Przetargi.pl
OPRACOWANIE ZMIAN MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY KORZENNA

Urząd Gminy w Korzennej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-322 Korzenna, Korzenna 325
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 441-70-27 , fax. 018 4417039
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Korzennej
    Korzenna 325 325
    33-322 Korzenna, woj. małopolskie
    tel. 018 441-70-27, fax. 018 4417039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE ZMIAN MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY KORZENNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Korzenna nr 1 -14 w zakresie zapisów ogólnych poszczególnych planów jak również dla działek w podanych obrębach ewidencyjnych w zakresie wynikającym z uchwały i załącznika do uchwały Nr XXXVIII/259/2009 Rady Gminy Korzenna z dnia 30 października 2009 r. w sprawie przystąpienia do zmiany w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Korzenna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy zł, 00/100 ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: a. W ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 usługi odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. wykonanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian o łącznej wartości usług min. 10% ceny w ofertowej b. dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min. 1 osobą posiadającą uprawnienia urbanistyczne i będącą członkiem izby urbanistów 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dopuszcza się dokument wydany wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, opatrzony urzędową adnotacją potwierdzającą jego aktualność, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. Wykaz zrealizowanych usług odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia- na załączniku nr 6 do specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (tj. referencje, protokoły odbioru itp.) 4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował - na załączniku nr 7 do specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby stosownych uprawnień i przynależność do właściwego samorządu zawodowego (uprawnienia urbanistyczne, zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Urbanistów) 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/korzenna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach