Przetargi.pl
„OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH I POJEMNIKÓW NA PSIE ODCHODY, UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI ULIC I PLACÓW ( ZAMIATANIE MECHANICZNE), SPRZĄTANIE PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH, ODBIÓR ODPADÓW Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH”

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-840 Krobia, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
  • Data zamieszczenia: 2021-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1
    63-840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
    REGON: 41105062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.KROBIA.PL

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH I POJEMNIKÓW NA PSIE ODCHODY, UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI ULIC I PLACÓW ( ZAMIATANIE MECHANICZNE), SPRZĄTANIE PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH, ODBIÓR ODPADÓW Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH I POJEMNIKÓW NA PSIE ODCHODY, UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI ULIC I PLACÓW ( ZAMIATANIE MECHANICZNE), SPRZĄTANIE PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH, ODBIÓR ODPADÓW Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH” „OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH I POJEMNIKÓW NA PSIE ODCHODY, UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI ULIC I PLACÓW ( ZAMIATANIE MECHANICZNE), SPRZĄTANIE PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH, ODBIÓR ODPADÓW Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH” CPV: 90.50.00.00-2; 90.61.00.00-6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. CZĘŚĆ NR 1: „OPRÓŻNIANIE KOSZY I POJEMNIKÓW NA PSIE ODCHODY NALEŻĄCYCH DO ZASOBU GMINY KROBIA” 1) Opróżnianie koszy (ok. 214 szt.) i pojemników na psie odchody (ok. 21 szt.) należących do zasobu Gminy Krobia, wraz z wywozem zebranych odpadów i zagospodarowaniem nastąpi na zasadach: a) według zestawienia nr 1: trzy razy w tygodniu w każdy poniedziałek, środę i piątek, b) według zestawienia nr 2: dwa razy w tygodniu w każdy poniedziałek i piątek, c) według zestawienia 3: raz w tygodniu w każdy piątek. 2) W przypadku, gdy ustalony dzień tygodnia dla opróżniania koszy przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, opróżnianie i wywóz odbędzie się w kolejny dzień tygodnia niebędący dniem ustawowo wolnym od pracy, 3) Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu w pobliżu koszy i pojemników na odpady, po każdym ich opróżnieniu (ustawienie koszy i pojemników na miejsce, zebranie nieczystości leżących poza koszami, pojemnikami), 4) Wykonawca jest zobowiązany jest do bieżącej kontroli mocowania kosza, pojemnika i słupka. W razie dewastacji lub kradzieży kosza lub pojemnika Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, 5) Zamawiający przewiduje zwiększenie koszy w okresie trwania umowy o ok. 20 szt., co należy uwzględnić w kalkulacji ceny ( gdyż powyższe nie będzie stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia ), 6) Wykonawca zobowiązany jest do transportu i zagospodarowania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w instalacjach komunalnych wynikających z wojewódzkich planów gospodarki odpadami, 7) Z tytułu realizacji niniejszej umowy Zamawiający zobowiązuje się płacić Wykonawcy zryczałtowane miesięczne wynagrodzenie. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie karta przekazania odpadów za zrealizowany miesiąc, ZESTAWIENIE NR 1 Zestawienie lokalizacji koszy i pojemników na psie odchody z zasobu Gminy Krobia L.p. Lokalizacja Ilość koszy Ilość pojemników 1. Krobia – park 13 szt. 5 szt. 2. Krobia – teren plant 16 szt. 2 szt. 3. Krobia, Pl. Kościuszki 3 szt. - 4. Krobia, ul. Rynek 10 szt. 1 szt. 5. Krobia, ul. Targowa siłownia zewnętrzna 1 szt. - RAZEM: 43 szt. 8 szt. ZESTAWIENIE NR 2 Zestawienie lokalizacji koszy i pojemników na psie odchody z zasobu Gminy Krobia L.p. Lokalizacja Ilość koszy Ilość pojemników 1. Krobia, ul. A. Mickiewicza 1 szt. - 2. Krobia, ul. Cicha 1 szt. 3. Krobia, ul. Dworcowa 2 szt. 1 szt. 4. Krobia, ul. Grunwaldzka 2 szt. - 5. Krobia, ul. Harcerska - 2 szt. 6. Krobia, ul. Harcerska plac zabaw 2 szt. - 7. Krobia, ul. Jutrosińska 1 szt. - 8. Krobia, ul. Kasztelańska 1 szt. - 9. Krobia, ul. Kobylińska 4 szt. - 10. Krobia, ul. Marii Konopnickiej 2 szt. - 11. Krobia, ul. Miejsko-Górecka 2 szt. - 12. Krobia, ul. Odrodzenia przy stawie 3 szt. - 13. Krobia, ul. Ogrodowa 1 szt. - 14. Krobia, ul. Ogród Ludowy 1 szt. - 15. Krobia, ul. Poniecka PKS 1 szt. -- 16. Krobia, ul. Powstańców Wielkopolskich 16 szt. 1 szt. 17. Krobia, ul. P. J. Zwierzyckiego 1 szt. - 18. Krobia, ul. Poznańska 9 szt. 1 szt. 19. Krobia, ul. Spokojna boisko+ plac zabaw 2 szt. 1 szt. 20. Krobia, ul. Targowa „ORLIK” 3 szt. - 21. Krobia, ul. Targowa plac zabaw 1 szt. - 22. Krobia, łącznik ul. Poznańskiej z ul. J. Słowackiego ( rów Krobski) 2 szt. - 23. Krobia – Pudliszki ścieżka pieszo rowerowa 2 szt. - 24. Pudliszki – Karzec ścieżka pieszo rowerowa 2 szt. - 25. Pudliszki – park 9 szt. 2 szt. 26. Pudliszki – park ścieżka zdrowia 3 szt. - 27. Pudliszki PKS 2 szt. - 28. Pudliszki, ul. A. Mickiewicza 1 szt. - 29. Pudliszki, ul. Fabryczna koło stawu 1 szt. - 30. Pudliszki, ul. C.K. Norwida 1 szt. - 31. Pudliszki, ul. Fabryczna 3 szt. - 32. Pudliszki, ul. Krobska 10 szt. 3 szt. 33. Pudliszki, ul. Poniecka 3 szt. 1 szt. 34. Pudliszki, ul. Szkolna 4 szt. - 35. Pudliszki, ul. Wjazdowa (plac zabaw ) 2 szt. - 36. Pudliszki, ul. Wjazdowa 1 szt. - 37. Pudliszki, ul. Leszczyńska 3 szt. - 38. Pudliszki, ul. Stanisława Fenrycha 2 szt. - RAZEM: 106 szt. 13 szt. ZESTAWIENIE NR 3 Zestawienie lokalizacji koszy i pojemników na psie odchody z zasobu Gminy Krobia L.p. Lokalizacja Ilość koszy Ilość pojemników 1. Chumiętki – wiata przystankowa przy posesji nr 7 1 szt. - 2. Chwałkowo 43 – plac zabaw 2 szt. 3. Chwałkowo 71 - plac zabaw + kort tenisowy 2 szt. - 4. Chwałkowo 71 - boisko 5 szt. - 5. Ciołkowo - plac zabaw 1 szt. - 6. Ciołkowo – wiata przystankowa 1 szt. - 7. Ciołkowo Huby - plac zabaw 1 szt. - 8. Domachowo - PKS, świetlica, plac zabaw 3 szt. - 9. Domachowo - parking koło kościoła 2 szt. - 10. Domachowo - staw 1 szt. 11. Gogolewo - plac zabaw 2 szt. - 12. Gogolewo - 2 szt. przy wiatach autobusowych, 1szt. przy osiedlu 3 szt. - 13. Gogolewo - świetlica 1 szt. - 14. Gogolewo - przystanek autobusowy przy posesji nr 49 1 szt. - 15. Grabianowo - plac zabaw 1 szt. - 16. Karzec – wiata przystankowa 1 szt. - 17. Kuczyna - plac zabaw 1 szt. - 18. Kuczynka - plac zabaw 1 szt. - 19. Niepart – przy świetlicy 1 szt. - 20. Niepart - boisko 2 szt. 21. Niepart – plac zabaw 8 szt. - 22. Posadowo - plac zabaw 1 szt. - 23. Potarzyca - PKS, plac zbaw 6 szt. - 24. Potarzyca – Gościniec ( tereny za świetlicą ) 4 szt. 25. Przyborowo - plac zabaw 1 szt. - 26. Rogowo - plac zabaw 2 szt. - 27. Stara Krobia - staw 1 szt. - 28. Stara Krobia - plac zabaw 1 szt. - 29. Sułkowice – plac zabaw 1 szt. - 30. Sułkowice - staw 1 szt. - 31. Wymysłowo – plac zabaw 2 szt. - 32. Ziemlin - boisko + plac zabaw 2 szt. - 33. Ziemlin – wiata przystankowa 1 szt. 34. Żychlewo - plac zabaw 1 szt. - RAZEM: 65 szt. 0 CZĘŚĆ NR 2: „UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI ULIC I PLACÓW ( ZAMIATANIE MECHANICZNE )” : 1) szerokość zamiatania mechanicznego – od 1,0 m do 2,0 m; 2) w przypadku zalegania dużej ilości nieczystości Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego wykonania usługi; 3) realizacja przedmiotu umowy będzie odbywać się na podstawie pisemnego zgłoszenia Zamawiającego, przesłanego Wykonawcy drogą elektroniczną. Zgłoszenie będzie określało rodzaj, ilość i termin wykonania usługi; 4) Zamawiający przewiduje wykonywanie usługi na odcinku dróg o długości ok. 155 km rocznie. W zależności od ceny złożonej oferty, zamówienie będzie realizowane do kwoty zabezpieczonej w budżecie, a co za tym idzie wskazana długość dróg może ulec zmianie, jednak nie powoduje to przesunięcia terminu wykonania zadania; 5) rozliczenie będzie się odbywało na podstawie faktur VAT częściowych. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie zrealizowany przedmiot umowy, zaakceptowany przez przedstawicieli stron, określony w poszczególnych zgłoszeniach; 6) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu karty przekazania odpadów na koniec każdego miesiąca, w którym realizowany był przedmiot umowy. CZĘŚĆ NR 3: „SPRZĄTANIE PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH NA TERENIE GMINY KROBIA ( W MAJU I WRZEŚNIU)” : 1) mycie wiaty przystankowej; 2) odchwaszczanie zatoczki przystankowej; 3) wykoszenie i zebranie traw w obrębie zatoczki przystankowej; 4) zamiatanie; 5) zebranie odpadów wokół przystanku i ich utylizacja; 6) wykaz przystanków komunikacyjnych według zestawienia nr 4,; 7) z tytułu realizacji niniejszej umowy Zamawiający zobowiązuje się płacić Wykonawcy zryczałtowane miesięczne wynagrodzenie, usługa realizowana w m-c maju( jednorazowo) i wrześniu ( jednorazowo). ZESTAWIENIE NR 4 Wykaz przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Krobia do sprzątania Lp. Nr. Drogi Nazwa miejscowości Lokalizacja Rodzaj drogi 1 4931P Bukownica kierunek do 434, przy posesji 19 Powiatowa 2 4941P Chumiętki Przy posesji nr 7 Powiatowa 3 4940P Chwałkowo przy sklepie Powiatowa 4 4963P Chwałkowo naprzeciwko posesji 33 Powiatowa 5 4963P Chwałkowo przy posesji nr 27 Powiatowa 6 4926P Chwałkowo przy świetlicy Powiatowa 7 - Chwałkowo Pkp - 8 754531P Ciołkowo przy posesji nr 25 (Ciołkowskie Huby) Gminna 9 dr. Wew. Ciołkowo przy posesji nr 16 Gminna 10 4933P Domachowo przy Kościele Powiatowa 11 4909P Florynki naprzeciw posesji nr 1 Powiatowa 12 754606P Gogolewo Osiedle Gminna 13 4964P Gogolewo posesji 59a Powiatowa 14 754530P Gogolewo przy posesji nr 49 Gminna 15 754528P Grabianowo przy posesji nr 10, kierunek Rogowo Gminna 16 4803P Karzec skrzyżowanie Powiatowa 17 4911P Karzec przy świetlicy, nr 8 Powiatowa 18 - Karzec Pkp - 19 754597P Krobia ul. Poznańska – kierunek Gostyń Gminna 20 4803P Krobia ul. Kobylińska naprzeciw posesji 70 Powiatowa 21 Krobia Pkp - 22 754528P Krobia ul. Dworcowa - przy PKP Gminna 23 754587P Krobia ul. Poniecka (PKS) Gminna 24 434 Krobia ul. Powstańców Wielkopolskich WZDW 25 434 Kuczyna kierunek Krobia (PKS) WZDW 26 434 Kuczyna kierunek Rawicz (PKS) WZDW 27 dr. Wew. Kuczyna przy posesji nr 50 Gminna 28 751045P Kuczyna kierunek Ziemlin przy posesji nr 1 Gminna 29 4928P Kuczynka przy posesji nr 5 Powiatowa 30 4909P Niepart przy świetlicy Powiatowa 31 4930P Pijanowice przy stawie Powiatowa 32 4939P Posadowo przy posesji nr 10 Powiatowa 33 754529P Przyborowo przy świetlicy Gminna 34 434 Przyborowo (PKS), skrzyżowanie, kierunek Rawicz WZDW 35 434 Przyborowo (PKS), kierunek Krobia WZDW 36 4803P Pudliszki (PKS) ul. Leszczyńska - kierunek Karzec Powiatowa 37 754539P Pudliszki (PKS) ul. Poniecka przy szkole Gminna 38 4928P Pudliszki kierunek Kuczyna Powiatowa 39 4909P Rogowo przy posesji nr 9 Powiatowa 40 4909P Rogowo przy posesji nr 1a Powiatowa 41 754614P Sułkowice przy świetlicy Gminna 42 4939P Sułkowice kierunek Potarzyca Powiatowa 43 4937P Sułkowice kierunek Domachowo Powiatowa 44 4937P Sułkowice przy posesji nr 5 Powiatowa 45 4937P Sułkowice kierunek Ludwinowo Powiatowa 46 4936P Wymysłowo przy świetlicy Powiatowa 47 4936P Wymysłowo naprzeciwko posesji nr 17 Powiatowa 48 751045P Ziemlin przy sklepie Gminna 49 754543P Żychlewo przy stawie Gminna CZĘŚĆ NR 4: „ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGREGOWANYCH ( ZMIESZANYCH ), BIODEGRADOWALNYCH ORAZ SELEKTYWNIE ZEBRANYCH Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD ZASOBU GMINY KROBIA” 1) przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez cykliczny odbiór odpadów niesegregowanych ( zmieszanych), odpadów biodegradowalnych oraz selektywnie zebranych ( papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło kolorowe i szkło bezbarwne) z nieruchomości wyszczególnionych w zestawieniu nr 5; 2) przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez odbiór odpadów niesegregowanych ( zmieszanych), odpadów biodegradowalnych oraz selektywnie zebranych ( papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło kolorowe i szkło bezbarwne) z nieruchomości wyszczególnionych w zestawieniu nr 6 na zgłoszenie zamawiającego realizowanego w ramach harmonogramu cyklicznego z poz. 1; 3) odpady selektywne zbierane będą w workach. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaża każdą nieruchomości w worki o pojemności 80 l do selektywnej zbiórki szkła oraz 120 l do selektywnej zbiórki papieru i tworzyw sztucznych. W przypadku, gdy na nieruchomości wytworzono większą masę wysegregowanych odpadów Wykonawca jest zobowiązany odebrać te odpady w innych workach, pod warunkiem możliwości identyfikacji zawartych w nich odpadów; 4) Wykonawca zobowiązany jest do transportu i zagospodarowania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w instalacjach komunalnych wynikających z wojewódzkich planów gospodarki odpadami; 5) Wykonawca zobowiązany jest do transportu i zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych w instalacjach komunalnych albo instalacjach odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797ze zm.); 6) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram odbioru odpadów, w którym wskazane zostaną konkretne daty i dni odbiorów. Wprowadzanie przez Wykonawcę zmian w harmonogramach w trakcie realizacji zadania wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego. 7) z tytułu realizacji niniejszej umowy zamawiający zobowiązuje się płacić wykonawcy miesięczne wynagrodzenie. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie karta przekazania odpadów za zrealizowany miesiąc. ZESTAWIENIE NR 5 L.p. Lokalizacja Wielkość pojemnika na odpady zmieszane Częstotliwość odbioru odpadów niesegregowanych ( zmieszanych ) Częstotliwość odbioru odpadów selektywnych w workach 80 l i 120 l Częstotliwość odbioru odpadów biodegradowalnych w pojemnikach 60 l 1. Chwałkowo 43 – odział przedszkolny, biblioteka 240 l 2 razy w miesiącu 1 raz w miesiącu 1 raz w miesiącu 2. Krobia, ul. Plac Kościuszki 3 – budynek administracyjny 360 l 2 razy w miesiącu 3. Krobia, ul. Kasztelańska – targowisko 1 100 l 1 raz w tygodniu 4. Krobia, ul. Rynek 1 – budynek administracyjny 360 l 2 razy w miesiącu 5. Krobia, ul. Powstańców Wielkopolskich 126 – budynek administracyjny 120 l 2 razy w miesiącu ZESTAWIENIE NR 6 L.p. Lokalizacja Wielkość pojemnika na odpady zmieszane Częstotliwość odbioru odpadów niesegregowanych ( zmieszanych ) Częstotliwość odbioru odpadów selektywnych w workach 80 l i 120 l Częstotliwość odbioru odpadów biodegradowalnych w pojemnikach 60 l 1. Bukownica 13 – świetlica wiejska 120 l na zgłoszenie na zgłoszenie 2. Chumiętki 2 – świetlica wiejska 120 l na zgłoszenie 3. Chwałkowo 71 – świetlica wiejska 120 l 4. Chwałkowo 76A – remiza strażacka 60 l 5. Ciołkowo 11 – świetlica wiejska 120 l 6. Domachowo 39 – remiza strażacka 60 l 7. Domachowo 47 – świetlica wiejska 120 l 8. Domachowo 75 – Biskupiański Gościniec 120 l 9. Gogolewo 3A – świetlica wiejska 240 l 10. Karzec 8 – świetlica wiejska 60 l 11. Krobia, ul. Ogrodowa 11B – budynek użytkowy 60 l 12. Krobia, ul. Ogród Ludowy 2 – remiza strażacka 120 l 13 Kuczyna 12 – świetlica wiejska 120 l 14. Niepart 50 – świetlica wiejska 120 l 15. Pijanowice 8 – świetlica wiejska 120 l 16. Posadowo 23 – świetlica wiejska 120 l 17. Potarzyca 46 – świetlica wiejska 120 l 18. Przyborowo 14 – świetlica wiejska 120 l 19. Pudliszki ul. Fabryczna 50A – świetlica wiejska 240 l 20. Pudliszki ul. Fabryczna 52A – lokal użytkowy 60 l 21. Rogowo 21 – świetlica wiejska 60 l 22. Stara Krobia 49 – świetlica wiejska 120l 23. Stara Krobia 67 A – lokal użytkowy 60 l 24. Sułkowice 22 – świetlica wiejska 240 l 25. Wymysłowo 6 – świetlica wiejska 120 l 26. Ziemlin 35 – świetlica wiejska 120 l 27. Żychlewo 52 b – świetlica wiejksa 120 l Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca lub podwykonawca – art. 29 ust. 3 a Ustawy będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę – zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; dokument potwierdzający opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. Przewiduje się następujące sankcje za niespełnienie ww. wymagań: naruszenie ww. obowiązku stanowi podstawę do nakazania przez Zamawiającego Wykonawcy przerwania realizacji robót i może stanowić podstawę do odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy z winy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach