Przetargi.pl
Opracowanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa.

Wójt Gminy Nawojowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-335 Nawojowa, 313 313
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Nawojowa
    313 313 313
    33-335 Nawojowa, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.sacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmian planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa dla wsi: Bącza Kunina, Frycowa, Homrzyska i Złotne, Żeleźnikowa Wielka i Mała, Nawojowa, Popardowa zgodnie z ustawą z dnia 27marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. nr 80 z 2003 r. poz. 717 z późniejszymi zmianami)- w zakresie: 1.Wieś Bącza Kunina - zmiana planu w ustaleniach ogólnych w § 5 ust. 11 i w ustaleniach szczegółowych dla terenów 1.1 W w części dotyczącej obszarów bezpośredniego zagrożenia powodzią. 2.Wieś Frycowa - zmiana planu w ustaleniach ogólnych w § 5 ust. 9 i w ustaleniach szczegółowych dla terenów 1.1 W w części dotyczącej obszarów bezpośredniego zagrożenia powodzią. 3.Wieś Homrzyska i Złotne - zmiana planu w ustaleniach ogólnych w § 5 ust. 13 i w ustaleniach szczegółowych dla terenów 1.1 W w części dotyczącej obszarów bezpośredniego zagrożenia powodzią. 4.Wieś Żeleźnikowa Wielka i Żeleźnikowa Mała - zmiana planu w ustaleniach ogólnych w § 5 ust. 13 i w ustaleniach szczegółowych dla terenów 1.1 W w części dotyczącej obszarów bezpośredniego zagrożenia powodzią. 5.Wieś Nawojowa - zmiana planu w ustaleniach ogólnych w § 5 ust. 10 i w ustaleniach szczegółowych dla terenów 1.1 W w części dotyczącej obszarów bezpośredniego zagrożenia powodzią. 6. Wieś Popardowa - zmiana planu w ustaleniach ogólnych w § 5 ust. 6 i w ustaleniach szczegółowych dla terenów 1.1 W w części dotyczącej obszarów bezpośredniego zagrożenia powodzią. 7.Wieś Bącza Kunina - działki: - nr 113/1 i 113/3 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 658/5 (część) - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 441 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 148 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 722 (cześć) - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, 8.Wieś Frycowa - działki: - nr 262 i 263 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 379 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 751 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej i nieuciążliwych usług, - nr 725 (część) - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 754 (część) - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 214/1 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 979/8 i 979/9 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej z dopuszczeniem usług, - nr 747 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 120 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 1220/7, 1220/8, 1220/9 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy rekreacyjnej, - nr 1071 (część - do rezerwy pod drogę gminną) - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, 9.Wieś Nawojowa- działki: - nr 608/4 i 608/7 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy usługowo - produkcyjnej, - nr 101/2 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 840 i 842 ?- z przeznaczeniem do zalesień, - nr 1036 i 1039 - z przeznaczeniem do zalesień, - nr 102/6 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej z dopuszczeniem usług, - nr 15/6 i 15/7 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej z dopuszczeniem usług, - nr 70/6, 70/12, 70/15, 70/16, 70/17, 70/18, 70/19, 70/20 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej z dopuszczeniem usług, - nr 1229/7 (część) - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej z dopuszczeniem usług nieuciążliwych, - nr 346/1 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 500 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 614/1 i 616 - z przeznaczeniem na tereny usług, - nr 92/14 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 320/6 i 320/7 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 74 (część) - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, 10.Wieś I. Żeleźnikowa Wielka- działki: - nr 332/3 i 332/7 (część) - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 173/4 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 169, 168/4, 168/2, 161/2 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 369 (część) - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 54 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, letniskowej z dopuszczeniem usług, - nr 146/3 (część) - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 83/4, 83/3, 82/2, 87/2, 87/3, 87/4, 89 (część z wyłączeniem terenów stanowiących grunty leśne) - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 18/7 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, II. Żeleźnikowa Mała- działki: - nr 66/2 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - 134 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej i letniskowej. 11. Wieś Popardowa - działki: - nr 69/1 (część, bez gruntów leśnych) - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 239/1 i 241(część, bez gruntów leśnych) - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 29/3 - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej, - nr 29/2 (część ok. 0,3 ha) - z przeznaczeniem na tereny zabudowy mieszkaniowej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 5 000 zł (słownie; pięć tysięcy złotych) do dnia 02.09.2009 r. do godz. 08:55 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 200 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Nawojowej nr konta: 06 8810 0007 9001 0000 0013 0005. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument poręczenia lub gwarancji (wadium)należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Nawojowa najpóźniej w terminie do 02.09.2009 r. do godz. 08:55, a kopię poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie ( art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub wpis do właściwego rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - dysponują osobami, które posiadają odpowiednie uprawnienia urbanistyczne wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia bedącego przedmiotem niniejszego postępowania. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp. 2.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2.2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz.605 z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp. 1.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 1.2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz.605 z późniejszymi zmianami). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach