Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-893 Warszawa, ul. Ogrodowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 504 41 00 , fax. 22 504 41 39
- Data zamieszczenia: 2020-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
ul. Ogrodowa 5/7
00-893 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 504 41 00, fax. 22 504 41 39
REGON: 14214815500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i obsługa szkoleń realizowanych przez Zespół Doradców Energetycznych WFOŚiGW w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa szkoleń realizowanych przez Zespół Doradców Energetycznych WFOŚiGW w Warszawie. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia organizację następujących szkoleń: 1) Szkolenia (bez noclegów): łączna liczba dni szkoleniowych wynosi 18, szkolenia odbywać się będą w blokach szkoleniowych 6-dniowych (6 dni roboczych pod rząd lub 3 x po dwa dni), w zależności od zapotrzebowania, liczba osób na każdym szkoleniu: 20 – 40 osób, przewidywany czas trwania każdego dnia szkolenia: 9.00-15.00, na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia zamawiający poda ostateczną liczbę osób Szkolenia będą odbywać się w trzech różnych miastach na terenie województwa mazowieckiego. Pierwsze szkolenie (6 dni szkoleniowych lub 3 x po 2 dni ) z planowanym terminem realizacji na drugą połowę września br. odbędą się w siedzibie Zamawiającego w Warszawie. W tej edycji Wykonawca zobowiązany jest w szczególności zapewnić: ciągły serwis kawowy w godzinach 9.00 – 15.00, obiady. Serwowanie posiłków oraz napojów bezpośrednio przez obsługę, zgodnie z Wytycznymi dla organizatorów spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji i kongresów w trakcie epidemii SARS-CoV-2 wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju z Głównym Inspektorem Sanitarnym. Do organizacji kolejnych szkoleń Zamawiający wskaże dwa z następujących miast (po 6 dni szkoleniowych w każdym z tych miast lub 3 x 2 dni): Ciechanów, Płock, Radom, Siedlce, Ostrołęka. Terminy i konkretne miasto, w którym mają odbyć się szkolenia zostaną wskazane Wykonawcy najpóźniej w terminie 30 dni przed pierwszym szkoleniem w danym mieście. W ramach tych szkoleń w gestii Wykonawcy leży w szczególności zapewnienie: sali szkoleniowej, ciągłego serwisu kawowego w godzinach 9.00 – 15.00, obiadów. Serwowanie posiłków oraz napojów bezpośrednio przez obsługę, zgodnie z Wytycznymi dla organizatorów spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji i kongresów w trakcie epidemii SARS-CoV-2 wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju z Głównym Inspektorem Sanitarnym. 2) Szkolenia trzydniowe z noclegami: liczba szkoleń 3, po jednym w Radomiu, Ciechanowie i Siedlcach lub na terenie powiatów tych miast, liczba osób na każdym szkoleniu: 20 – 40 osób, przewidywany czas trwania szkoleń: 1 dzień: 9.00 – 22.00 (obiad + kolacja) 2 dzień: 9.00 – 22.00 (śniadanie + obiad + kolacja) 3 dzień: 9.00 - 15.00 (śniadanie + obiad) Zamawiający w trakcie każdego szkolenia przewiduje trzeciego dnia wizytę studyjną do wyznaczonego przez Zamawiającego obiektu, położonego w odległości maksymalnie do 70 km od miejsca zakwaterowania, w związku z tym konieczne jest zapewnienie środka transportu dla całej grupy z hotelu do wskazanego obiektu i z powrotem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do WZnUS. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do WZnUS. 3. Zamawiający wymaga, aby osoba odpowiedzialna za koordynowanie realizacji umowy, polegające w szczególności na sprawowaniu nadzoru nad organizacją szkoleń zgodnie z harmonogramem, w tym rozmieszczaniem w salach materiałów promocyjnych (np. roll-upów, ulotek, materiałów szkoleniowych) przekazanych przez Zamawiającego oraz pełnieniu nadzoru nad zapewnieniem w salach szkoleniowych wymaganego wyposażenia, podpisaniem list obecności przez uczestników oraz właściwym zakwaterowaniem uczestników szkoleń (o ile jest wymagane), na cały okres realizacji umowy była zatrudniona przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę. Wymóg ten uzna się również za spełniony w przypadku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy, o ile nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. 4. Wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osoby na umowę o pracę uznany będzie za spełniony, w przypadku gdy ww. czynności będą wykonywane przez samego Wykonawcę lub podwykonawcę będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą. 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do WZnUS. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55320000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada aktualny wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych (w skrócie: CEOTiPUNPUT).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca korzysta z potencjału podmiotu trzeciego - zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdziału VII ust. 2 pkt 1) WZnUS (Załącznik nr 4 do WZnUS). 2. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa cateringową polegającą na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do kuchenek oddziałowych Oddziałów Szpitala Wolskiego wg określonych przez Zamawiającego diet , odbioru odpadów pokonsumpcyjnych
Dodano: 2024-04-24 - Świadczenie usług cateringowych na rzecz Polskiego Radia S.A. w likwidacji
Dodano: 2024-04-03 - Organizacja Międzynarodowej Konferencji sieci EUROSHNET 2024, która odbędzie się w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie w dniach 13-14 czerwca 2024 r.
Dodano: 2023-11-22 - Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
Dodano: 2023-07-24 - Całodobowe świadczenie usług w zakresie żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego Gajda – Med Sp. z o.o.
Dodano: 2023-06-26 - Całodobowe świadczenie usług w zakresie żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego Gajda – Med Sp. z o.o.
Dodano: 2023-05-10 - Usługi cateringowe na potrzeby wydarzeń organizowanych w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Dodano: 2023-04-05 - Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
Dodano: 2023-04-04 - Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
Dodano: 2023-02-16 - ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG CODZIENNEGO CAŁODOBOWEGO ŻYWIENIA PACJENTÓW
Dodano: 2023-01-26