Przetargi.pl
„OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH I POJEMNIKÓW NA PSIE ODCHODY, UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI ULIC I PLACÓW ( ZAMIATANIE MECH.), SPRZĄTANIE PRZYSTANKÓW KOMUNIK., ODBIÓR ODPADÓW Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH”

GMINA KROBIA ogłasza przetarg

  • Adres: 63-840 Krobia, RYNEK 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 571 11 11 , fax. 65 571 11 11
  • Data zamieszczenia: 2022-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KROBIA
    RYNEK 1
    63-840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 65 571 11 11, fax. 65 571 11 11
    REGON: 411050623
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH I POJEMNIKÓW NA PSIE ODCHODY, UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI ULIC I PLACÓW ( ZAMIATANIE MECH.), SPRZĄTANIE PRZYSTANKÓW KOMUNIK., ODBIÓR ODPADÓW Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „OPRÓŻNIANIE KOSZY I POJEMNIKÓW NA PSIE ODCHODY NALEŻĄCYCH DO ZASOBU GMINY KROBIA”: 1) Opróżnianie koszy (ok. 246 szt.) i pojemników na psie odchody (ok. 20 szt.) należących do zasobu Gminy Krobia, wraz z wywozem zebranych odpadów i zagospodarowaniem nastąpi na zasadach:a) według zestawienia nr 1: trzy razy w tygodniu w każdy poniedziałek, środę i piątek, b) według zestawienia nr 2: dwa razy w tygodniu w każdy poniedziałek i piątek,c) według zestawienia nr 3: raz w tygodniu w każdy piątek. 2) W przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia dla opróżniania koszy przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, opróżnianie i wywóz odbędzie się w kolejny dzień tygodnia niebędący dniem ustawowo wolnym od pracy;3) Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu w pobliżu koszy i pojemników na odpady, po każdym ich opróżnieniu (ustawienie koszy i pojemników na miejsce, zebranie nieczystości leżących poza koszami, pojemnikami);4) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej kontroli mocowania kosza, pojemnika i słupka. W razie dewastacji lub kradzieży kosza lub pojemnika Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego. Do zawiadomienia należy dołączyć zdjęcie uszkodzonego kosza oraz opis lokalizacji;5) Zamawiający przewiduje zwiększenie koszy w okresie trwania umowy o ok. 20 szt., co należy uwzględnić w kalkulacji ceny ( gdyż powyższe nie będzie stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia );6) Transport i zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w instalacjach komunalnych wynikających z wojewódzkich planów gospodarki odpadami; 7) Z tytułu realizacji niniejszej umowy Zamawiający zobowiązuje się płacić Wykonawcy zryczałtowane miesięczne wynagrodzenie. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie karta przekazania odpadów za zrealizowany miesiąc.„UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI ULIC I PLACÓW (ZAMIATANIE MECHANICZNE )”: 1) szerokość zamiatania mechanicznego – od 1,5 m do 2,0 m; 2) w przypadku zalegania dużej ilości nieczystości wykonawca zobowiązany jest do skutecznego wykonania usługi;3) realizacja przedmiotu umowy będzie odbywać się na podstawie pisemnego zgłoszenia zamawiającego, przesłanego wykonawcy drogą elektroniczną. Zgłoszenie będzie określało rodzaj, ilość i termin wykonania usługi;4) Zamawiający przewiduje wykonywanie usługi na odcinku dróg o długości ok. 155 km rocznie. W zależności od ceny złożonej oferty, zamówienie będzie realizowane do kwoty zabezpieczonej w budżecie, a co za tym idzie wskazana długość dróg może ulec zmianie, jednak nie powoduje to przesunięcia terminu wykonania zadania;5) rozliczenie będzie się odbywało na podstawie faktur VAT częściowych. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie zrealizowany przedmiot umowy, zaakceptowany przez przedstawicieli stron, określony w poszczególnych zgłoszeniach;6) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu karty przekazania odpadów na koniec każdego miesiąca, w którym realizowany był przedmiot umowy;„SPRZĄTANIE PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH NA TERENIE GMINY KROBIA ( W MAJU I WRZEŚNIU)” :1) mycie wiaty przystankowej;2) odchwaszczanie i zamiatanie zatoczki przystankowej;3) wykoszenie i zebranie traw w obrębie zatoczki przystankowej;4) zebranie odpadów wokół przystanku i ich utylizacja;5) wykaz przystanków komunikacyjnych według zestawienia nr 4; 6) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenie zdjęć bezpośrednio po realizacji zadania w formie elektronicznej, dostarczonej na nośniku danych pendrive, wszystkich posprzątanych wiat przystankowych, 7) z tytułu realizacji niniejszej umowy zamawiający zobowiązuje się płacić wykonawcy zryczałtowane miesięczne wynagrodzenie, usługa realizowana w m-c maju( jednorazowo) i wrześniu ( jednorazowo).„ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH), BIODEGRADOWALNYCH ORAZ SELEKTYWNIE ZEBRANYCH Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD ZASOBU GMINY KROBIA”1) Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez cykliczny odbiór odpadów niesegregowanych (zmieszanych), odpadów biodegradowalnych oraz selektywnie zebranych (papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło kolorowe i szkło bezbarwne) z nieruchomości wyszczególnionych w zestawieniu nr 5;2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez odbiór odpadów niesegregowanych ( zmieszanych), odpadów biodegradowalnych oraz selektywnie zebranych ( papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło kolorowe i szkło bezbarwne) z nieruchomości wyszczególnionych w zestawieniu nr 6 na zgłoszenie zamawiającego realizowanego w ramach harmonogramu cyklicznego z poz. 1; 3) Odpady selektywne zbierane będą w workach. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaża każdą nieruchomości w worki o pojemności 80 l do selektywnej zbiórki szkła oraz 120 l do selektywnej zbiórki papieru i tworzyw sztucznych. W przypadku, gdy na nieruchomości wytworzono większą masę wysegregowanych odpadów Wykonawca jest zobowiązany odebrać te odpady w innych workach, pod warunkiem możliwości identyfikacji zawartych w nich odpadów;4) Wykonawca zobowiązany jest do transportu i zagospodarowania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w instalacjach komunalnych wynikających z wojewódzkich planów gospodarki odpadami;5) Wykonawca zobowiązany jest do transportu i zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych w instalacjach komunalnych albo instalacjach odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.);6) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram odbioru odpadów, w którym wskazane zostaną konkretne daty i dni odbiorów. Wprowadzanie przez Wykonawcę zmian w harmonogramach w trakcie realizacji zadania wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego;7) Z tytułu realizacji niniejszej umowy zamawiający zobowiązuje się płacić wykonawcy miesięczne wynagrodzenie. 8) Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny za poszczególne wielkości pojemników oraz worków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (art. 57 Pzp) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału (art. 112 Pzp) dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają:a) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.), potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie transportu odpadów:- 20 03 01 – Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 1 jako załącznik nr 5 do SWZ (nie należy dołączać do oferty – składa Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona),b) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.), potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie transportu odpadów:-15 01 01 Opakowania z papieru i tektury-15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych-15 01 04 Opakowania z metali- 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe- 15 01 07 Opakowania ze szkła- 20 01 08 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji- 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji- 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 4 jako załącznik nr 6 do SWZ (nie należy dołączać do oferty – składa Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona),3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną tego ubezpieczenia w wysokości220 500,00 zł, w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 1, CZĘŚĆ NR 2 , CZĘŚĆ NR 3 i CZĘŚĆ NR 4.W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 1 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 74.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 2 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 105.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, natomiast w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 3 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 7.500,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, natomiast w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ NR 4 zobligowany jest do wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 34.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jako załącznik nr 4 do SWZ (nie należy dołączać do oferty – składa Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona),4) zdolności technicznej lub zawodowej:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują następującym sprzętem: samobieżna mechaniczna zamiatarka do oczyszczania jezdni wyposażona w urządzenie zraszające, zbierające materiał i pochłaniacz pyłu PM 10., jako załącznik nr 7 do SWZ (nie należy dołączać do oferty – składa Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach