Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 156 433 456 , fax. 156 433 412
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 156 433 456, fax. 156 433 412
REGON: 830409086 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.stalowawola.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę sieci napowietrznej nN na sieć kablową wraz z przyłączami do istniejących budynków położonych przy ulicach: Kopernika, Jagiellońskiej i Kochanowskiego w Stalowej Woli. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego „Przebudowa sieci napowietrznej nN na sieć kablową wraz z przyłączami do istniejących budynków położonych przy ulicach: Kopernika, Jagiellońskiej i Kochanowskiego w Stalowej Woli”. 2. Działanie realizowane w ramach projektu pt.: „Modelowanie kompleksowej rewitalizacji Stalowej Woli z wykorzystaniem narzędzi partycypacji społecznej”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności budżetu państwa, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. 3. Zasadniczy zakres robót obejmuje: 1) aktualizację lub wykonanie mapy zasadniczej do celów projektowych, 2) opracowanie projektu budowlano – wykonawczego przebudowy sieci napowietrznej nN na sieć kablową wraz z przyłączami do istniejących budynków położonych przy ulicach: Kopernika, Jagiellońskiej, Kochanowskiego w Stalowej Woli. a) Projekt powinien obejmować: - projekt przebudowy sieci wraz z przyłączami do istniejących budynków, - projekt wyniesienia układów wraz z instalacją WLZ, - po stronie Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek uzyskania zgód od właścicieli nieruchomości budynków na przebudowę instalacji, - koncepcję przebudowy Wykonawca przedłoży do Rejonu Energetycznego – celem jej akceptacji i zatwierdzenia. 3) dokumentacja w formie elektronicznej 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 5) przedmiary robót, 6) kosztorysy inwestorskie wraz ze zbiorczym zestawieniem robót, 7) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami, których konieczność dokonania wyłoni się w trakcie prac projektowych, w tym: uzgodnienia projektu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Przemysłu, Oddział Tarnobrzeg (inwestycja położona w strefie ochrony konserwatorskiej zgodnie z zapisami obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego). 4. Dokumentacja winna być opracowana w sposób kompletny umożliwiający uzyskanie pozwolenia na przebudowę sieci napowietrznej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania nieodpłatnego dysponowania nieruchomościami na cele budowalne (umowa na wejście w teren) w przypadku konieczności dysponowania nieruchomościami nie będącymi własnością Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzania wszystkich materiałów w ramach prac projektowych (prace projektowe należy na bieżąco konsultować z Zamawiającym). 7. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pt. „Modelowanie kompleksowej rewitalizacji Stalowej Woli z wykorzystaniem narzędzi partycypacji społecznej”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Funduszu Spójności oraz budżetu państwa, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. 8. Wszystkie dokumenty powstałe w wyniku Zamówienia powinny zawierać logotypy Miasta Stalowa Wola, Ministerstwa Rozwoju oraz logo Unii Europejskiej i logo POPT 2014-2020 oraz informacje o współfinansowaniu Projektu ze środków Unii Europejskiej. Logotypy oraz sposób ich umieszczenia, a także szablon graficzny dla standardowych dokumentów A4 dostarczy Zamawiający. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: - projektant branży drogowej. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w ramach zadania, dotyczące wszelkich robót związanych z wykonaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 2.) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 3.) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4.) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody (oświadczenie wykonawcy, iż stosunek pracy osób wymienionych w pkt. 6 ppkt 2 z wykonawcą ma formę umowy o pracę,) potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 9 ppkt 1-3. 5.) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 9 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) parafowany wzór umowy; 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
Dodano: 2024-04-25 - Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego budynku kina Ballada w Stalowej Woli.
Dodano: 2024-04-23 - Wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1818R Radymno-Chałupki Medyckie w km 1+398 do 5+825
Dodano: 2024-04-11 - „Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącej sieci wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Zagórz”
Dodano: 2024-03-13 - Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Jarowej od ul. Nowogrodzkiej do pętli autobusowej z uzyskaniem decyzji o ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego nad robotami
Dodano: 2024-03-11 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI MODERNIZACJI DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
Dodano: 2024-03-07 - „Opracowanie dokumentacji projektowej dla zad. pn.: „Poprawa jakości życia mieszkańców Gminy Baranów Sand. poprzez rewitalizację przestrzeni publicznej w miejscowościach Baranów Sand. i Skopanie”
Dodano: 2024-02-16 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Jedlicze - wykonanie dokumentacji technicznej dla m. Poręby, Podniebyle".
Dodano: 2024-02-12 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Jedlicze - wykonanie dokumentacji technicznej dla m. Poręby, Podniebyle, Piotrówka”.
Dodano: 2024-02-12 - Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zamierzenie inwestycyjne dotyczące budowy hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu
Dodano: 2024-01-26