Powiat Wadowicki ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8734200 , fax. 033 8232433
- Data zamieszczenia: 2012-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wadowicki
ul. Batorego 2 2
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. 033 8734200, fax. 033 8232433
REGON: 07218342100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie kursu sommeliera dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu sommeliera dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Celem kursu jest zdobycie podstawowej wiedzy i umiejętności związanych z pracą na stanowisku sommeliera. Zakres tematyczny i warunki przeprowadzenia kursu: Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach, ul. Wojska Polskiego 13, 34-100 Wadowice. Wykonawca zapewnia sprzęt i niezbędne materiały do właściwej realizacji kursu. Zamawiający udostępni Wykonawcy salę lekcyjną do przeprowadzenia kursu w Zespole Szkół nr 3 w Wadowicach. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Za powierzone mienie odpowiada Wykonawca. Kurs dla uczniów Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach może zostać zorganizowany w miejscu siedziby Wykonawcy, bądź w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby ZS nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu. Wykonawca ponosi koszty związane z opłatami drogowymi, np. na autostradach, parkingach itp. Planowana ilość osób: 10 Termin przeprowadzenia kursu: do dnia 28.03.2012 r. Liczba godzin kursu powinna obejmować minimum 30 godzin zajęć, (teoria + praktyka). Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej w godzinach popołudniowych po zakończeniu zajęć szkolnych, a w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym. Wykonawca przed podpisaniem umowy ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu, który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Miejsca, wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania sprzętu szkoleniowego oraz zapewnienia niezbędnych materiałów szkoleniowych, w tym dydaktycznych w celu realizacji kursu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu powinny zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS),Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). W przypadku braku możliwości umieszczenia ww. logotypów na zaświadczeniu, konieczne jest wydanie certyfikatów do każdego zaświadczenia zawierających ww. informacje. W ramach promocji projektu Wykonawca umieści w miejscu realizacji kursu plakaty związane z projektem, jego nazwę wraz z logotypami. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji Wykonawca przekaże w formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. Zgodnie z zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, obowiązującymi od 1 stycznia 2011 r. personelem projektu nie mogą być osoby zatrudnione w Instytucjach uczestniczących w realizacji POKL tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS , Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie. Zatem Wykonawca oświadcza, że od dnia podpisania umowy nie będzie zatrudniony w żadnej z w/w instytucji lub że nie będzie zachodził konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku, gdy Wykonawca będzie zatrudniony w jednej z w/w instytucji jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. Dokumenty jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu: W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego i Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). a/ lista obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem ucznia, z każdego dnia zajęć) (oryginał), b/ dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem), c/ lista z potwierdzeniem odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestników kursu (oryginał), d/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników zaświadczeń zgodnie ze wzorem MEN (oryginał), e/ poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych zaświadczeń zgodnie ze wzorem MEN o ukończeniu kursu, f/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników certyfikatów (oryginał), g/ poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych certyfikatów o ukończeniu kursu, f/ imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły kursu (oryginał), a przypadku gdy uczestnik nie ukończył kursu oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, g/ wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacja. Program szkolenia powinien uwzględniać podstawowe zagadnienia z zakresu serwisu win oraz degustacji analitycznej wyselekcjonowanych trunków. - Zawód Sommelier -omówienie - Historia wina na świecie - Typologia win - Fizjologia smaku - Technologia produkcji win białych, różowych, czerwonych, musujących - Najważniejsze odmiany winorośli - Klasyfikacja jakościowa, przepisy prawne Francji, Włoch, Hiszpanii, Austrii, Niemiec - Główne regiony produkcji wina - Jak czytać etykietę - Rodzaje korków, beczek, butelek - Przechowywanie win, strategia dojrzewania, wady wina - Temperatury podawania - Doprowadzanie wina do odpowiedniej temperatury - Rodzaje kieliszków, karafek i akcesoria sommelierskie - Serwis win białych, czerwonych, musujących -ćwiczenia praktyczne (każdego dnia) - Napowietrzanie i dekantacja - Kolejność podawania win - Okazje specjalne, przyjęcia, degustacje - Reklamacje - Psychologia gości - Sposoby jak być dobrym sommelierem - Wino i potrawy -zasady ogólne - Omówienie przykładowej karty win restauracji - Degustacje analityczne (każdego dnia, z wykorzystaniem tabel degustacyjnych). Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02