Przetargi.pl
Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Kożuchów w roku 2012.

Gmina Kożuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 28 68
  • Data zamieszczenia: 2011-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
    ul. Rynek 1A 1A
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 28 68
    REGON: 97077032700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Kożuchów w roku 2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przygotowywania projektów decyzji o warunkach zabudowy - 60szt. b) przygotowania projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - 10 szt. c) przygotowanie projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji liniowych - 15 szt. d) przygotowanie decyzji o warunkach zabudowy z analizą urbanistyczną - 40szt. e) przygotowanie projektu zmiany decyzji - 25 szt. W/w projekty należy wykonać zgodnie z: - ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 ze zm.); - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003 r. Nr 164 poz.1588); - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz.U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1589); - przepisami odrębnymi. 1.2 Wykonawca sporządzał będzie projekty decyzji w terminie 10 dni roboczych dla decyzji z analizą i 7 dni dla pozostałych decyzji od daty przekazania kompletnego wniosku za potwierdzeniem odbioru. 1.3 W przypadku konieczności korekty projektu, w szczególności w wyniku uwag i opinii organów opiniujących wymienionych w przepisach ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wykonawca będzie przeprowadzał korekty w terminie 7 dni od daty przekazania dokumentacji. 1.4 W przypadku odwołania od decyzji i skierowania jej przez organ odwoławczy do ponownego rozpatrzenia przez organ I instancji Wykonawca będzie uczestniczył w tym postępowaniu w ramach zapłaty za sporządzenie projektu pierwotnej decyzji. 1.5 Projekty decyzji muszą zawierać część tekstową i graficzną (sporządzoną w czytelnej technice umożliwiającej wykonanie kopii). 1.6 Wykonawca przekaże zamawiającemu projekt decyzji wraz z załącznikami w formie wydruku i w formie elektronicznej. 1.7 Projekty zmian decyzji mogą dotyczyć zarówno decyzji bieżących jak i uprzednio wydanych ( od roku 2003) . 1.8 Miejscem przekazania i odbioru prac jest siedziba Zamawiającego. Przekazywanie przygotowanych projektów - za potwierdzeniem odbioru. 1.9 Zamawiający informuje, że ilości poszczególnych decyzji wymienionych w pkt. 1.1 są ilościami szacunkowymi dla określenia wartości zamówienia. Realizacja umowy będzie wykonywana sukcesywnie na podstawie zleceń. 1.10. Zamawiający informuje, że Wykonawca będzie zobowiązany do czynnego udziału w uzgodnieniach projektu decyzji z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w przypadkach jeśli wystąpi taka potrzeba.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozuchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach