Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć warsztatowychz zakresu profesjonalnego zarządzania domem w ramach projektu systemowego Moda na sukces-czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1. Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Mościckiego 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3680601 , fax. 032 3680614
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu
    ul. Mościckiego 14 14
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 3680601, fax. 032 3680614
    REGON: 00346577400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopssosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć warsztatowychz zakresu profesjonalnego zarządzania domem w ramach projektu systemowego Moda na sukces-czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1. Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja i prowadzenie zajęć warsztatowych: 1.Adresaci zadania: 1.1. Adresatami zadania są osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo, zatrudnione, będące w wieku aktywności zawodowej, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym. 1.2. Liczba uczestników: do 24 osób. 2.Szkolenie warsztatowe powinno obejmować: 2.1. Prowadzenie zajęć warsztatowych - w dwóch grupach z zakresu profesjonalnego zarządzania domem, w szczególności: a) efektywnego wykorzystania własnego czasu (planowanie i organizacja dnia codziennego), b) właściwego gospodarowania środkami finansowymi w tym: - szukania oszczędności w codziennych wydatkach domowych (oszczędzanie na: zakupach, telefonach, energii, wodzie, ogrzewaniu), - kontrolowanie wydatków, - racjonalnego korzystania z instytucji pożyczkowych, - planowania przewidywalnych wydatków, - psychologia wyboru- zakupy codzienne i okazyjne, - asertywność w kontaktach z handlowcami, c) elementy profesjonalnego sprzątania: - ogólne zasady dotyczące sprzątania i zasad panujących w domu, - środki czystości - omówienie poszczególnych rodzajów środków czystości i ich przeznaczenia, - sprzęty AGD używane do sprzątania i używanie ich zgodnie z przeznaczeniem. 2.2. Każda grupa uczestniczyć będzie w zajęciach trwających 20 godzin lekcyjnych tj. 5 spotkań po 4 godziny lekcyjne, w okresie od 13.12.2010 do 17.12.2010. Zajęcia powinny odbywać się w godzinach od 16:00 do 19:00. 3. Miejsce i czas realizacji zadania 3.1 Szkolenie powinno być zrealizowane na terenie miasta Sosnowca. 3.2 Termin realizacji zamówienia w okresie od 13.12.2010 do 17.12.2010r. 4. Wykonawca w ramach szkolenia winien zapewnić: 4.1. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie zajęć oraz w drodze z miejsca zamieszkania do miejsca zajęć oraz w drodze powrotnej do miejsca zamieszkania dla 24 uczestników szkolenia. Kopia polisy (potwierdzona za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę) winna być dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. Minimalna suma ubezpieczenia 10 000zł, na każdego uczestnika. 4.2. Poczęstunek kawowy dla max. 24 uczestników szkolenia, w przerwie po 2 godzinach szkolenia - zgodnie z harmonogramem. 4.3. Pod pojęciem poczęstunku kawowego w czasie jednodniowego spotkania dla jednej grupy uczestników warsztatów, należy rozumieć: 1) termosy z gorącą kawą rozpuszczalną - na osobę ma przypadać: - 200 ml kawy, - naczynie jednorazowego użytku - kubek do gorących napojów z tworzywa sztucznego (1 sztuka), - mieszadełko jednorazowe z tworzywa sztucznego (1 sztuka), - 2 łyżeczki cukru , - 30 ml śmietanki w płynie. 2) termosy z gorącą wodą - na osobę ma przypadać: - 200ml wody, - herbata czarna w saszetkach (1 sztuka), - naczynie jednorazowego użytku - kubek do gorących napojów z tworzywa sztucznego (1 sztuka), - mieszadełko jednorazowe z tworzywa sztucznego (1 sztuka), - 2 łyżeczki cukru, - 1plasterek świeżej cytryny. 3) Dzbanki z wodą mineralną niegazowaną - na osobę ma przypadać: - 200 ml wody, - naczynie jednorazowego użytku - plastikowy kubek, - 1 plasterek świeżej cytryny. 4) drożdżówka lub pączek - 1szt. / os. 5) talerzyki papierowe (deserowe) - 1szt./os. 6) serwetka jednorazowa - 1szt/os. Zarówno mieszadełka jak i kubki muszą być dopuszczone do kontaktu z żywnością. Wszystkie produkty żywnościowe (z wyjątkiem pączków, słodkich bułek i cytryny) dostarczone w ramach poczęstunku powinny posiadać przynajmniej 6 miesięczny termin przydatności do spożycia, od momentu dostawy. 4.4. Wykonawca zapewni utrzymanie czystości w pomieszczeniach, w których odbywać będzie się szkolenie. 4.5. Poczęstunek kawowy winien być dostarczony zgodnie z harmonogramem zajęć warsztatowych. Wykonawca zobowiązany jest monitorować na bieżąco nieobecności uczestników zajęć warsztatowych, celem dostarczania poczęstunku kawowego adekwatnie do wykazanej obecności osób w danym dniu i szkoleniu. 5. Wykonawca jest zobowiązany do: 5.1. Opracowania harmonogramu zajęć warsztatowych. Harmonogram powinien być dostarczony Zamawiającemu w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. 5.2. Dysponowania i obsługę 2 salami szkoleniowymi na terenie miasta Sosnowca, które powinny być: a) przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym, oświetleniowym, akustycznym i bhp do prowadzenia szkoleń, b) wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików, c) wyposażone w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart, d) w okresie zimowym ogrzewane, e) oznakowane zgodnie z wytycznymi (dostępne na stronie internetowej http://efs.silesia-region.pl zakładka Promocja. Zajęcia powinny być prowadzone w salach dydaktycznych. 5.3. Wyposażenia każdego uczestnika zajęć, w pakiet materiałów szkoleniowych oraz przekazania pakietu materiałów Zamawiającemu. Materiały szkoleniowe winny zapewnić: wysoki poziom merytoryczny, przejrzystość i spójność zawartych informacji oraz rzeczowość i kompletność. Materiały szkoleniowe winny być oznakowane zgodnie z wytycznymi (dostępne na stronie internetowej http://efs.silesia-region.pl zakładka Promocja) 5.4 .Udokumentowania na płycie CD, min. 10 zdjęć z prowadzonych zajęć warsztatowych oraz skompletowanie oświadczeń uczestników dotyczących wyrażenia zgody na przetwarzania danych osobowych oraz udostępnienia wizerunku i przeniesienia na Zamawiającego przysługujących Wykonawcy autorskich praw do zdjęć, na wszystkich znanych w chwili zawarcia umowy polach eksploatacji w tym określonych w art. 50 ustawy z dnia 4.02.1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. Zm.). 5.5. Zapewnienia wykwalifikowanej kadry, co najmniej 2 osób z minimum dwuletnim doświadczeniem w prowadzeniu przedmiotowych zajęć. 5.6. Prowadzenia następującej dokumentacji: a) list obecności na zajęciach (zawierających tytuł szkolenia, datę, imię i nazwisko oraz podpis uczestnika), b) dzienników zajęć, (zawierających tytuł szkolenia, listę uczestników szkolenia, konspekt zajęć) c) list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych (zawierających tytuł szkolenia, imię i nazwisko oraz podpis uczestnika), d) list potwierdzających odbiór poczęstunku kawowego (zawierających tytuł szkolenia, datę, imię i nazwisko oraz podpis uczestnika), 5.7. Dostarczenie do 3 dni od daty podpisania umowy Zamawiającemu programu szkolenia. 5.8. Telefonicznego zgłaszania Zamawiającemu informacji o nieobecnościach uczestników maksymalnie do następnego dnia po odbyciu zajęć do godz.: 9:00. 5.9. Przygotowania narzędzi do ewaluacji uczestników projektu, w postaci badań ankietowych przeprowadzonych przed i po rozpoczęciu zajęć, z zakresu profesjonalnego zarządzania domem, w szczególności: efektywnego wykorzystania własnego czasu (planowanie i organizacja), właściwego gospodarowania środkami finansowymi, szukania oszczędności w codziennych wydatkach domowych, perfekcyjnego sprzątania. Analiza osiągniętych wyników ankietowych zostanie przekazana Zamawiającemu w postaci raportu. 5.10.Sporządzenia sprawozdania końcowego z realizacji zadania zawierającego: -ilość osób objętych wsparciem w formie szkolenia, -liczbę osób, które zakończyły szkolenie, -liczbę osób, które przerwały udział w szkoleniu. 5.11. Przygotowania zaświadczeń o ukończeniu zajęć warsztatowych. Zaświadczenia należy przygotować w dwóch egzemplarzach: oryginał dla uczestnika projektu, kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy) dla Zamawiającego, oraz imienną listę wydanych zaświadczeń z podpisem uczestnika projektu. 5.12. Przekazania Wykonawcy list obecności, dzienników zajęć, list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, list potwierdzających odbiór poczęstunku kawowego oraz raportu ewaluacyjnego wraz z badaniami ankietowymi, sprawozdania z realizacji usługi, kopii wydanych zaświadczeń, list wydanych zaświadczeń, pakietu materiałów szkoleniowych, płyty CD wraz z oświadczeniami o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i przeniesienia praw autorskich Wykonawcy do zdjęć w terminie do 5 dni po zakończeniu zajęć, (dostępne na stronie internetowej http://efs.silesia-region.pl zakładka Promocja). Wszystkie dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów współfinansowanych z środków Europejskiego Funduszu 5.13. Archiwizacji dokumentacji związanej z przeprowadzeniem szkolenia do roku 2020. Wymóg ten związany jest z zapisami umowy ramowej dot. realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 5.14. Udostępnienia dokumentacji dot. realizacji szkolenia jednostkom kontrolnym w okresie do 2020 roku. 5.15.Przestrzegania zasady równości szans kobiet i mężczyzn. 5.16.Na każdym etapie realizacji zadania Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.sosnowiec.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach