Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie dwóch 5 –cio dniowych wyjazdów integracyjno – szkoleniowych dla łącznie 120 osób, w tym uczestników i opiekunów w ramach projektu pt. „Projekt poprawiający dostęp do usług wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, usług opiekuńczych i asystenckich w powiecie wągrowieckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 62100 Wągrowiec, ul. Wierzbowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 27 614 , fax. 67 26 27 614
  • Data zamieszczenia: 2018-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Wierzbowa 1
    62100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 27 614, fax. 67 26 27 614
    REGON: 63955178000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr.wagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie dwóch 5 –cio dniowych wyjazdów integracyjno – szkoleniowych dla łącznie 120 osób, w tym uczestników i opiekunów w ramach projektu pt. „Projekt poprawiający dostęp do usług wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, usług opiekuńczych i asystenckich w powiecie wągrowieckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Organizacja i przeprowadzenie dwóch 5-cio dniowych wyjazdów integracyjno - szkoleniowych (4 pełne doby ), dla 120 osób, w tym osób niesamodzielnych/niepełnosprawnych - uczestników projektu i opiekunów w ramach projektu pt. „ Projekt poprawiający dostęp do usług wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, usług opiekuńczych i asystenckich w powiecie wągrowieckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020. b) Wyjazd należy zorganizować w ośrodku rehabilitacyjnym na terenie województwa wielkopolskiego w terminach: I wjazd dla 60 osób od 14.11.2018r do 18.11.2018r, II wyjazd dla 60 osób od 21.11.2018r do 25.11.2018r. w następującym rozkładzie: I wyjazd – 60 osób, w tym 30 osób niesamodzielnych/niepełnosprawnych i 30 opiekunów. W grupie osób z niepełnosprawnością 9 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i 3 osoby z dysfunkcją narządu ruchu, dzieci, młodzież, osoby dorosłe i osoby w wieku starszym, w tym jedna osoba z dietą fosforowo-wapniową. Zestawienie pokoi: 24 pokoje – 2 osobowe , 4 pokoje – 3 osobowe. Uczestnicy projektu: dzieci, młodzież, osoby dorosłe i starsze, w tym podopieczni warsztatu terapii zajęciowej. W wyjeździe Wykonawca zapewni 10 opiekunów ( ilość zawarta w łącznej liczbie 30 opiekunów ), w tym 2 osoby indywidualne dla 2 uczestników i 8 osób – opiekunowie pomocniczy dla osób z dysfunkcją narządu ruchu ( osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich i przy pomocy dodatkowego oprzyrządowania typu kule, balkoniki itp. ). II wyjazd 60 osób, w tym 30 osób niesamodzielnych/ niepełnosprawnych i 30 opiekunów. W grupie osób z niepełnosprawnością 4 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich i 6 osób z dysfunkcją narządu ruchu, dzieci, młodzież, osoby dorosłe i osoby w wieku starszym, w tym jedna osoba z dietą dla diabetyków. Zestawienie pokoi: 22 pokoje – 2 osobowe , 5 pokoi – 3 osobowych i 1 pokój – 1 osobowy lub 25 pokoi – 2 osobowych, 3 pokoje – 3 osobowe, 1 pokój – 1 osobowy . Uczestnicy projektu: dzieci, młodzież, osoby dorosłe i starsze, w tym podopieczni warsztatu terapii zajęciowej. W wyjeździe Wykonawca zapewni 7 opiekunów ( ilość zawarta w łącznej liczbie 30 opiekunów ), w tym 3 osoby indywidualne dla 3 uczestników i 4 osoby - opiekunowie pomocniczy dla osób z dysfunkcją narządu ruchu ( osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich i przy pomocy dodatkowego oprzyrządowania typu kule, balkoniki itp. ). c) Ośrodek musi posiadać wpis do rejestru ośrodków i organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w art. 10d Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 511 z późn. zm.) i § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r. Nr 230, poz. 1694). d) Uczestnicy wyjazdu integracyjnego winni być zakwaterowani w pokojach w pokojach 1, 2,3 i 4 – osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, dostosowane dla osób z dysfunkcją narządu ruchu, w ilości wskazanej w pkt. 3.1 ppkt.b). e) Ośrodek musi być wyposażony w salę warsztatową ze sprzętem multimedialnym, jadalnią, kompleksem basenowym, w skład którego wchodzi: m.in. kryty basen dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych, gabinet masażu, sala gimnastyczna/siłownia, i inne. f) Ośrodek zapewni bezpłatną 1 konsultację lekarską, na podstawie, której uczestnicy zostaną zakwalifikowani do co najmniej 2 zabiegów dziennie i łącznie 10 zabiegów dla 1 osoby niesamodzielnej/niepełnosprawnej przez cały pobyt. Ponadto ośrodek zapewni całodobową opiekę medyczną ( opieka lekarska i pielęgniarska). g) Wykonawca zapłaci taksę klimatyczną dla wszystkich uczestników wyjazdu integracyjnego, o ile taka będzie konieczna. a) Organizacja i przeprowadzenie dwóch 5-cio dniowych wyjazdów integracyjno – szkoleniowych (4 pełne doby ), dla 120 osób, w tym osób niesamodzielnych/niepełnosprawnych - uczestników projektu i opiekunów w ramach projektu pt. „ Projekt poprawiający dostęp do usług wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, usług opiekuńczych i asystenckich w powiecie wągrowieckim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020. b) W ramach wyjazdu organizator zapewni minimum 3 spotkania integracyjne (np. ogniska z pieczeniem kiełbasek, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki przy muzyce ) wraz z poczęstunkiem. c) Zapewnienie 1 koordynatora dla każdej z dwóch grup wyjazdowych, na czas trwania wyjazdu integracyjnego, który sprawowałby nadzór nad grupą osób niepełnosprawnych i opiekunów. d) Zapewnienie 17 opiekunów, w tym 5 indywidualnych dla każdej z 5 osób niepełnosprawnych i 12 opiekunów pomocniczych dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, osób z dysfunkcją narządu ruchu. Ilość opiekunów wliczona jest w łączną liczbę 60 opiekunów dwóch wyjazdów. Zaangażowanie opiekunów od momentu wyjazdu z miejsca zbiórki : Wągrowiec, ul. Wierzbowa 1, do momentu powrotu do Wągrowca na ul. Wierzbowa 1. e) Przeprowadzenie warsztatów kompetencyjnych z zapewnieniem 4 trenerów, w tym 2 trenerów dla grupy osób niesamodzielnych/niepełnosprawnych ( 25h x 1 trener x 5 grup łącznie 125h) i 2 trenerów dla opiekunów osób niesamodzielnych ( 15h x 1 trener x 3 grupy łącznie 45h ). W trakcie zajęć Wykonawca zapewnia salę dla min 12 osób ( średnio I grupa ) wyposażoną w niezbędny sprzęt, poczęstunek - susz konferencyjny, napoje ( kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana ), materiały notatnik, długopis dla każdej z osób. Od trenerów wymaga się: wykształcenie wyższe kierunkowe, między innymi pedagogiczne, psychologiczne i inne, minimum roczne doświadczenie w pracy osobami niepełnosprawnymi. f) W/w program poszczególnych zajęć jest programem ramowym. Szczegółowy rozszerzony program dzienny i godzinowy należy ująć w ofercie. Program powinien być tak skonstruowany, aby zapewnić jak najwyższą jakość zajęć i usług. g) Wszystkie proponowane formy wsparcia w tym zajęcia integracyjne, ogólnousprawniające i inne będą prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu zajęć i usług objętych przedmiotem zamówienia. h) Wykonawca zapewni wszystkie materiały typu: listy obecności potwierdzające pobyt, zakwaterowanie, wyżywienie, uczestnictwo w warsztatach. Na zakończenie uczestnikom przekazane zostaną oryginały zaświadczeń z jednoczesnym potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników. Kserokopie zaświadczeń Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z kompletem materiałów: Programem pobytu, listami obecności, ankieta ewaluacyjną – ocena pobytu przez uczestników, dokumentacją fotograficzną, zawierającą co najmniej 5 zdjęć grupowych z każdej formy wsparcia na terenie ośrodka oraz co najmniej 10 zdjęciami indywidualnymi. 3.1.2. Wymagania minimalne dotyczące wyżywienia uczestników. Pełne wyżywienie (śniadanie, dwudaniowy obiad z napojem, podwieczorek, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka, z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń, począwszy od obiadu pierwszego dnia pobytu a skończywszy na śniadaniu w ostatnim dniu pobytu. 3.1.3. Transport uczestników. a) Wykonawca zobowiązuje się do przewozu uczestników wyjazdu z miejsca zbiórki wskazanym przez Zamawiającego: siedziba PCPR Wągrowiec, ul. Wierzbowa 1, do miejsca zakwaterowania w ośrodku oraz zapewnić drogę powrotną do siedziby PCPR Wągrowiec, ul. Wierzbowa 1. W przypadku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz osób z dysfunkcją narządu ruchu, Wykonawca zapewnia dowóz tychże osób ( wraz z opiekunem ), środkiem transportu dostosowanym do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich z miejsca zamieszkania ( na terenie powiatu wągrowieckiego ) do miejsca zakwaterowania w ośrodku i z powrotem. Ilość osób, które Wykonawca musi bezpośrednio dowieść z miejsca zamieszkania wynosi łącznie 16 osób, w tym w I wyjeździe łącznie 13 osób z terenu; gmina Mieścisko – 3 osoby, miasto Wągrowiec – 10 osób; w II wyjeździe 3 osoby, w tym miasto Wągrowiec – 1 osoba, gmina Skoki 2 osoby. b) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia aktualnego zaświadczenia o sprawności technicznej pojazdu w dniu wyjazdu oraz powrotu, z właściwej miejscowo siedziby policji. c) Koszty wynikające z realizacji powyższego zadania obciążają Wykonawcę. 3.1.4. Wymagania dotyczące ubezpieczenia uczestników turnusu: a) Wszyscy uczestnicy Projektu oraz ich otoczenie muszą być objęci ubezpieczeniem grupowym NW dostosowanym do specyfiki zaproponowanego przez Wykonawcę sposobu i miejsca realizacji zamówienia. b) Koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 3.1.5. Pozostałe zobowiązania i postanowienia: a) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu wyjazdu integracyjno -szkoleniowego stanowiącej dziennik zajęć zawierający listę obecności, datę i godzinę poszczególnych zajęć, tematy zajęć wraz z tematyką, ich przebieg oraz listy podpisy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia poszczególnych zajęć. Oryginały ww. dokumentów należy przekazać Zamawiającemu. b) Wykonawca zobowiązany jest do udzielanie na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia. c) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o każdym przypadku przerwania wyjazdu integracyjnego przez jego uczestnika. d) Zamawiający zastrzega sobie, iż Uczestnicy Projektu nie mogą ponosić żadnych kosztów wynikających z przebiegu i organizacji wyjazdu, oraz zajęć i wszelkich zabiegów objętych przedmiotem zamówienia. e) Zamawiający zastrzega sobie, iż liczba uczestników i ich opiekunów może się zmniejszyć o 10% w wyjeździe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wymagane jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ b) Wymagane jest złożenie na wezwanie zamawiającego wpisu do rejestru ośrodków i organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w art. 10d Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 511 z późn. zm.) i § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r. Nr 230, poz. 1694).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach