Przetargi.pl
Organizacja dowozu wychowanków ORW i uczniów szkoły podstawowej w pakietach 1 i 2

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, SPORTOWA 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146554224
  • Data zamieszczenia: 2023-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    SPORTOWA 4
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 146554224
    REGON: 366093251
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja dowozu wychowanków ORW i uczniów szkoły podstawowej w pakietach 1 i 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PAKIET 1 „Organizacja dowozu wychowanków do Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Dąbrowie Tarnowskiej z siedzibą w Sutkowie"1. Zakup usług transportowych polegających na zapewnieniu bezpiecznego, punktualnego oraz zgodnego z obowiązującym prawem, w tym spełniającego wszelkie wynikające z przepisów prawa wymagania, dowozu dla dziewięciu (9) uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ze wskazanych przez zamawiającego lokalizacji na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska do wskazanego w ogłoszeniu ośrodka oraz powrotnego przywozu tych uczniów do domu, przy jednoczesnym zapewnieniu im opieki w czasie transportu.2. Umowa będzie spisana na trasę, na odcinku drogi z miejsca zamieszkania wychowanka do budynku Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Dąbrowie Tarnowskiej z siedzibąw Sutkowie, wg stawki za 1 km przebiegu.3. Przy organizacji dowozu należy przewidzieć przywóz wychowanków niepełnosprawnych na godzinę 8:00, odwóz z Ośrodka do miejsca zamieszkania będzie odbywało się około godziny 14:00. Szczegółowy harmonogram rozkładu jazdy ustali Dyrektor Ośrodka Rewalidacyjno -Wychowawczego w Sutkowie w uzgodnieniu z Dyrektorem CUW-u.4. Szacunkowa długość trasy: 25 km. Dzienny limit przejazdów wynosi do 50 km.Zamawiający informuje, że w okresie ferii zimowych i w okresie wakacji ilość i zakres przejazdów może być ograniczona lub zupełnie wstrzymana.5. Wymiar świadczonych usług wynosi ok. 12 500 (dwanaście tysięcy pięćset) kilometróww okresie od 1 września 2023 r. do 31 sierpnia 2024 r.6. Określona powyżej liczba godzin świadczenia usług stanowi ich ilość orientacyjną, przy czym Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane usługi.Szczegółowe wymagania związane z realizacją Przedmiotu zamówienia, dotyczące zarówno Pakietu 1, jak i Pakietu 2:1. Usługa zawiera koszt dowozu wychowanków / uczniów pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych.2. Wymagana jest możliwość przewożenia dzieci na wózkach inwalidzkich - najazdy dla wózków, rampy, windy, pojazd powinien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa, foteliki oraz w klimatyzację.3. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował min. 2 sprawnymi samochodami do przewozu osób, dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym(tj. Dz.U. 2023 poz. 1047).4. Pojazd ma być oznakowany wg obowiązujących przepisów oraz musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne niezbędne do dopuszczenia w ruchu drogowym, w tym między innymi określone w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 27 października 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016, poz.2022 ze zm.).5. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować min. 2 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania samochodami przewożącymi osoby, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. 2023 poz. 1047).6. Koszt usługi zawiera dojazd autobusu do miejsca wskazanego w ofercie przy założeniu, że Wykonawca zatrudnia opiekuna.7. Funkcję opiekuna i kierowcy może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnej oraz niekarana.8. Osoba zatrudniona do sprawowania opieki winna posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej.9. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:• zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonychdo ośrodka/szkoły dzieci,• zapewnienia bezpieczeństwa i opieki w trakcie przewozu dzieci do ośrodka/szkoły,• przekazania dziecka oczekującemu opiekunowi w ośrodku/szkole,• w drodze powrotnej przekazania dziecka oczekującemu opiekunowi,• ustalenia sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,• w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenia do ich przewozu,• w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci niedopuszczanie do ich wsiadania do pojazdu lub wysiadania z pojazdu.10. Maksymalny wiek pojazdu do przewozu - 15 lat.11. W przypadku awarii autobusu Wykonawca musi niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy spełniający wymogi Zamawiającego a jednocześnie nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów.12. W przypadkach koniecznych dla prawidłowej realizacji umowy Wykonawca zapewni przejazd dwoma busami/autobusami jednocześnie.13. Wykonawca jest zobowiązany posiadać w okresie realizacji niniejszego zamówienia ubezpieczenie z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w zakresie i wartości nie mniejszej niż w złożonej ofercie.14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób.15. Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu.16. Osoby wykonujące usługi (kierowca i opiekun), nie mogą być karane, muszą być sprawne fizycznie i intelektualnie, bez orzeczonego stopnia niepełnosprawności, chyba, że stwierdzona niepełnosprawność nie ogranicza zdolności do pracy, zdolne do wykonywania prac fizycznych, kulturalne, posiadające umiejętność utrzymania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, zobowiązać się do przestrzegania tajemnicy służbowej.17. Świadczenie usług objętych zamówieniem odbywać się będzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w których odbywają się zajęcia w w/w placówkach.18. Dzienny limit kilometrów ulega odpowiednio zmniejszeniu w przypadku skrócenia trasy z powodu choroby lub nieobecności uczestnika zajęć / ucznia.19. Dzienny limit może ulec wydłużeniu w przypadku zaistnienia konieczności dowozu ucznia zamieszkującego w lokalizacji nieujętej w niniejszej umowie - w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też podane zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem kwoty ceny jednostkowej..20. Wynagrodzenie wypłacane będzie z dołu, po zakończonym miesiącu wykonywania usługi, w oparciu o fakturę / rachunek przedłożony przez Wykonawcę wraz potwierdzeniem przez placówkę / szkołę liczby dni, w których uczniowie / uczestnicy byli obecni, z podziałem na każdego ucznia. Okresem rozliczeniowym jest jeden miesiąc kalendarzowy.21 Zamawiający przewiduje, że minimalna ilość zrealizowanych kilometrów w okresie obowiązywania umowy wyniesie nie mniej niż 60% założonej ilości kilometrów.22. Wszystkie osoby, którymi Wykonawca posługiwać się będzie do realizacji zamówienia muszą być przeszkolone w zakresie BHP, a Wykonawca zobowiązany będzie do kontroli i egzekwowania przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i zasad BHP od tych osób.23. Termin realizacji zamówienia:- od 1 września 2023 r. do 31 sierpnia 2024 r. dla Pakietu 1,Ustalenie dat dziennych wynika ze specyfiki zadania oraz zasad finansowania usług w roku budżetowym i roku szkolnym.PAKIET 2 „Organizację dowozu uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej, Dulcza Mała 40, Radomyśl Wielki oraz Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Pniu, Pień 41, Radomyśl Wielki"1. Zakup usług transportowych polegających na zapewnieniu bezpiecznego, punktualnego oraz zgodnego z obowiązującym prawem, w tym spełniającego wszelkie wynikające z przepisów prawa wymagania dowozu dla dwóch (2) uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ze wskazanych przez zamawiającego lokalizacji na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska do wskazanych w ogłoszeniu szkół i ośrodków oraz powrotnego przywozu tych uczniów do domu, przy jednoczesnym zapewnieniu im opieki w czasie transportu.2. Umowa będzie spisana na trasę na odcinku drogi z miejsca zamieszkania ucznia/wychowanka do budynku szkoły/ośrodka, wg stawki za 1 km przebiegu.3. Przy organizacji dowozu należy przewidzieć przywóz uczniów niepełnosprawnych do szkoły / ośrodka na godzinę 8:00, odwóz uczniów ze szkoły / ośrodka do miejsca zamieszkania będzie odbywało się około godziny 14:00. Szczegółowy harmonogram rozkładu jazdy należy uzgodnić odpowiednio z Dyrektorem Szkoły i Ośrodka w porozumieniu z Dyrektorem CUW-u.4. Szacunkowa długość trasy: 31 km. Dzienny limit przejazdów wynosi maksymalnie 62 km. Zamawiający informuje, że w okresie ferii zimowych i w okresie wakacji ilość i zakres przejazdów może być ograniczona lub zupełnie wstrzymana.5. Wymiar świadczonych usług wynosi ok. 14 136 (czternaście tysięcy sto trzydzieści sześć) kilometrów w okresie od 1 września 2023 r. do 31 lipca 2024 r.6. Określona powyżej liczba godzin świadczenia usług stanowi ich ilość orientacyjną, przy czym Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane usługi.4. Szczegółowe wymagania związane z realizacją Przedmiotu zamówienia:1. Usługa zawiera koszt dowozu wychowanków / uczniów pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych.2. Wymagana jest możliwość przewożenia dzieci na wózkach inwalidzkich - najazdy dla wózków, rampy, windy, pojazd powinien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa, foteliki oraz w klimatyzację.3. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował min. 2 sprawnymi samochodami do przewozu osób, dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym(tj. Dz.U. 2023 poz. 1047).4. Pojazd ma być oznakowany wg obowiązujących przepisów oraz musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne niezbędne do dopuszczenia w ruchu drogowym, w tym między innymi określone w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 27 października 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016, poz.2022 ze zm.).5. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować min. 2 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania samochodami przewożącymi osoby, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. 2023 poz. 1047).6. Koszt usługi zawiera dojazd autobusu do miejsca wskazanego w ofercie przy założeniu, że Wykonawca zatrudnia opiekuna.7. Funkcję opiekuna i kierowcy może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnej oraz niekarana.8. Osoba zatrudniona do sprawowania opieki winna posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej.9. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:• zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonychdo ośrodka/szkoły dzieci,• zapewnienia bezpieczeństwa i opieki w trakcie przewozu dzieci do ośrodka/szkoły,• przekazania dziecka oczekującemu opiekunowi w ośrodku/szkole,• w drodze powrotnej przekazania dziecka oczekującemu opiekunowi,• ustalenia sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,• w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenia do ich przewozu,• w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci niedopuszczanie do ich wsiadania do pojazdu lub wysiadania z pojazdu.10. Maksymalny wiek pojazdu do przewozu - 15 lat.11. W przypadku awarii autobusu Wykonawca musi niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy spełniający wymogi Zamawiającego a jednocześnie nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów.12. W przypadkach koniecznych dla prawidłowej realizacji umowy Wykonawca zapewni przejazd dwoma busami/autobusami jednocześnie.13. Wykonawca jest zobowiązany posiadać w okresie realizacji niniejszego zamówienia ubezpieczenie z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w zakresie i wartości nie mniejszej niż w złożonej ofercie.14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób.15. Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu.16. Osoby wykonujące usługi (kierowca i opiekun), nie mogą być karane, muszą być sprawne fizycznie i intelektualnie, bez orzeczonego stopnia niepełnosprawności, chyba, że stwierdzona niepełnosprawność nie ogranicza zdolności do pracy, zdolne do wykonywania prac fizycznych, kulturalne, posiadające umiejętność utrzymania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, zobowiązać się do przestrzegania tajemnicy służbowej.17. Świadczenie usług objętych zamówieniem odbywać się będzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w których odbywają się zajęcia w w/w placówkach.18. Dzienny limit kilometrów ulega odpowiednio zmniejszeniu w przypadku skrócenia trasy z powodu choroby lub nieobecności uczestnika zajęć / ucznia.19. Dzienny limit może ulec wydłużeniu w przypadku zaistnienia konieczności dowozu ucznia zamieszkującego w lokalizacji nieujętej w niniejszej umowie - w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też podane zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem kwoty ceny jednostkowej..20. Wynagrodzenie wypłacane będzie z dołu, po zakończonym miesiącu wykonywania usługi, w oparciu o fakturę / rachunek przedłożony przez Wykonawcę wraz potwierdzeniem przez placówkę / szkołę liczby dni, w których uczniowie / uczestnicy byli obecni, z podziałem na każdego ucznia. Okresem rozliczeniowym jest jeden miesiąc kalendarzowy.21 Zamawiający przewiduje, że minimalna ilość zrealizowanych kilometrów w okresie obowiązywania umowy wyniesie nie mniej niż 60% założonej ilości kilometrów.22. Wszystkie osoby, którymi Wykonawca posługiwać się będzie do realizacji zamówienia muszą być przeszkolone w zakresie BHP, a Wykonawca zobowiązany będzie do kontroli i egzekwowania przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i zasad BHP od tych osób.23. Termin realizacji zamówienia:- od 1 września 2023 r. do 31 lipca 2024 r. dla Pakietu 2.Ustalenie dat dziennych wynika ze specyfiki zadania oraz zasad finansowania usług w roku budżetowym i roku szkolnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach