Przetargi.pl
Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania, na terenie gminy Zator, w roku szkolnym 2024/2025

Burmistrz Zatora ogłasza przetarg

  • Adres: 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338412212
  • Data zamieszczenia: 2024-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zatora
    Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
    32-640 Zator, woj. małopolskie
    tel. 338412212
    REGON: 072181913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania, na terenie gminy Zator, w roku szkolnym 2024/2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy dowozu dzieci i młodzieży zgodnie ze Specyfikacją tras wraz z mapami tras, Regulaminem przewozu dzieci, oraz Oświadczeniem opiekuna, w okresie od 02.09.2024 r. do końca trwania zajęć lekcyjnych roku szkolnego 2024/2025, tj. do 27.06.2025 r. do następujących szkół: 1/ Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Jana Szklarza w Graboszycach ul. Wadowicka 145, 2/ Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Laskowej ul. Zdrojowa 9,3/ Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Mikołaja Kopernika w Zatorze ul. Kongresowa 11,4/ Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Kamińskiego w Smolicach ul. Edukacyjna 3.a/ Łączna długość dziennej trasy dowozu i odwozu dzieci wynosi ok. 144,5 km (suma długości tras wszystkich autobusów).b/ Dowóz dzieci do szkół będzie się odbywał dwoma autobusami: nr 1 – min. 48 miejsc siedzących, nr 2 – min. 48 miejsc siedzących, odwóz dzieci ze szkół będzie się odbywał również dwoma autobusami: nr 1 – min. 48 miejsc siedzących, nr 2 – min. 48 miejsc siedzących. c/ Wykonawca musi dysponować przynajmniej trzema, w pełni sprawnymi, przystosowanymi do przewozu osób autobusami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących – 48 każdy, z których trzeci autobus stanowi rezerwę w przypadku awarii autobusu podstawowego. UWAGA! Zamawiający nie wymaga dysponowania czterema autobusami, jednak w przypadku jednoczesnej awarii obu autobusów podstawowych, Wykonawca niezwłocznie podstawi dodatkowy czwarty autobus rezerwowy, do którego stosuje się wszystkie postanowienia SWZ i umowy, jak do trzech pozostałych. d/ W razie awarii autobusu Wykonawca zobowiązuje się do jego niezwłocznej naprawy lub podstawienia pojazdu zastępczego spełniającego wszystkie warunki do przewozu dzieci i wywiązania się ze zlecenia w możliwie krótkim czasie, wskazanym w ofercie. O awarii Wykonawca zawiadamia niezwłocznie (tego samego dnia) Zamawiającego. W razie przekroczenia limitów czasu obowiązują kary umowne jak w projekcie umowy.e/ Autobusy muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne, przewidziane odpowiednimi przepisami.f/ Autobusy muszą być objęte ubezpieczeniem OC i NNW.g/Autobusy muszą posiadać normę emisji spalin minimum EURO 4 w przypadku pojazdów z silnikiem benzynowym oraz EURO 6 w przypadku pojazdów z silnikiem Diesla. h/ Wykonawca będzie dysponował przynajmniej dwiema osobami (kierowcy autobusów), którzy muszą posiadać wszelkie uprawnienia do przewozu osób przewidziane prawem, odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. Kierowcy autobusów muszą być zatrudnieni na umowę o pracę.i/ Wykonawca powinien w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich przewożonych uczniów w pojeździe, zabezpieczyć opiekę oraz wszelkie środki do udzielenia pierwszej pomocy w czasie przebywania uczniów w pojeździe. Wykonawca będzie dysponował przynajmniej dwiema osobami – opiekunami dzieci: nie karanymi, o nieposzlakowanej opinii i posiadającymi pełnię praw obywatelskich. O zmianach opiekunów należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego oraz dołączyć odpowiednie oświadczenie opiekuna (załącznik nr 9 do SWZ) w terminie do 14 dni od zmiany opiekuna. j/ Wykonawca zobowiązany jest opracować i wdrożyć Standardy ochrony małoletnich – do wglądu na życzenie Zamawiającego wraz z oświadczeniami opiekunów oraz kierowców o zaznajomieniu i przyjęciu do stosowania przedmiotowych Standardów ochrony małoletnich - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia stosownych dokumentów.k/ Osoby opiekujące się dziećmi podczas dowozu oraz kierowcy pojazdów, którymi dowożone są dzieci, powinni być zweryfikowani w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym – odpowiednie zaświadczenia do wzglądu na życzenie Zamawiającego - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia zaświadczenia.l/ Usługa dowozu dzieci i młodzieży, stosownie do art. 100 ustawy Pzp musi uwzględniać wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych. ł/ Długość i przebieg poszczególnych tras, termin wykonywania zamówienia (np. w związku ze zmianami w przepisach prawa, przebudową dróg lub przedłużającym się okresem zamknięcia szkół spowodowanym np.: epidemią itp.), a także godziny odjazdu z poszczególnych przystanków, mogą ulec weryfikacji w trakcie trwania umowy na wniosek Zamawiającego i nie wymagają sporządzania aneksu do umowy.m/ Wykonawca zobowiązuje się do przywozu i odwozu dzieci we wszystkie dni nauki szkolnej. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wolnych od nauki szkolnej dniach w tygodniu oraz o odpracowywanych w soboty dniach wolnych, w których (odpracowywane soboty) będzie przewóz dzieci, z 1-dniowym wyprzedzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8, 9, 10 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 110 ust. 2 ustawy, oraz nie podlegają wykluczeniu w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r, poz. 507);2) spełniają warunki udziału w postępowaniu,- Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.- Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, będzie posiadanie dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia co najmniej 100 000,00 zł- Zdolność techniczna lub zawodowa:a) za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. przewozy zbiorowe), oraz posiada dowody dokumentujące tę usługę. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej;b) wykaz pojazdów (autobusów), którymi dysponuje Wykonawca, w tym przynajmniej trzy, w pełni sprawne, przystosowane do przewozu osób, o minimalnej liczbie miejsc siedzących – 48 każdy, z których jeden stanowi rezerwę w przypadku awarii autobusu podstawowego;c) wykonawca będzie dysponował przynajmniej dwiema osobami – opiekunami dzieci: nie karanymi, o nieposzlakowanej opinii i posiadającymi pełnię praw obywatelskich.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać wspólnie warunek zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-01

Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach