Przetargi.pl
Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego dla projektu Przygotowanie terenów inwestycyjnych dla lokalizacji Strefy Inwestycyjnej w Brzezinach

Miasto Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Brzeziny
    ul. Sienkiewicza 16 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
    REGON: 00052419200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego dla projektu Przygotowanie terenów inwestycyjnych dla lokalizacji Strefy Inwestycyjnej w Brzezinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego dla Projektu pn Przygotowanie terenów inwestycyjnych dla lokalizacji Strefy Inwestycyjnej w Brzezinach wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i złożenie kompletnego wniosku na uzyskanie pozwolenia na budowę, na wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Dokument winien zawierać m. in. następujące elementy: 1) projekt zagospodarowania działki lub terenu, sporządzony na aktualnej mapie, obejmujący: określenie granic działki lub terenu, usytuowanie, obrys i układy istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, sieci uzbrojenia terenu, sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków, układ komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów, wymiarów, rzędnych i wzajemnych odległości obiektów, w nawiązaniu do istniejącej i projektowanej zabudowy terenów sąsiednich; 2) projekt architektoniczno - budowlany, określający funkcję, formę i konstrukcję obiektów budowlanych, ich charakterystykę ekomateriałową; 3) analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, 4) mapy zawierające podziały nieruchomości, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu, 6) stosownie do potrzeb, oświadczenia właściwych jednostek organizacyjnych o zapewnieniu dostaw energii, wody, odbioru ścieków oraz o warunkach przyłączenia obiektów do sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych oraz dróg lądowych; 7) w zależności od potrzeb, wyniki badań geologiczno - inżynierskich oraz geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych. 8) w zakresie opracowania jest również wykonanie m.in.: projektu budowlano-wykonawczego, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, szczegółowych specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, elektronicznej wersji w/w elementów opracowania niezbędnych do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, a także wszystkich uzgodnień i dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w szczególności uwzględnić: 1) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury: a) z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, (Dz. U. z 2013r. poz.1129); b) z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, (Dz. U. nr 130 poz. 1389); 2) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz. U. z 1999r. nr 43 poz. 430 z późń. zm.); 3) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.); 4) Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz. U. z 2013r. poz.687). 3. Miejsce realizacji inwestycji: Inwestycja zlokalizowana jest we wschodniej części województwa łódzkiego, w powiecie brzezińskim w mieście Brzeziny na obszarze objętym wariantem nr 1 opracowanej koncepcji zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. Opracowanie powinno być sporządzone w pięciu egzemplarzach w formie papierowej i jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej. Uwagi dodatkowe: a) Do projektu budowlanego należy dołączyć oświadczenia projektantów o kompletności projektu budowlanego i jego zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. b) Przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, projekt budowlany podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Czas na sprawdzenie i zatwierdzenia na piśmie przez Zamawiającego projektu budowlanego wynosi 7 dni roboczych licząc od dnia przekazania kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego. 6. Szata graficzna opracowania. Wykonawca wykona opracowania projektowe w szacie graficznej, która spełnia następujące wymagania: a) Zapewnia czytelność, przejrzystość i jednoznaczność treści; b) Część opisowa będzie pisana na komputerze za pomocą edytora tekstów kompatybilnego z MS Word; c) Jest zgodna z wymaganiami odpowiednich przepisów, norm i wytycznych; d) Całość dokumentacji będzie oprawiona w twardą oprawę, na odwrocie której będzie spis treści; e) Rysunki będą wykonane wg zasad rysunku technicznego; f) Każdy rysunek będzie opatrzony metryką, podobnie jak strony tytułowe i okładki poszczególnych części składowych opracowania projektowego g) Części opisowe w wersji elektronicznej będą wykonane przy pomocy edytora tekstów kompatybilnego z MS Word; h) Obliczenia ilości robót w wersji elektronicznej będą wykonane przy pomocy arkusza kalkulacyjnego kompatybilnego z MS Excel. 7. Wymagania dot. Wykonawcy a) Na etapie realizacji robót Wykonawca w ramach opracowanej dokumentacji projektowej, zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego. b) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia zgodnej oraz rzetelnej współpracy z autorem koncepcji w sposób zapewniający prawidłowy i sprawny przebieg prac w powyższym zakresie. c) Każdy z Wykonawców powinien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej. Odstąpienie od powyższego nie stanowi okoliczności za które Zamawiający ponosi odpowiedzialność, nie może być też okolicznością do zmiany umowy. d) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. e) Wykonawca wykona dzieło z własnych materiałów oraz poniesie wszystkie koszty związane z realizacją dzieła w tym należne opłaty administracyjne i skarbowe. 8. Wymagania dodatkowe: 1) Wykonawca udziela 36 miesięcznej rękojmi za wady dzieła (zrealizowany przedmiot umowy) wg. art. 558 § 1 kc. Termin rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4) Wszystkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach