Przetargi.pl
OR.272.1.2014 Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Szamotułach

Zarząd Powiatu w Szamotułach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 29-28-700 , fax. 61 29-21-880
  • Data zamieszczenia: 2014-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szamotułach
    ul. Wojska Polskiego 4
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 61 29-28-700, fax. 61 29-21-880
    REGON: 63125798600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OR.272.1.2014 Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Szamotułach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa do siedziby Zamawiającego, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Szamotułach w zakresie: Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość szt. CPV Zestaw komputerowy 7, 30.21.33.00-8 Zestaw komputerowy 1, 30.21.33.00-8 Drukarka laser 1, 30.23.21.10-8 Drukarka laser 1, 30.23.21.10-8 Drukarka atramentowa kolorowa 1, 30.23.21.30-4 Laptop 3, 30.21.31.00-6 Kopiarka 1, 30.12.13.00-6 Kopiarka 1, 30.12.13.00-6 Kopiarka mono 1, 30.12.13.00-6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1, stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy warunków określonych przez Zamawiającego, załączy do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VI SIWZ. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, nieużywany i pochodzić z bieżącej produkcji. Przedmiot oferty musi być objęty gwarancją, zgodnie z opisem parametrów technicznych sprzętu wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, liczoną od dnia odbioru przedmiotu umowy. Oświadczenie o okresach, na jakie zostanie udzielona gwarancja, Wykonawca składa na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko, na adres wskazany przez Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w złożonej ofercie część zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie - propozycję formy wykazu zawarto w załączniku nr 8 do SIWZ. W przypadku niedołączenia do oferty w/wym. załącznika, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzać podwykonawcom żadnej części zamówienia. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów nie są obligatoryjne dla wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych urządzeń / wyrobów / podzespołów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identyczne z parametrami urządzenia / wyrobu / podzespołu wymienionego w SIWZ. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu b) w poręczeniach bankowych c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia 31.01.2014 r. z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Rachunek Bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Duszniki O/Szamotuły Nr konta: 70 9072 0002 0430 0003 2370 0101 (29.01.2014r., godz. 9:00 - ostateczny termin, w którym wadium winno znajdować się na koncie Zamawiającego). Dowód wniesienia wadium w formach określonych w punktach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e należy dołączyć do oferty. Jeżeli Wykonawca nie złoży wadium w wymaganym terminie to oferta zostanie wykluczona bez rozpatrywania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 uPzp. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie: a) po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; b) po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/szamotulyp/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach