Przetargi.pl
Organizacja i obsługa konsultacji międzynarodowych w ramach projektu Projekt planu zagospodarowania przestrzennego Polskich Obszarów Morskich w skali 1:200 000

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i obsługa konsultacji międzynarodowych w ramach projektu Projekt planu zagospodarowania przestrzennego Polskich Obszarów Morskich w skali 1:200 000
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa konsultacji międzynarodowych w ramach projektu Projekt planu zagospodarowania przestrzennego Polskich Obszarów Morskich w skali 1:200 000, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój. Uczestnikami konsultacji będą między innymi przedstawiciele organów odpowiedzialnych za morskie planowanie przestrzenne z państw/landów nadbrzeżnych Morza Bałtyckiego (Niemcy, Mecklenburg-Vorpommern, Schleswig-Holstein, Dania, Szwecja, Finlandia, Rosja, Estonia, Łotwa, Litwa), przedstawiciele: Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Instytutu Morskiego w Gdańsku, Urzędów Morskich w Gdyni, Słupsku i Szczecinie. Zamówienie obejmuje: - zapewnienie sali konferencyjnej wraz z odpowiednim sprzętem technicznym na 2 dni dla 50 osób; - zapewnienie usługi cateringowej i kelnerskiej; - zapewnienie dla uczestników miejsc hotelowych (nocleg dla 50 osób z pierwszego na drugi dzień oraz z drugiego na trzeci dzień oraz nocleg dla 20 osób z trzeciego na czwarty dzień spotkania); - zapewnienie dla uczestników miejsc parkingowych (20); - zaprojektowanie, wykonanie, skompletowanie i dostarczenie dla 50 uczestników materiałów informacyjno-promocyjnych (pakietu konferencyjnego). Konsultacje międzynarodowe będą zorganizowane wg następującego planu: - Dzień I (17 październik 2016 r.) - przybycie gości - kolacja wraz z zapewnieniem noclegu dla 50 osób; - Dzień II (18 październik 2016 r.) - spotkanie konsultacyjne dla 50 osób (co najmniej 6 godzin obrad, bez wliczania czasu na przerwy) - śniadanie dla 50 osób, przerwy kawowe dla 50 osób, lunch dla 50 osób, uroczysta kolacja dla 50 osób, nocleg dla 50 osób; - Dzień III (19 październik 2016 r.) - ciąg dalszy spotkania konsultacyjnego (co najmniej 4 godziny obrad, bez wliczania czasu na przerwy) - śniadanie dla 50 osób, przerwy kawowe dla 50 osób, lunch dla 50 osób, nocleg dla 20 osób (wyjazd reszty uczestników); - Dzień IV (20 październik) - śniadanie dla 20 osób, wyjazd pozostałych gości. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie Umowy stanowiącym część II SIWZ (§ 7 Umowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Opis przedmiotu zamówienia (III część SIWZ) oraz wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (II część SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin Płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach