodawców, którzy zapewnią odpowiednie zaplecze, nadzór, warunki i materiały do przeprowadzenia zajęć praktycznych. 3. Szkoleniem objętych będzie 6 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 140 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. 4. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA- CZĘŚĆ II 1) Część teoretyczna szkolenia powinna odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. Część praktyczna szkolenia powinna zostać zrealizowana na terenie powiatu aleksandrowskiego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku przeprowadzenia szkolenia praktycznego poza miastem Aleksandrów Kujawski, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić transport uczestnikom szkolenia z Aleksandrowa Kujawskiego do miejsca odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu musi zostać wliczony w cenę szkolenia od osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów (zał. nr 7 do SIWZ). 2) Zajęcia praktyczne muszą zostać przeprowadzone u pracodawcy/ów, którzy zapewnią odpowiednie zaplecze, nadzór, warunki i materiały do przeprowadzenia zajęć praktycznych. Wykonawca musi dołączyć do oferty pisemną zgodę na przyjęcie uczestników szkolenia na praktykę realizowaną przez inny podmiot, wraz z wskazaniem opiekuna praktyki. 3) Szkoleniem objętych będzie 6 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 140 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Czas realizacji jest to faktyczny czas przebywania uczestnika szkolenia na zajęciach w godzinach zegarowych tj. od godziny rozpoczęcia do godziny ich zakończenia, łącznie z czasem przeznaczonym na przerwy. 4) Zajęcia praktyczne muszą obejmować co najmniej 100 godzin. W ramach zajęć teoretycznych uczestnicy szkolenia muszą nabyć wiedzę co najmniej w następującym zakresie: - zasady bhp na stanowisku pracy robotnika budowlanego, - rozpoznanie i przygotowanie podłoża, - materiały do wykonywania zapraw i betonów. Zasady wykonywania przedmiaru i obmiaru robót murarskich i tynkarskich, - dobieranie narzędzi i sprzętu do robót murarskich i tynkarskich, - rysunek zawodowy z podstawami kosztorysowania i wymiarowania, - materiałoznawstwo. 5) W trakcie odbywania zajęć powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków za cały okres kursu z wyłączeniem osób, które pobierają stypendium ( zgodnie z art. 41 ust 7 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy). Fakt ten Zamawiający potwierdzi na liście kandydatów przekazanej organizatorowi szkolenia. 7) Szkolenie musi zostać przeprowadzone według zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., poz.186) oraz spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów. Program szkolenia powinien być opracowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych ministerstwa pracy i Polityki Społecznej (http://www.kwalifikacje.praca.gov.pl). 8) Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest bezzwłocznie po zawarciu umowy szkoleniowej. 9) W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia ośrodka szkoleniowego, b) zapewnienia materiałów szkoleniowych do zajęć teoretycznych, w postaci podręcznika lub skryptu, notatnika, długopisu, dla każdego uczestnika szkolenia, c) wyposażenia sali do zajęć teoretycznych w rzutnik multimedialny, ekran i tablicę flipchart, d) przedstawienia Zleceniodawcy szczegółowego harmonogramu zajęć, e) sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia, f) prowadzenia dziennika zajęć, g) zakończenia szkolenia poprzez przeprowadzenie egzaminu końcowego i wydanie dokumentu o ukończeniu szkolenia, h) przedłożenia Zleceniodawcy po zakończeniu szkolenia faktury i protokołu z egzaminu oraz rozliczenia godzin zrealizowanych na szkoleniu uwzględniającego dni, godziny oraz tematykę zrealizowanych zajęć, i) umożliwienia pracownikom PUP kontroli dokumentów w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów niniejszej specyfikacji, j) zapewnienia uczestnikom szkolenia bezpłatnego zaplecza socjalnego ( kawa, herbata, zimne napoje, kanapka lub słodka bułka po jednej sztuce dla każdego uczestnika szkolenia na każdy dzień szkolenia), k) odzież robocza: rękawice ochronne (nowe), odzież ochronna (nowe spodnie ogrodniczki i nowa bluza robocza zapinana z przodu w rozmiarze uniwersalnym, bądź dopasowane do uczestników szkolenia), buty robocze ochronne (nowe), w rozmiarze dopasowanym do uczestników szkolenia. Odzież robocza po zakończeniu szkolenia przejdzie w posiadanie absolwentów w/w szkolenia. 10) Zajęcia winny odbywać się w wymiarze co najmniej 25 godzin zegarowych tygodniowo, od poniedziałku do piątku, nie mniej niż 6 i nie więcej niż 8 godz. dziennie. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość organizacji zajęć w sobotę. 11) Ogólny koszt szkolenia sporządzony przez Wykonawcę powinien uwzględniać m.in. koszt egzaminów, wynajem sali, materiały dydaktyczne, podręczniki, skrypty, wynajem sprzętu, narzędzi, urządzeń, wynagrodzenie wykładowców oraz inne składowe. Wykonawca w preliminarzu kosztów musi ująć wszystkie koszty związane z zakupem materiałów budowlanych, przewidzianych do realizacji zajęć praktycznych. 12) Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę, umiejętności praktyczne, niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku - robotnik budowlany. 13) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w odpowiedniej ilości i jakości materiały, produkty, sprzęt, narzędzia itp. niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja w zakresie przedmiotowego szkolenia, ISO, itp.)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-aleksandrowkujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach