Gmina Pyskowice ogłasza przetarg
- Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3326000 , fax. 32 3326002
- Data zamieszczenia: 2013-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
ul. Strzelców Bytomskich 3 3
44-120 Pyskowice, woj. śląskie
tel. 32 3326000, fax. 32 3326002
REGON: 27625759300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice w 2014r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice w 2014r. Zakres zamówienia obejmuje: opróżnianie koszy ulicznych z odpadów o kodzie 20 03 01 (niesegregowane, zmieszane odpady komunalne), posadowionych zgodnie z załącznikiem nr 5a i 5b do SIWZ. Przy opróżnianiu koszy żółto - czerwonych oraz koszy na psie odchody należy stosować wymienne worki o odpowiedniej pojemności, o której mowa w załączniku nr 5a i 5b do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac zgodnie z ustalonym harmonogramem (załącznik nr 5a i 5b do SIWZ), a także dodatkowo na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego poza ustalonym harmonogramem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do wywozu nieczystości w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta. Wymagany czas reakcji 3 godziny na zgłoszenie dokonane w godz. od 800 - 1600. Zamawiający zastrzega sobie prawo ustawienia, w czasie trwania umowy, dodatkowych koszy na nowych lokalizacjach (przewidywana ilość około 10 sztuk) Zamawiający wskaże wówczas częstotliwość ich opróżniania. W przypadku dodatkowych wywozów, wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy zostanie adekwatnie zwiększone. Poprzez opróżnianie kosza należy rozumieć: usunięcie odpadów z wnętrza kosza oraz z terenu znajdującego się wokół kosza tj. w promieniu 2 metrów od kosza. W sytuacji gdy kosz zostanie przekrzywiony do obowiązków Wykonawcy należy ustawienie go w prawidłowej pozycji. Ponadto Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o kradzieży lub zdewastowanym koszu. Fakt ten powinien być zgłoszony, w tym samym dniu, w którym zgodnie z harmonogramem realizowano zadanie. Kosze będą opróżniane zgodnie z załącznikiem nr 5a i 5b do SIWZ. Harmonogram w zakresie podstawowym określa załącznik nr 5a obowiązujący w następujących miesiącach: styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień. Harmonogram w zakresie rozszerzonym określa załącznik nr 5b do SIWZ obowiązujący w następujących miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień. Kosze przy lokalizacji z symbolem * opróżniane będą w pierwszej kolejności tj w godz. 600 - 800, zaś pozostałe w godz. 900 - 1100. Cena ofertowa powinna uwzględniać tzw. gotowość do ciągłego świadczenia usługi przez Wykonawcę. Zamawiający przeprowadzał będzie wyrywkowe kontrole realizacji usługi. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie tj. występują wady w wykonaniu przedmiotu umowy (kosz nie został opróżniony, wokół kosza w promieniu 2 metrów zalegają odpady), Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o występujących nieprawidłowościach, na potwierdzenie czego zostanie sporządzona notatka służbowa oraz dokumentacja zdjęciowa. Wykonawca zostanie każdorazowo obciążony karą o której mowa w umowie stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca od momentu odbioru odpadów ponosi wszelką odpowiedzialność za ich magazynowanie - przechowywanie oraz ponosi opłaty na rzecz ochrony środowiska zgodnie z ustawą o odpadach i innych obowiązujących przepisów. Zamawiający oświadcza, że ze względu na bieżące potrzeby zamówienia, wielkości podane w formularzu cenowym są wielkościami przybliżonymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości wykonywanych usług wchodzących w zakres przedmiotu umowy, o których mowa w formularzu cenowym bez zmiany cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę i bez możliwości przekroczenia kwoty zaproponowanej przez Wykonawcę, przeznaczonej na realizację umowy. Cena podana przez Wykonawcę ustalona jest na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega podwyższeniu. Termin rozpoczęcia robót od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od 01.01.2014r. UWAGA 1.Wykonawca zapewnia miejsca składowania odpadów komunalnych nie segregowanych, zebranych w trakcie realizacji zamówienia dla Regionu II, w skład którego wchodzi Gmina Pyskowice - zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014, zatwierdzonym Uchwałą Nr IV/25/2/2012r. z dnia 24 sierpnia 2012 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości w mieście Wisła w okresie od kwietnia do grudnia 2016 roku
Dodano: 2016-02-16 - Opróżnianie pojemników na psie odchody na terenie miasta Gliwice
Dodano: 2016-01-20 - Opróżnianie pojemników na psie odchody na terenie Miasta Gliwice oraz opróżnianie ulicznych koszy na odpady w centrum miasta Gliwice
Dodano: 2015-12-15 - Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie Miasta Ruda Śląska
Dodano: 2015-03-19 - Utrzymanie czystości w mieście Wisła w okresie od kwietnia do grudnia 2015 roku
Dodano: 2015-03-04 - Sukcesywny wywóz oraz utylizację odpadów stałych z obiektów administrowanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2014-12-11 - Opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice
Dodano: 2014-12-04 - Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie miasta Ruda Śląska
Dodano: 2014-04-10 - Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie miasta Ruda Śląska
Dodano: 2014-03-13 - Utrzymanie czystości w mieście Wisła w terminie od kwietnia 2014 do marca 2015 roku (RGŚ.GK.271.8.2014.JP)
Dodano: 2014-02-17