Przetargi.pl
Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki oraz zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie wsi Wola Sernicka dla lokalizacji elektrowni wiatrowych.

Gmina Serniki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-107 Serniki, Serniki 1A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8550450 , fax. 081 8550456
  • Data zamieszczenia: 2013-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Serniki
    Serniki 1A 1A
    21-107 Serniki, woj. lubelskie
    tel. 081 8550450, fax. 081 8550456
    REGON: 43101993900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugserniki.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki oraz zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie wsi Wola Sernicka dla lokalizacji elektrowni wiatrowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki w rejonie wsi Wola Sernicka pod lokalizację farmy wiatrowej oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych opracowań. Zakres zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki określony został Uchwałą Nr XXXI/189/2012 Rady Gminy Serniki z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki pod lokalizację farmy wiatrowej. Zakres zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki określony został Uchwałą Nr XXXI/190/2012 Rady Gminy Serniki z dnia 28 grudnia 2012 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki pod lokalizację farmy wiatrowej w rejonie wsi Wola Sernicka.Przewidywana ilość turbin - 15 o mocy 3 MW. Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowe rozmieszczenie turbin po podpisaniu umowy.Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy (Dz. U. Nr 118 poz. 1233 z 2004 r.). Wymagana skala części graficznej studium: 1:10 000. Zakres projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmuje: - zgromadzenie kompletu materiałów wejściowych, - zebranie własnym kosztem i staraniem materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, - dokonanie oceny istniejącego stanu zagospodarowania, - rozpatrzenie wniosków,- przygotowanie opracowania ekofizjograficznego, - opracowanie koncepcji studium i przedstawienie jej Wójtowi celem uzyskania stanowiska,- sporządzenie projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,- uzyskanie opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej, - przekazanie projektu studium celem przesłania organom uzgadniającym i opiniującym,- korekta rysunku i uchwały projektu studium po uzgodnieniach, - przygotowanie projektu studium wraz z materiałami i przekazanie Zamawiającemu celem wyłożenia do publicznego wglądu,- wyłożenie projektu studium do publicznego wglądu oraz udział w dyskusji publicznej,- analiza ewentualnych uwag,- weryfikacja projektu studium po rozpatrzeniu wniesionych uwag,- przekazanie projektu studium (tekst ostateczny uchwały i rysunek planu) wraz z listą nieuwzględnionych uwag Zamawiającemu celem przedłożenia do uchwalenia,- przekazanie uchwalonego studium oraz dokumentacji formalno-prawnej, - ostateczna edycja studium: nadanie numerów uchwały w tekście i na rysunkach studium, przekazanie protokolarnie - tekstu studium (4 egz.) w formie papierowej estetycznie i trwale oprawionej oraz w formie elektronicznej na nośniku CD - 4 szt. (w formacie plików doc. oraz pdf), rysunek studium (4 egz.) i dodatkowo 1 egz. w skali 1: 10 000 na sztywnym zafoliowanym podkładzie (umożliwiającym zawieszenie na ścianie), oraz na nośnikach elektronicznych w formacie plików typu pdf. i jpg lub innych uzgodnionym przez strony umowy (np. typu dxf).Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587 z 2003r.). Wymagana skala części graficznej planu: 1: 1000 lub 1:2000. Zakres ustaleń planu winien obejmować ustalenia obowiązkowe, wymagane przepisami,a w szczególności; - dokonanie oceny istniejącego stanu zagospodarowania, - rozpatrzenie wniosków, - przygotowanie opracowania ekofizjograficznego,- opracowanie koncepcji planu i przedstawienie jej Wójtowi celem uzyskania stanowiska,- sporządzenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,- sporządzenie prognozy skutków finansowych,- uzyskanie opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej, - przekazanie projektu planu celem przesłania organom uzgadniającym i opiniującym, - przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu materiałów potrzebnych do wystąpienia o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,- korekta rysunku i uchwały projektu planu po uzgodnieniach,- przygotowanie projektu planu wraz z materiałami i przekazanie Zamawiającemu celem wyłożenia do publicznego wglądu,- wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu oraz udział w dyskusji publicznej,- analiza ewentualnych uwag, - weryfikacja projektu planu po rozpatrzeniu wniesionych uwag,- ponowne uzgodnienie w niezbędnym zakresie,- przekazanie projektu planu (tekst ostateczny uchwały i rysunek planu) wraz z listą nieuwzględnionych uwag Zamawiającemu celem przedłożenia do uchwalenia,- przekazanie uchwalonego planu oraz dokumentacji formalno-prawnej,- ostateczna edycja planu: nadanie numerów uchwały w tekście i na rysunkach planu, wykonanie rysunku planu do druku w dzienniku urzędowym województwa oraz przekazanie protokolarnie - tekstu planu (4 egz.) w formie papierowej estetycznie i trwale oprawionej oraz w formie elektronicznej na nośniku CD - 4 szt. (w formacie plików doc. oraz pdf), rysunek planu w (4 egz.) i dodatkowo 1 egz. w skali 1:1000 lub 1:2000 na sztywnym zafoliowanym podkładzie (umożliwiającym zawieszenie na ścianie), oraz na nośnikach elektronicznych w formacie plików typu pdf. i jpg. lub innych uzgodnionym przez strony umowy (np. typu dxf).W trakcie procedury sporządzania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1. Udziału i prezentacji projektu zmiany studium i projektu zmiany planu (w zależności od potrzeb): a) na posiedzeniach Wójta Gminy Serniki i sesjach Rady Gminy Serniki dotyczących ww. projektów,b) podczas uzgodnień i opiniowania oraz w trakcie innych czynności procedury planistycznej, c) podczas dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w ww. projektach oraz na spotkaniach z mieszkańcami, organizowanych przez Wójta Gminy Serniki. 2. Współpracy w przygotowaniu ewentualnych autopoprawek Wójta Gminy Serniki do projektów uchwał Rady Gminy Serniki dotyczących zmiany studium i zmiany planu, stanowisk Wójta Gminy Serniki do poprawek radnych wniesionych do projektów ww. uchwał oraz do wniosków właściwych komisji Rady Gminy Serniki. Przedmiot zamówienia należy wykonać techniką tradycyjną wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD tekstu (standard plików .doc oraz .pdf) i rysunków planów w plikach cyfrowych (standard plików .jpg oraz .pdf). Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: a) tekst zmiany studium - 4 egz. trwale i estetycznie oprawione + płyta CD (4 szt.), b) dokumentacja formalno - prawna - 1 kpl. (trwale i estetycznie oprawiony),c) rysunek zmiany studium w skali 1:10 000 - 4 egz. (w tym min. 2 egz. w kolorze) + płyta CD (4 szt.), d) opracowanie ekofizjograficzne oraz prognoza oddziaływania na środowisko - po 4 egz. oprawione + płyta CD (4 szt.),e) rysunek zmiany studium 1 egz. w skali 1: 10 000 na sztywnym zafoliowanym podkładzie (przygotowany do wywieszenia w siedzibie zamawiającego). 4.4.2. Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: a) tekst zmiany planu - 4 egz. trwale i estetycznie oprawione + płyta CD (4 szt.), b) dokumentacja formalno - prawna - 1 kpl. (trwale i estetycznie oprawiony), c) rysunek zmiany planu w skali 1:1000 lub 1:2000 - 4 egz. (w kolorze) + płyta CD (4 szt.), d) rysunek zmiany planu czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 2 egz., e) opracowanie ekofizjograficzne oraz prognoza oddziaływania na środowisko - po 4 egz. oprawione + płyta CD (4 szt.),f) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 4 egz. oprawione + płyta CD (4 szt.),g) rysunek zmiany planu 1 egz. w skali 1:1000 lub 1:2000 na sztywnym zafoliowanym podkładzie (przygotowany do wywieszenia w siedzibie zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby; 2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem); 3. Kwotę gwarancji; 4. termin ważności gwarancji; 5. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżacych po stronie Wykonawcy; - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:Gmina Serniki21-107 Serniki, Serniki 1APowiatowy Bank Spółdzielczy z siedzibą w Lubartowie rachunek bankowy nr: 30 8707 0006 0000 1101 2000 0067 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Serniki oraz zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie wsi Wola Sernicka dla lokalizacji elektrowni wiatrowych.2) Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 3) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach dopuszczonych przez Zamawiającego (oryginały dokumentów) należy z deponować w siedzibie Zamawiającego tj.: Gmina Serniki, Serniki 1A, 21-107 Serniki, przed upływem terminu składania ofert, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię.Termin wniesienia wadium: 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt. 15.1 SIWZ. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający uzna wadium, które przed terminem składania ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego.Wadium w formie nie pieniężnej Zamawiający uzna za skutecznie wniesione, jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminy składania ofert.2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Prawo zamówień publicznych Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający nie wymaga, aby w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa była wystawiona na rzecz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa może zostać wystawiona na jednego członka konsorcjum. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a)ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Serniki; b)określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ); c)określać termin ważności (wynikający z SIWZ); d)określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ); e)być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych powyżej Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugserniki.bip.lubelskie.pl, www.serniki.eurzad.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach