Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu systemowego pn.: Aktywizacja zawodowa i społeczna wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i osób niepełnosprawnych

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Wyszyńskiego 23
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 416 95 05 , fax. 77 416 95 05
  • Data zamieszczenia: 2014-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Wyszyńskiego 23 23
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 77 416 95 05, fax. 77 416 95 05
    REGON: 53142275000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pcprbrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu systemowego pn.: Aktywizacja zawodowa i społeczna wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów dla osób niepełnosprawnych i wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych - uczestników projektu systemowego Aktywizacja zawodowa i społeczna wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i osób niepełnosprawnych, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzegu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.2. Zamówienie zostało podzielone na 16 części: Część nr 1 -organizacja i przeprowadzenie KURSU PRAWO JAZDY KAT. B - 15 osób (+/- 3 osoby) Część nr 2 -organizacja i przeprowadzenie KURSU PRAWA JAZDY KAT. D - 1 osoba (+/- 1 osoba) Część nr 3 -organizacja i przeprowadzenie KURSU NA OPERATORA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH AKUMULATOROWYCH I SPALINOWYCH Z UPRAWNIENIAMI DO WYMIANY OBSŁUGI BUTLI - 1 osoba (+/- 1 osoba) Część nr 4 -organizacja i przeprowadzenie KURSU NA PRACOWNIKA OCHRONY OSÓB I MIENIA - 5 osób (+/- 1 osoba) Część nr 5 -organizacja i przeprowadzenie KURSU KOMPUTEROWEGO - PODSTAWY KOMPUTERA - 5 osób (+/- 2 osoby) Część nr 6 -organizacja i przeprowadzenie KURSU KOMPUTEROWEGO ROZSZERZONEGO - MS WORD, MS EXCEL, MS ACCESS - 2 osoby (+/- 1 osoba) Część nr 7 -organizacja i przeprowadzenie KURSU TWORZENIA STRON INTERNETOWYCH- 1 osoba (+/- 1 osoba) Część nr 8 -organizacja i przeprowadzenie KURSU JĘZYKA MIGOWEGO A1-1 NA PIERWSZYM POZIOMIE POCZĄTKOWYM - 1 osoba (+/- 1 osoba) Część nr 9 -organizacja i przeprowadzenie KURSU OPIEKUNKI DZIECIĘCEJ - 4 osoby (+/- 1 osoba) Część nr 10 -organizacja i przeprowadzenie KURSU OPIEKUNA OSÓB STARSZYCH - 2 osoby (+/- 1 osoba) Część nr 11 -organizacja i przeprowadzenie KURSU FLORYSTYCZNEGO I STOPNIA - 4 osoby (+/- 1 osoba) Część nr 12 -organizacja i przeprowadzenie KURSU KSIĘGOWOŚCI MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM - 2 osoby (+/- 1 osoba) Część nr 13 -organizacja i przeprowadzenie KURSU ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW - 1 osoba (+/- 1 osoba) Część nr 14 -organizacja i przeprowadzenie KURSU ESTETYKI W PROTETYCE DLA TECHNIKA - 1 osoba (+/- 1 osoba) Część nr 15 -organizacja i przeprowadzenie KURSU NA OPERATORA KOPARKI JEDNONACZYNIOWEJ KLASY III - 1 osoba (+/- 1 osoba) Część nr 16 -organizacja i przeprowadzenie KURSU WITRAŻOWNICTWA ZAWODOWEGO - 1 osoba (+/- 1 osoba) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. Po dokonanym wyborze oferty, przed podpisaniem umowy, wybrany Wykonawca przedstawi harmonogram kursu zawierający m. in. nazwę kursu, miejsce prowadzenia teoretycznych zajęć, zakres wykładów (z podaniem terminów, godzin zajęć szkoleniowych dla poszczególnych wykładów). Harmonogram zostanie sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcprbrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach