Przetargi.pl
Organizacja dwóch wizyt studyjnych do Komisji Europejskiej oraz do jednego z krajów UE

Ministerstwo Gospodarki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 693 59 45, 693 54 16 , fax. 022 693 40 07, 693 40 95
  • Data zamieszczenia: 2010-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Gospodarki
    Plac Trzech Krzyży 3/5 3/5
    00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 693 59 45, 693 54 16, fax. 022 693 40 07, 693 40 95
    REGON: 00001773300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mg.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja dwóch wizyt studyjnych do Komisji Europejskiej oraz do jednego z krajów UE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja dwóch wizyt studyjnych do Komisji Europejskiej oraz do jednego z krajów UE. Zamówienie obejmuje organizację i przeprowadzenie następujących działań w ramach realizacji 2 wizyt studyjnych dla dwóch różnych grup szkoleniowych (jedna osoba będzie uczestniczyć tylko w jednej wizycie): 1. Zorganizowanie 2 wizyt studyjnych trwających 5 dni każda - początek poniedziałek - koniec piątek, z jednoczesnym zapewnieniem opieki opiekuna grupy, tłumacza oraz moderatora, 2. Zapewnienie transportu lotniczego na trasie Warszawa - miejsce wizyty studyjnej, miejsce wizyty studyjnej - Warszawa, 3. Zapewnienie wszelkich transferów na miejscu, 4. Zapewnienie noclegu dla uczestników wizyty studyjnej, 5. Zapewnienie usług cateringowych dla uczestników wizyty studyjnej, 6.Zapewnienie spotkań z przedstawicielami instytucji wskazanych w sopz oraz ofercie Wykonawcy, 7. Ubezpieczenie uczestników wizyty studyjnej od następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia oraz utraty bagażu, 8. Wypłata diet uczestnikom wizyty studyjnej, 9. Zapewnienie personelu. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 124.732,13 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805220009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wybór kraju oraz instytucji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mg.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach