Przetargi.pl
Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów z terenu Gminy Pasym.

Urząd Miasta i Gminy Pasym ogłasza przetarg

  • Adres: 12-130 Pasym, ul. Rynek 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6212010 w. 35 , fax. 089 6212011
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Pasym
    ul. Rynek 8 8
    12-130 Pasym, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6212010 w. 35, fax. 089 6212011
    REGON: 00053831400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pasym.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów z terenu Gminy Pasym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów z terenu Gminy Pasym. a) selektywna zbiórka obejmuje odpady: tworzywa sztuczne, szkło, papier, tektura b) opróżnianie pojemników z częstotliwością zapewniającą niedopuszczenie do ich przepełnienia; oczyszczanie zanieczyszczonego odpadami terenu wokół pojemników c) przekazywanie odpadów z selektywnej zbiórki przedsiębiorcom prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów d) prowadzenie ewidencji wyselekcjonowanych odpadów z podziałem na poszczególne rodzaje odpadów oraz sporządzenie rocznego sprawozdania o którym jest mowa w art. 10 ust.1 Ustawy o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz opłacie produktowej i opłacie depozytowej (Dz.U. Z 2007r. Nr 90 Poz. 607 z późn zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000 zł najpóźniej do końca dnia poprzedzającego dzień otwarcia ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddział w Pasymiu nr konta: 32 88381060 2009060001010003, przy czym za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uznaje moment wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. VI. SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Niespełnienie chociażby jednego w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest spełniać i akceptować warunki określone w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy - pod rygorem odrzucenia oferty, a w szczególności: Wypełnić druk OFERTA - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1, Załączyć do oferty wszystkie wymagane dokumenty, wyszczególnione w pkt. VI niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. V SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg formularza, stanowiącego załącznik nr 1 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3) Wykaz wykonanych w okresie 3 lat usług o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, terminu wykonania oraz odbiorców tych usług. 4) Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń technicznych niezbędnych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę. 5) Zezwolenie na transport i zbiórkę odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. 6) Kserokopie umów z zakładami dokumentujących gotowość przyjęcia odpadów z selektywnej zbiórki prowadzących działalność w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów. 7) Parafowany wzór umowy z Wykonawcą z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ 8) Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile uprawnienie takie nie wynika z innych złożonych dokumentów. 2. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty: 1) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo dla podmiotu wiodącego - lidera - udzielone przez wykonawców, do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w pkt. VI.1 ppkt 1) i 2), które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. 2) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. 3) Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4) Uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej. 5) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pasym.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach