Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
- Data zamieszczenia: 2016-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10 10
81-338 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
REGON: 00014500001111 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i obsługa konsultacji międzynarodowych w ramach projektu Projekt planu zagospodarowania przestrzennego Polskich Obszarów Morskich w skali 1:200 000 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa konsultacji międzynarodowych w ramach projektu Projekt planu zagospodarowania przestrzennego Polskich Obszarów Morskich w skali 1:200 000, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój. Uczestnikami konsultacji będą między innymi przedstawiciele organów odpowiedzialnych za morskie planowanie przestrzenne z państw/landów nadbrzeżnych Morza Bałtyckiego (Niemcy, Mecklenburg-Vorpommern, Schleswig-Holstein, Dania, Szwecja, Finlandia, Rosja, Estonia, Łotwa, Litwa), przedstawiciele: Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Instytutu Morskiego w Gdańsku, Urzędów Morskich w Gdyni, Słupsku i Szczecinie. Zamówienie obejmuje: - zapewnienie sali konferencyjnej wraz z odpowiednim sprzętem technicznym na 2 dni dla 50 osób; - zapewnienie usługi cateringowej i kelnerskiej; - zapewnienie dla uczestników miejsc hotelowych (nocleg dla 50 osób z pierwszego na drugi dzień oraz z drugiego na trzeci dzień oraz nocleg dla 20 osób z trzeciego na czwarty dzień spotkania); - zapewnienie dla uczestników miejsc parkingowych (20); - zaprojektowanie, wykonanie, skompletowanie i dostarczenie dla 50 uczestników materiałów informacyjno-promocyjnych (pakietu konferencyjnego). Konsultacje międzynarodowe będą zorganizowane wg następującego planu: - Dzień I (17 październik 2016 r.) - przybycie gości - kolacja wraz z zapewnieniem noclegu dla 50 osób; - Dzień II (18 październik 2016 r.) - spotkanie konsultacyjne dla 50 osób (co najmniej 6 godzin obrad, bez wliczania czasu na przerwy) - śniadanie dla 50 osób, przerwy kawowe dla 50 osób, lunch dla 50 osób, uroczysta kolacja dla 50 osób, nocleg dla 50 osób; - Dzień III (19 październik 2016 r.) - ciąg dalszy spotkania konsultacyjnego (co najmniej 4 godziny obrad, bez wliczania czasu na przerwy) - śniadanie dla 50 osób, przerwy kawowe dla 50 osób, lunch dla 50 osób, nocleg dla 20 osób (wyjazd reszty uczestników); - Dzień IV (20 październik) - śniadanie dla 20 osób, wyjazd pozostałych gości. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie Umowy stanowiącym część II SIWZ (§ 7 Umowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Opis przedmiotu zamówienia (III część SIWZ) oraz wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (II część SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin Płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług hotelarskich, gastronomicznych, wynajmu sal konferencyjnych z wyposażeniem oraz świadczenie usługi wynajmu autokarów wraz z kierowcą na potrzeby szkoleń organizowanych przez Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/379/018/U/15
Dodano: 2015-11-24 - CRZP/78/2015/AEZ/ Usługi hotelarskie w zakresie konferencji Kones 2016 organizowanej przez Akademię Morską w Gdyni
Dodano: 2015-11-10 - Usługa hotelowa związana z organizacją konferencji dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/354/018/U/15
Dodano: 2015-10-22 - PRZETARG NIEOGRANICZONY/oraz art.5 ust 1/ na organizację konferencji pt. Identyfikacja nielegalnej produkcji i dystrybucji wyrobów akcyzowych w terminie 19-21 maja 2015 roku dla 120 uczestników z Polski i zagranicy.
Dodano: 2015-04-17 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowej wraz z wyżywieniem oraz obsługą multimedialną XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. Aktualne Problemy w Elektroenergetyce w dniach 17-19 czerwca 2015 r
Dodano: 2015-02-02 - Świadczenie usług hotelowych i restauracyjnych oraz najem sali konferencyjnych dla Samorządu Studentów Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-02-02 - Usługa hotelowa związana z organizacją konferencji dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2014-11-05 - Usługa hotelarską w zakresie spotkań i konferencji dla Politechniki Gdańskiej, na potrzeby Katedry Fizyki Teoretycznej i Informatyki Kwantowej Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej
Dodano: 2014-10-15 - Wynajem 6 sal konferencyjnych wraz z cateringiem na potrzeby spotkań roboczych członków sieci tematycznych w ramach realizacji projektu: Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim w latach szkolnych 2013/2014 oraz 2014/2015.
Dodano: 2014-04-01 - PRZETARG NIEOGRANICZONY/oraz art.5 ust 1/ Na zapewnienie obsługi konferencji w postaci bazy noclegowej, gastronomicznej i konferencyjnej na terenie województwa pomorskiego
Dodano: 2014-03-20