Przetargi.pl
opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nowe Piekuty.

Urząd Gminy Nowe Piekuty ogłasza przetarg

  • Adres: 18-212 Nowe Piekuty, ul. Główna 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 4761520 , fax. 086 4761522
  • Data zamieszczenia: 2013-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nowe Piekuty
    ul. Główna 8 8
    18-212 Nowe Piekuty, woj. podlaskie
    tel. 086 4761520, fax. 086 4761522
    REGON: 00054236200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowepiekuty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nowe Piekuty.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nowe Piekuty, dla obszaru w granicach administracyjnych gminy Nowe Piekuty o powierzchni ok. 109,70 km2 - zawierającego część tekstową i graficzną (w skali 1:10000), zgodnie z z uchwałą Nr XVII.105.12 Rady Gminy Nowe Piekuty z dnia 29 października 2012 r. w sprawie przystąpienia do wprowadzania zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nowe Piekuty. Podstawą dla wykonania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nowe Piekuty jest obowiązujące studium zatwierdzone uchwałą Rady Gminy Nowe Piekuty nr XXXV.107.02 dnia 11.04.2002r. Granicami obszaru objętego zmianą studium są granice administracyjne gminy Nowe Piekuty. Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nowe Piekuty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. z 2004 r. Nr 118, poz, 1233), oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na koszt własny podkłady mapowe - w skali 1: 10000, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia samodzielnie lub z udziałem podwykonawcy sporządzi i przekaże Zamawiającemu: 1)projekt ujednoliconego studium przeznaczony do uchwalenia - w części tekstowej i graficznej - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD,DVD; 2)studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - w części tekstowej i graficznej (w wersji kolorowej) - po uchwaleniu studium przez Radę Gminy - 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz na płycie CD,DVD oraz 1 egzemplarz części graficznej, studium w formacie A-4 w kolorze celem przedłożenia wojewodzie do oceny jej zgodności z przepisami prawa, 3)przygotowania w ustawowym terminie ewentualnej skargi do sądu administracyjnego na rozstrzygniecie nadzorcze wojewody, stwierdzające nieważność uchwały w sprawie zmian studium; 4)część graficzną studium - gmina w skali 1:10000 w wersji kolorowej, zalaminowanej i utwardzonej (do umieszczenia na ścianie) - 2 egzemplarze; 5)opracowanie ekofizjograficzne (część graficzna - gmina w skali 1:10000) - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze na płytach CD,DVD; 6)prognozę oddziaływania na środowisko- w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na płycie CD,DVD; 7)2 komplety w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej opracowań, prognoz, analiz uzupełniających niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia, w tym wymaganych przepisami szczególnymi lub przez organy uzgadniające. 8)wypisy z rejestru gruntów dla terenu opracowania wraz z terenami przyległymi w zasięgu uciążliwości elektrowni wiatrowych oraz mapy ewidencyjne gruntów z granicami i numerami działek. 9)opracowanie monitoringu ornitologicznego i chiropterologicznego projektowanej farmy wiatrowej. 10)określenie systemu podłączenia farmy wiatrowej do sieci energetycznej Poszczególne opracowania mają być sporządzone i podpisane przez specjalistę z właściwej branży oraz zatwierdzone przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Etap I 1)skompletowanie podkładów mapowych - w skali 1: 10000, 2)sporządzenie projektów ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień o przystąpieniu do zmiany studium, 3)opracowanie inwentaryzacji urbanistycznej dla obszaru gminy Nowe Piekuty, 4)wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla gminy Nowe Piekuty - część tekstowa i graficzna (w kolorze) - gmina w skali 1:10000 - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej na płytach CD,DVD, 5)analiza złożonych wniosków do studium wraz z wykazami i wskazaniem na mapie - 1 egz., a także propozycją rozpatrzenia tych wniosków, z uzasadnieniem w przypadku nieuwzględnienia wniosku, 6)sporządzenie koncepcji projektu studium - 1 egzemplarz koncepcji obejmującej tekst oraz rysunki w postaci wydruku kolorowego, 7)uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych, 8)uzyskanie pozytywnej opinii o koncepcji studium od komisji urbanistycznej. Etap II 9)sporządzenie projektu studium (w części tekstowej i graficznej) - rysunek studium w skali 1:10000 - ilość egzemplarzy niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami w formie papierowej i cyfrowej, 10)sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń studium na środowisko - 3 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie cyfrowej, 11)wdrożenie procedury opiniowania i uzgadniania projektu studium, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - sporządzenie projektów pism, 12)analiza otrzymanych opinii i uzgodnień, sporządzenie wykazów i rejestrów oraz wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień i ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, 13)sporządzenie projektu studium do wyłożenia do publicznego wglądu - 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (CD,DVD); udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami oraz prezentacja studium na dyskusji - przygotowanie projektów pism oraz protokołu z dyskusji publicznej, 14)analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu studium wraz z wykazem oraz propozycją stanowiska dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia - 1 komplet, 15)wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z rozpatrzenia uwag i w razie konieczności ponowienie uzgodnień w niezbędnym zakresie, 16)sporządzenie projektu studium do przedstawienia na komisjach oraz na sesji Rady Gminy - 1 egzemplarz (oraz 1 egzemplarz pomniejszeń rysunku) - projekty pism i uchwał w formie papierowej i cyfrowej, 17)projekt ujednoliconego studium przeznaczony do uchwalenia - w części tekstowej i graficznej - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD,DVD. Etap III 18)po uchwaleniu studium przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi - tom w oprawie twardej ze spisem i numeracją dokumentów oraz sporządzenie 2 egzemplarzy studium w wersji papierowej i 1 egzemplarz na płycie CD,DVD, a także 1 egzemplarz części graficznej studium formatu A-4 w kolorze, 19)opracowania, analizy, rysunki oraz inne dokumenty powstałe w trakcie opracowania studium - 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz w wersji cyfrowej; tekst zmiany studium w formacie doc i w formacie xls (ewentualnie w formacie odt i w formacie ods) oraz z zapisanym czarno-białym i kolorowym rysunkiem planu w formacie tif, jpg i pdf, przy rozdzielczości minimum 600 dpi i kolorze minimum 32 bit, a także treści rysunku zmiany studium w formacie cdr, dwg i dgn, 20)rysunek studium laminowany, usztywniony - do umieszczenia na ścianie - w skali 1:10000 - 2 egzemplarze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000,00 zł., (słownie: dwa tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugpiekuty.bip.podlaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach