Przetargi.pl
Organizacja i obsługa w dniach 19-23 maja 2014 r. wizyty studyjnej w Budapeszcie dla ekspertów projektu ADAPT2DC w tym: zakup biletów lotniczych, kolejowych i ewentualnie autokarowych, zapewnienie noclegów i częściowego wyżywienia, zapewnienie transportu na trasie lotnisko/dworzec - hotel, zakup polisy ubezpieczenia NNW, sporządzenie materiału filmowego z wizyty

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2014-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i obsługa w dniach 19-23 maja 2014 r. wizyty studyjnej w Budapeszcie dla ekspertów projektu ADAPT2DC w tym: zakup biletów lotniczych, kolejowych i ewentualnie autokarowych, zapewnienie noclegów i częściowego wyżywienia, zapewnienie transportu na trasie lotnisko/dworzec - hotel, zakup polisy ubezpieczenia NNW, sporządzenie materiału filmowego z wizyty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa w dniach 19-23 maja 2014 r. wizyty studyjnej w Budapeszcie dla ekspertów projektu ADAPT2DC w tym: zakup biletów lotniczych, kolejowych i ewentualnie autokarowych, zapewnienie noclegów i częściowego wyżywienia, zapewnienie transportu na trasie lotnisko/dworzec - hotel, zakup polisy ubezpieczenia NNW, sporządzenie materiału filmowego z wizyty. 2.Zamówienie składa się z dwóch części: Część I 1)Zakup biletów lotniczych w klasie ekonomicznej z maksymalnie jedną przesiadką dla 7 osób z bagażem rejestrowanym oraz bagażem podręcznym: a)Lot z Krakowa do Budapesztu (lotnisko Ferenca Liszta - BUD) w dniu 19 maja z wylotem nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i przylotem nie później niż o godz. 19. dla 7 osób, b)Lot z Budapesztu (BUD) do Krakowa w dniu 22 maja z wylotem nie wcześniej niż o godzinie 19.00 dla 6 osób, c)Lot z Budapesztu (BUD) do Krakowa w dniu 21 maja z wylotem nie wcześniej niż o godzinie 19.00 dla 1 osoby, 2)Zakup biletów kolejowych lub biletów kolejowych i autokarowych na przejazd z Krakowa (dworzec główny) do Budapesztu (dworzec Budapest Keleti) w dniu 19 maja oraz biletów kolejowych na przejazd w przedziale z kuszetkami z odjazdem z Budapesztu (dworzec główny) w dniu 22 maja wieczorem i przyjazdem do Krakowa (dworzec główny) w dniu 23 maja rano dla jednej osoby. 3)Zapewnienie transportu samochodowego dla 8 osób w godzinach dostosowanych do zapewnionych biletów, o których mowa w pkt 1) i 2): a)w dniu 19 maja z lotniska (BUD) do hotelu w Budapeszcie opisanego szerzej w punkcie 5), w którym będą zakwaterowani uczestnicy, dla 7 osób, b)w dniu 22 maja z ww. hotelu na lotnisko (BUD) dla 6 osób, c)w dniu 21 maja z ww. hotelu na lotnisko (BUD) dla 1 osoby, d)w dniu 19 maja z dworca Budapest Keleti do ww. hotelu dla 1 osoby, e)w dniu 22 maja z ww. hotelu na dworzec Budapest Keleti dla 1 osoby. 4)Zakup polisy ubezpieczeniowej NNW dla każdego z uczestników na cały okres jego podróży, w wysokości 100 000 zł na osobę. 5)Zapewnienie noclegów wraz z wyżywieniem w hotelu minimum 4-gwiazdkowym w odległości maksimum 500 m od adresu: 1054 Budapest, Hold u. 3-5, w pokojach jednoosobowych lub do pojedynczego wykorzystania dla wszystkich uczestników na cały okres ich pobytu, w tym: a)zapewnienie noclegów ze śniadaniami od 19 do 22 maja (3 noclegi) dla 7 osób, b)zapewnienie noclegów ze śniadaniami od 19 do 21 maja (2 noclegi) dla 1 osoby, c)zapewnienie dwudaniowej obiadokolacji na ciepło z ciepłymi i zimnymi napojami dla 8 osób w tym samym hotelu w dniu 19 maja i 20 maja z możliwością wyboru pełnego posiłku w wersji wegetariańskiej i wegańskiej. Do dnia 12 maja 2014 r. Zamawiający może powiadomić Wykonawcę o wystąpieniu niezależnej od Zamawiającego zmiany programu wizyty studyjnej. W takim przypadku strony uzgodnią możliwą modyfikację kwestii organizacyjnych bez zwiększania zakresu zamówienia. Część II Sporządzenie materiału filmowego z wizyty studyjnej w Budapeszcie w dniach 20-22 maja 2014 r. 1)Materiał obejmować będzie wskazane przez Zamawiającego fragmenty spotkań i dyskusji w ramach wizyty studyjnej w Budapeszcie w dniach 20-22 maja 2014 r., w tym wypowiedzi wskazanych osób. 2)Realizacja będzie mieć miejsce z wykorzystaniem dwóch kamer. 3)Osoba lub osoby nagrywające materiał filmowy będą do dyspozycji Zamawiającego przez cały czas trwania wizyty studyjnej zgodnie z jej ramowym programem, stanowiącym załącznik do umowy. 4)Podczas nagrywania materiału filmowego Wykonawca będzie korzystał z uwag i sugestii Zamawiającego. W szczególności dotyczy to wskazywania przez Zamawiającego fragmentów spotkania, które winny być nagrywane. 5)Wykonawca i Zamawiający będą komunikować się na bieżąco podczas realizacji przedmiotu zamówienia drogą telefoniczną, elektroniczną i osobiście poprzez osoby do kontaktu wskazane w §8 umowy. 6)Osoba lub osoby nagrywające materiał filmowy w Budapeszcie będą dysponować znajomością języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację. 7)Wykonawca przekaże Zamawiającemu surowy materiał filmowy w terminie do 26 maja 2014 r. 8)Fragmenty surowego materiału do wykorzystania w materiale filmowym, o którym mowa w pkt 10) zostaną wybrane w porozumieniu z Zamawiającym. Ostateczna akceptacja wyboru zostanie potwierdzona przez Zamawiającego drogą elektroniczną. 9)Wykonawca na prośbę Zamawiającego wykorzysta w materiale filmowym dodatkowe materiały przekazane przez Zamawiającego, które mogą m.in. obejmować nagrany wcześniej materiał filmowy, fotografie, elementy graficzne, tekst do przeczytania przez lektora. 10)Wykonawca sporządzi zmontowany materiał filmowy o długości 10-15 minut oraz 3 minutowy spot w jakości HD, obydwie wersje w języku angielskim oraz dodatkowo z polskimi napisami. 11)Materiał filmowy zawierał będzie m.in.: - podkład dźwiękowy, do którego Wykonawca dysponuje autorskimi prawami majątkowymi, - tekst w języku angielskim czytany przez profesjonalnego lektora - Brytyjczyka lub Amerykanina, - elementy graficzne i animację w czołówce, - napisy końcowe. 12)Wykonawca zapewni wszystkie elementy produkcji materiału filmowego, w tym montaż, korekcję barwną, udźwiękowienie, przygotowanie elementów graficznych. 13)Wykonawca zapewni cały sprzęt potrzebny do przygotowania materiału filmowego, w tym kamery, statywy, filtry, sprzęt dźwiękowy. 14)Wykonawca złoży materiały filmowe, o których mowa w pkt 5) i 8) na płytach CD lub nośnikach pamięci USB w formacie umożliwiającym otwarcie przy pomocy programu Windows Media Player do Departamentu Polityki regionalnej UMWM, ul. Wielicka 72A w Krakowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umwm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach