Przetargi.pl
Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Klukowo

Gmina Klukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-214 Klukowo, ul. Mazowiecka 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 2774520 , fax. 0-86 2774542
  • Data zamieszczenia: 2013-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Klukowo
    ul. Mazowiecka 14 14
    18-214 Klukowo, woj. podlaskie
    tel. 0-86 2774520, fax. 0-86 2774542
    REGON: 45067018900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klukowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Klukowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Klukowo, dla obszaru w granicach administracyjnych gminy Klukowo o powierzchni ok. 123,77 km2 - zawierającego część tekstową i graficzną (w skali 1:10000), zgodnie z uchwałą Nr X/60/12 z dnia 31 stycznia 2012 r. w sprawie przystąpienia do zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Klukowo, zmienioną uchwałą Nr XVI/101/13 z dnia 31 stycznia 2013 r.Podstawą dla wykonania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Klukowo jest obowiązujące studium zatwierdzone uchwałą Nr VII/40/11 Rady Gminy Klukowo z dnia 28 września 2011 roku w sprawie uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Klukowo, dostępne w BIP pod adresem http://bip.ug.klukowo.wrotapodlasia.pl/Rada/uchwaly_vi_kadencja/uchwala_vii_40_11.htm Granicami obszaru objętego zmianą studium są granice administracyjne gminy Klukowo. Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Klukowo należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. z 2004 r. Nr 118, poz, 1233) oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Na obszarze gminy Klukowo przewiduje się wyznaczenie obszarów, na których rozmieszczone będą urządzenia wytwarzające energię z odnawialnych źródeł energii a także ich strefy ochronne związane z ograniczeniami w zabudowie oraz zagospodarowaniu i użytkowaniu terenu. W studium należy ustalić ich rozmieszczenie.Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na koszt własny podkłady mapowe - w skali 1: 10000,Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykonawca samodzielnie lub z udziałem podwykonawcy sporządzi i przekaże Zamawiającemu:1) projekt ujednoliconego studium przeznaczony do uchwalenia - w części tekstowej i graficznej - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD; 2) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - w części tekstowej i graficznej (w wersji kolorowej) - po uchwaleniu studium przez Radę Gminy - 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz na płycie CD/DVD oraz 1 egzemplarz części graficznej, studium w formacie A-4 w kolorze celem przedłożenia wojewodzie do oceny jej zgodności z przepisami prawa,3) przygotowania w ustawowym terminie ewentualnej skargi do sądu administracyjnego na rozstrzygniecie nadzorcze wojewody, stwierdzające nieważność uchwały w sprawie zmian studium; 4) część graficzną studium - gmina w skali 1:10000 w wersji kolorowej, zalaminowanej i utwardzonej (do umieszczenia na ścianie) - 2 egzemplarze;5) opracowanie ekofizjograficzne (część graficzna - gmina w skali 1:10000) - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze na płytach CD/DVD;6) prognozę oddziaływania na środowisko- w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na płycie CD/DVD;7) 2 komplety w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej opracowań, prognoz, analiz uzupełniających niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia, w tym wymaganych przepisami szczególnymi lub przez organy uzgadniające.8) wypisy z rejestru gruntów dla terenu opracowania wraz z terenami przyległymi w zasięgu uciążliwości elektrowni wiatrowych oraz mapy ewidencyjne gruntów z granicami i numerami działek.9) opracowanie monitoringu ornitologicznego i chiropterologicznego projektowanej farmy wiatrowej.10) określenie systemu podłączenia farmy wiatrowej do sieci energetycznejPoszczególne opracowania mają być sporządzone i podpisane przez specjalistę z właściwej branży oraz zatwierdzone przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:Etap I1) skompletowanie podkładów mapowych - w skali 1: 10000,2) sporządzenie projektów ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień o przystąpieniu do zmiany studium,3) opracowanie inwentaryzacji urbanistycznej dla obszaru gminy Klukowo,4) wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla gminy Klukowo- część tekstowa i graficzna (w kolorze) - gmina w skali 1:10000 - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej na płytach CD/DVD,5) analiza złożonych wniosków do studium wraz z wykazami i wskazaniem na mapie - 1 egz., a także propozycją rozpatrzenia tych wniosków, z uzasadnieniem w przypadku nieuwzględnienia wniosku,6) sporządzenie koncepcji projektu studium - 1 egzemplarz koncepcji obejmującej tekst oraz rysunki w postaci wydruku kolorowego,7) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych,8) uzyskanie pozytywnej opinii o koncepcji studium od komisji urbanistycznej.Etap II9) sporządzenie projektu studium (w części tekstowej i graficznej) - rysunek studium w skali 1:10000 - ilość egzemplarzy niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami w formie papierowej i cyfrowej,10) sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń studium na środowisko - 3 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie cyfrowej,11) wdrożenie procedury opiniowania i uzgadniania projektu studium, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - sporządzenie projektów pism,12) analiza otrzymanych opinii i uzgodnień, sporządzenie wykazów i rejestrów oraz wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień i ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania,13) sporządzenie projektu studium do wyłożenia do publicznego wglądu - 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (CD/DVD); udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami oraz prezentacja studium na dyskusji - przygotowanie projektów pism oraz protokołu z dyskusji publicznej,14) analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu studium wraz z wykazem oraz propozycją stanowiska dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia - 1 komplet,15) wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z rozpatrzenia uwag i w razie konieczności ponowienie uzgodnień w niezbędnym zakresie,16) sporządzenie projektu studium do przedstawienia na komisjach oraz na sesji Rady Gminy - 1 egzemplarz (oraz 1 egzemplarz pomniejszeń rysunku) - projekty pism i uchwał w formie papierowej i cyfrowej,17) projekt ujednoliconego studium przeznaczony do uchwalenia - w części tekstowej i graficznej - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD.Etap III18) po uchwaleniu studium przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi - tom w oprawie twardej ze spisem i numeracją dokumentów oraz sporządzenie 2 egzemplarzy studium w wersji papierowej i 1 egzemplarz na płycie CD/DVD, a także 1 egzemplarz części graficznej studium formatu A-4 w kolorze, 19) opracowania, analizy, rysunki oraz inne dokumenty powstałe w trakcie opracowania studium - 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz w wersji cyfrowej; tekst zmiany studium w formacie doc i w formacie xls (ewentualnie w formacie odt i w formacie ods) oraz z zapisanym czarno-białym i kolorowym rysunkiem planu w formacie tif, jpg i pdf, przy rozdzielczości minimum 600 dpi i kolorze minimum 32 bit, a także treści rysunku zmiany studium w formacie cdr, dwg i dgn,20) rysunek studium laminowany, usztywniony - do umieszczenia na ścianie - w skali 1:10000 - 2 egzemplarze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.klukowo.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach