Przetargi.pl
Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Poronin.

Urząd Gminy Poronin ogłasza przetarg

  • Adres: 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2074112 , fax. 018 2074192
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Poronin
    ul. Józefa Piłsudskiego 5 5
    34-520 Poronin, woj. małopolskie
    tel. 018 2074112, fax. 018 2074192
    REGON: 49052654400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poronin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Poronin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla 11 obszarów Gminy Poronin (łącznie ze sporządzeniem planów miejscowych we fragmentach nie objętych planami dla 4 sołectw i jednej polany w TPN) według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717, ze zm.) ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje następujące obszary urbanistyczne: 1) Poronin - (pow. obszaru ~903 ha) - Uchwała Nr XXVI/143/2008 z dnia 22 października 2008r. 2) Stasikówka - (pow. obszaru ~423 ha) - Uchwała Nr XXVI/142/2008 z dnia 22 październik 2008r. 3) Małe Ciche - (pow. obszaru ~368 ha) - Uchwała Nr XXVII/152/2008 z dnia 5 listopada 2008r. 4) Murzasichle - (pow. obszaru ~591 ha) - Uchwała Nr XLVIII/232/2009 z dnia 29 grudnia 2009r. 5) Suche S1 - (pow. obszaru ~518 ha) -Uchwała Nr XXXI/172/2008 z dnia 30 grudnia 2008r. 6) Ząb - (pow. obszaru ~777 ha) - Uchwała Nr XXX/169/2008 z dnia 17 grudnia 2008r. 7) Nowe Bystre - (pow. obszaru ~848 ha) - Uchwała Nr XXVI/145/2008 z dnia 22 październik 2008r. 8) Bustryk - (pow. obszaru ~423 ha) - Uchwała Nr XXVI/146/2008 z dnia 22 październik 2008r. oraz trzy polany położone na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego: 9) Błociska - (pow. obszaru ~64,6 ha) -Uchwała Nr XLIX/234/2010 z dnia 7 stycznia 2010r. 10) Lichajówki- (pow. obszaru ~77,6 ha) -Uchwała Nr XLIX/235/2010 z dnia 7 stycznia 2010r. 11) Pod Jeziorem- (pow. obszaru ~7,54 ha) -Uchwała Nr XLIX/236/2010 z dnia 7 stycznia 2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 1.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 24 i spełnia warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (druk w załączeniu - zał. Nr 3). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczych (okres ważności 6 miesięcy przed terminem składania ofert) . 3) Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (okres ważności 3 miesiące przed terminem składania ofert). 4) Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, oraz że zobowiązuje się do zawarcia umowy, jeżeli jego oferta zostanie wybrana - zał. Nr 4. 5) Wykaz wykonanych usług wraz z referencjami - zał. Nr 6. 6) Wykaz osób zatrudnionych w firmie wraz z podaniem ich kwalifikacji - zał. Nr 7. 7) Kserokopie uprawnień osób wykonujących usługę. 8) Sprawozdanie finansowe za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to za ten okres. 9) Potwierdzenie wniesienia wadium. 10) Zaparafowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poronin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach