Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 375 965 , fax. 815 375 965
- Data zamieszczenia: 2018-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
20031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 375 965, fax. 815 375 965
REGON: 135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie sylabusów, skryptów, materiałów dydaktycznych oraz prowadzenie wykładów i laboratoriów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie sylabusów, skryptów do wykładów i laboratoriów oraz materiałów dydaktycznych do laboratoriów, a także prowadzenie wykładów i laboratoriów na nowych specjalnościach: deweloperskiej (programistycznej), testowanie/ analizy/ wdrożenia oraz inżynieria danych na studiach II stopnia na kierunku Informatyka, podzielona na 20 części: Specjalność Deweloperska (programistyczna): Część 1 – Przedmiot: Systemy klasy enterprise – Frameworki biznesowe; Część 2 – Przedmiot: Systemy klasy enterprises – persystencja; Część 3 – Przedmiot: Nowoczesna architektura systemów; Część 4 – Przedmiot: WEB development; Część 5 – Przedmiot: Data Science&Cloud Computing; Część 6 – Przedmiot: Test Automation Craftsmanship; Część 7 – Przedmiot: Software Craftsmanship – narzędzia i metodyki; Część 8 – Przedmiot: Akceleracja Biznesowa; Specjalność Testowanie/ analizy/ wdrożenia: Część 9 – Przedmiot: Taktyczne i strategiczne modelowanie biznesowe; Część 10 – Przedmiot: Metodyki prowadzenia projektów; Część 11 – Przedmiot: Wprowadzenie do testowania; Część 12 – Przedmiot: Quality Assurance; Część 13 – Przedmiot: Integracja aplikacji; Część 14 – Przedmiot: Systemy transakcyjne i analityczne; Część 15 – Przedmiot: Test automation – narzędzia i metodyki; Część 16 – Przedmiot: Data Protection; Specjalność Inżynieria danych: Część 17 – Przedmiot: Systemy wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem; Część 18 – Przedmiot: Wizualizacja danych procesowych; Część 19 – Przedmiot: Systemy reprezentacji wiedzy; Część 20 – Przedmiot: Modelowanie struktur i procesów. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ odpowiednio dla części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. Dokumenty potwierdzające doświadczenie wskazanej osoby, skierowanej do realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. „SIÓDEMKA” Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
Dodano: 2024-05-01 - Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu „Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol”
Dodano: 2024-04-29 - Usługa organizacji szkoleń dla opiekunów faktycznych z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu „Polityka Senioralna EFS+”
Dodano: 2024-04-27 - Realizacja usług szkoleniowych (grupowych) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych w ramach projektu pt. „Na naukę nigdy za późno”
Dodano: 2024-03-24 - Organizacja i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych i liceów ogólnokształcących mieszkających lub uczących się w Łukowie w ramach projektu „Łukowska akademia rozwoju”
Dodano: 2024-03-06 - Usługa przeprowadzenia praktycznego (na symulatorze ALX Alsim) szkolenia lotniczego z podchorążymi LAW z zakresu MCC na podstawie przepisów EASA PART.FCL.735.A
Dodano: 2024-02-27 - Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2023/2024 semestr letni
Dodano: 2024-02-22 - Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2023/2024 semestr letni
Dodano: 2024-02-22 - Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Neurologia i pielęgniarstwo neurologiczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2023/2024
Dodano: 2024-02-20 - Usługa organizacji szkoleń dla opiekunów faktycznych z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu „Polityka Senioralna EFS+”
Dodano: 2024-02-07