Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, materiałów eksploatacyjnych oraz licencji na oprogramowanie

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, materiałów eksploatacyjnych oraz licencji na oprogramowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, materiałów eksploatacyjnych oraz licencji na oprogramowanie. I. Zamówienie obejmuje dostawę: 1. 5 sztuk fabrycznie nowych skanerów, 2. 10 sztuk przełączników urządzeń peryferyjnych USB umożliwiających podłączenie do dwóch komputerów jednocześnie jednego urządzenia posiadającego port USB np. drukarkę, 3. 17 sztuk przełączników KVM, każdy pozwalający na kontrolowanie minimum dwóch komputerów za pomocą jednej myszki, jednej klawiatury oraz jednego monitora, 4. 17 sztuk komputerów stacjonarnych, 5. 10 sztuk fabrycznie nowych przedłużaczy sieciowych 230V w formie listwy, 6. 17 sztuk licencji MOLP GOV na oprogramowanie Microsoft Office 2016 Standard lub rozwiązanie równoważne poprawnie współpracujące z Microsoft Office 2003, 2007, 2010 i 2013, 7. materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarki Konica Minolta Bizhub C280 dozwolonych przez producenta kserokopiarki i nie powodujących utraty gwarancji w ilościach podanych w załączniku nr 6 do SIWZ, 8. materiałów eksploatacyjnych do drukarki Epson M2300 dozwolonych przez producenta drukarki i nie powodujących utraty gwarancji w ilościach podanych w załączniku nr 6 do SIWZ, 9. 1 sztukę drukarki laserowej kolorowej A4 z kompletem materiałów eksploatacyjnych dozwolonych przez producenta drukarki i nie powodujących utraty gwarancji (tonerów, bębnów itp.) potrzebnych do wydrukowania 8000 str. w kolorze, 10. 2 sztuki gigabitowych zarządzalnych przełączników sieciowych 100/1000Mbps, 11. 2 sztuki zewnętrznych dysków twardych 2,5 cala USB 3.0, 12. 5 sztuk niszczarek papieru, 13. 18 sztuk fabrycznie nowych zasilaczy awaryjnych UPS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. II. Inne wymagania i uwagi: Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia określony w pkt 3.1.1. - 3.1.5. oraz 3.1.9. - 3.1.13. SIWZ na okres 12, 24 lub 36 miesięcy - zgodnie z wymaganiami określonymi dla konkretnego przedmiotu dostawy w załączniku nr 6 do SIWZ. Niemniej jednak okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach