Przetargi.pl
Opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta i gminy Wadowice wraz z wywozem zebranych odpadów na składowisko w Choczni

Urząd Miejski Wadowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Wadowice
    pl. Jana Pawła II 23 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta i gminy Wadowice wraz z wywozem zebranych odpadów na składowisko w Choczni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca opróżniał będzie 87 szt. koszy ulicznych rozmieszczonych na terenie miasta i gminy Wadowice wg poniższego wykazu: 1. Plac Jana Pawła II - 12 szt. 2. ul. Kościelna - 4 szt. 3. ul. Krakowska - 1 szt. 4. ul. Wojska Polskiego - 1 szt. 5. Skwer przy ZUS - 2 szt. 6. ul. Zatorska - 7 szt. 7. ul. E. i. K. Wojtyłów - 3 szt. 8. ul. Teatralna - 4 szt. 9. Plac Solidarności - 4 szt. 10. ul. Sienkiewicza - 1 szt. 11. Alejka do PKP - 3 szt. 12. ul. M. Wadowity - 3 szt. 13. ul. Batorego - 4 szt. 14. ul. Mickiewicza - 2 szt. 15. ul. Żwirki i Wigury (ogródek sądowy) - 6 szt. 16. ul. Lwowska - 7 szt. 17. ul. Słowackiego - 4 szt. 18. ul. Szpitalna - 1 szt. 19. Plac Kościuszki - 3 szt. 20. al. M. B. Fatimskiej - 3 szt. 21. ul. Podgórska - 2 szt. PRZYSTANKI AUTOBUSOWE: 1. Wadowice Prochownia (L44+100) - 1 szt. 2. Wadowice ul. Lwowska (P45+285) - 1 szt. 3. Wadowice ul. Sikorskiego (P13+760; L16+800) - 2 szt. 4. Wadowice ul. Putka (P15+990) - 1 szt. 5. Wadowice os.Pod Skarpą (P16+440) - 1 szt. 6. Gorzeń Szkoła - 1 szt. 7. Wadowice - Plac Kościuszki - 1 szt. 8. Wadowice - Plac Kościuszki I - 1 szt. 9. Wadowice Granica (L12+959) - 1 szt. RAZEM: - 87,00 szt. b) Częstotliwość opróżniania koszy - codziennie w dni robocze oraz soboty w godzinach 600 - 900; c) Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym, faks umożliwiający stały kontakt z Zamawiającym; d) Poprzez pojedyncze opróżnienie kosza rozumie się: usuniecie odpadów z kosza oraz z terenu wokół kosza tj. w promieniu 3 m od kosza; e) Przewidywana ilość opróżnień w ciągu 1 miesiąca przy 87 szt. koszy wynosi 2.349,00; f) Mając na uwadze możliwość demontażu koszy będących w złym stanie technicznym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość do skorzystania z prawa opcji tj. zażądania od Wykonawcy zmniejszenia liczby opróżnień w ciągu miesiąca do minimum 1.944,00 opróżnień miesięcznie. W takiej sytuacji miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy, zostanie adekwatnie zmniejszone; Możliwa ilość koszy, które mogą być zdemontowane - 15,00 szt. g) Zebrane odpady należy oddać na składowisko odpadów komunalnych w Choczni tj. Przedsiębiorstwo Komunalne EKO Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 304, 34 - 123 Chocznia. h) Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczane będzie w cyklu miesięcznym i stanowić będzie iloczyn stawki za opróżnienie pojedynczego kosza i liczby opróżnień wykonanych w danym miesiącu. i) W związku z organizacją uroczystości okolicznościowych na terenie miasta Wadowice, Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego zwiększenia ilości koszy na terenie miasta. j) W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w każdym czasie interwencyjnego opróżnienia wskazanych koszy. W tej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy za miesiąc, w trakcie którego Zamawiający zlecał interwencyjne opróżnienie koszy, powiększone zostanie adekwatnie do ilości wykonanych opróżnień. k) Przewidywana ilość opróżnień interwencyjnych wynosi 100 opróżnień / rok tj. do końca obowiązywania zamówienia. l) Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę o potrzebie interwencyjnego opróżnienia koszy z następującym wyprzedzeniem: - niezwłocznie w przypadku zaistnienia potrzeby pilnego opróżnienia koszy rozmieszczonych na terenie miasta i gminy Wadowice; - 3 dniowym w przypadku potrzeby interwencyjnego opróżnienia dodatkowej ilości koszy rozmieszczonych na potrzeby organizacyjne uroczystości okolicznościowych na terenie miasta Wadowice. m) Wykonawca ma obowiązek przystąpienia do interwencyjnego opróżnienia koszy w terminie: - W przypadku pilnego opróżnienia koszy rozmieszczonych na terenie miasta i gminy Wadowice - niezwłocznie po uzyskaniu zgłoszenia od Zamawiającego. - W przypadku potrzeby interwencyjnego opróżnienia dodatkowej ilości koszy rozmieszczonych na potrzeby organizacyjne uroczystości okolicznościowych na terenie miasta Wadowice - wg. uzgodnień z organizatorem uroczystości. n) Za zgłoszenie potrzeby bieżącego dodatkowego oraz interwencyjnego opróżnienia koszy uznaje się równoznacznie: - Zlecenie pisemne tj. dostarczone osobiście przez Zamawiającego lub poprzez fax) - Zlecenie przekazane drogą elektroniczną (poprzez e-mail); o) Koszty składowania odpadów na wysypisku ponosi Zamawiający. p) Koszty składowania odpadów rozliczane będą pomiędzy Przedsiębiorstwem Komunalnym EKO z siedzibą ul. T. Kościuszki 304, 34 - 123 Chocznia, a Gminą Wadowice na podstawie odrębnej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy , którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz.427 i Nr 82, poz.560) ),nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust.1,2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy oraz spełniają warunki szczegółowe: 1. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. W celu zapewnienia odpowiedniego potencjału technicznego, niezbędnego do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował jednostkami sprzętu, urządzeniami i środkami transportu niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawił zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego potrzebnego do wykonania zamówienia . 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej dwie osoby lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, zdolne do wykonania zamówienia, z których min. jedna posiada prawo jazdy kat. B
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne / ZUS lub KRUS / 4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 5. Oświadczenie o dysponowaniu podstawowymi maszynami i urządzeniami przewidzianymi przy realizacji zamówienia na załączniku nr 4 do Formularza Oferty. 6. Wykaz osób (Potencjał kadrowy), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do formularza oferty. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach