Przetargi.pl
Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Serniki oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji elektrowni wiatrowych

Gmina Serniki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-107 Serniki, Serniki 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8550450 , fax. 081 8550456
  • Data zamieszczenia: 2012-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Serniki
    Serniki 1A 1A
    21-107 Serniki, woj. lubelskie
    tel. 081 8550450, fax. 081 8550456
    REGON: 43101993900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serniki.eurzad.eu, www.bip.lublin.pl/serniki
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Serniki oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji elektrowni wiatrowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Serniki oraz zagospodarowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie miejscowości Wola Sernicka i Nowa Wola. (w zakresie wyznaczenia terenów pod park elektrowni wiatrowych) oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzaniem tych opracowań. Zakres zamówienia: 1.wykonanie analiz udostępnionych przez Zamawiającego posiadanych obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium i wniesionych wniosków; 2.sporządzenie tekstu i rysunku zmiany studium i miejscowych planów zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z pózn. zm.) w zakresie ustalonym w art. 11 i 15 tej ustawy oraz w rozporządzeniach Ministra Infrastruktury: z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233), z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587) oraz zgodnie z przepisami innych ustaw związanych z problematyka planowania przestrzennego; 3 egzemplarze; 3.uzyskania opinii oraz uzgodnienia projektu planu z właściwymi organami, wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi; 4.Wykonanie opracowania ekofizjograficznego do zmiany studium i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, z uwzględnieniem powiązań przyrodniczych z najbliższym otoczeniem zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych ( Dz. U. z 2002 r. nr 155 poz. 1298) 5. przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; z uwagi na szczególny charakter przeznaczenia terenów należy uwzględnić możliwość wystąpienia protestów społecznych i organizacji ekologicznych; 2 egzemplarze; 6.uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne w trybie przepisów ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych w przypadku takiej konieczności; 7.sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planów, uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587);8.wprowadzenia do projektów planów i studium korekt wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej; 9.opracowania projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową tj.: ustalenia planu, rysunku planu w skali zgodnie z wymaganiami art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 5 egzemplarzy; 10.naniesienia korekt wynikających z opinii do projektu planu, wniesionych przez organy opiniujące, 11.przekazania projektów uchwał gotowych planów i zmiany studium w skali zgodnie z wymaganiami art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Zamawiającemu w 5 egzemplarzach w formie tekstowej i graficznej oraz w 5 egzemplarzach w formie elektronicznej na cyfrowym nośniku danych (CD/DVD), 12.udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planów do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie uchwalenia planu; 13.przygotowania prezentacji multimedialnej przygotowanego projektów planów; 14.Przygotowanie projektów wszystkich zawiadomień i innych pism, które Zamawiający zobowiązany będzie wystosowywać w związku z opracowaniem projektu. (Zamawiający ponosi koszty ogłoszeń w prasie oraz korespondencji, w tym przekazanie projektu planu do opiniowania i uzgodnień. Wyjątek stanowią koszty korespondencji kierowanej przez Wykonawcę do Zamawiającego, którą ponosi Wykonawca). Ponadto Wykonawca wykona we własnym zakresie:a) Mapy zasadnicze / katastralne w skali 1: 1000 i 1: 2000 na tereny objęte zmianami; b) mapy stref oddziaływania planowanych farm wiatrowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4500 zł. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:pieniężnej;poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancji bankowej;gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7. Prawa zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy nr: 30 8707 0006 0000 1101 2000 0067, Powiatowy Bank Spółdzielczy z siedzibą w Lubartowie dane odbiorcy konta - Gmina Serniki, Serniki 1A 21-107 Serniki w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt. 15.1 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty.W przypadku gdy w treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej zastrzeżono, iż gwarancja wygasa przed upływem wskazanego w niej okresu ważności, wraz z chwilą jej zwrotu gwarantowi, Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału ww. gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.Zamawiający nie wymaga, aby w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa była wystawiona na rzecz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa może zostać wystawiona na jednego członka konsorcjum.Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy):a)ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Serniki; b)określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ); c)określać termin ważności (wynikający z SIWZ); d)określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ); e)być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawo zamówień publicznych, w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych powyżej Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona.Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serniki.eurzad.eu, http://www.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach