Przetargi.pl
Opracowanie Studium Wykonalności dla projektu: Odnowa infrastruktury transportu publicznego w związku z organizacją Euro 2012 w Poznaniu Etap I i Etap II

Infrastruktura Euro Poznań 2012 sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-714 Poznań, Al. Niepodległości 27
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8842010 , fax. 061 8666004
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Infrastruktura Euro Poznań 2012 sp. z o. o.
    Al. Niepodległości 27 27
    61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8842010, fax. 061 8666004
    REGON: 30102854000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.i2012poznan.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Studium Wykonalności dla projektu: Odnowa infrastruktury transportu publicznego w związku z organizacją Euro 2012 w Poznaniu Etap I i Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie Studium Wykonalności dla projektu: Odnowa infrastruktury transportu publicznego w związku z organizacją Euro 2012 w Poznaniu Etap I i Etap II, wraz z wnioskiem o dofinansowanie projektu ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności opracowanie: 1) Studium Wykonalności Projektu - zgodnie z instrukcjami zawartymi w Niebieskiej Księdze dla sektora transportu publicznego dla Etapu I oraz Etapu I i II łącznie. 2) Rezultatów Studium Wykonalności wraz z Aktualną Analizą Kosztów i Korzyści - zgodnie ze wzorem przygotowanym przez ekspertów Jaspers, zatytułowanym: Rezultaty studium wykonalności wraz z analizą kosztów i korzyści (dla dużego projektu) dla projektów aglomeracyjnego transportu publicznego (i regionalnego), dla Etapu I oraz Etapu I i II łącznie. 3) wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie projektu z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Fundusz Spójności, Priorytet VII Transport Przyjazny Środowisku, Działanie 7.3. - Transport miejski w obszarach metropolitalnych dla Etapu I oraz Etapu I i II łącznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1.2.1. wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - 2 studia wykonalności projektu z zakresu transportu publicznego wykonane zgodnie z JASPERS -Niebieską Księgą-, oraz 2 wnioski o dofinansowanie projektów w ramach Priorytetów VI, VII lub VIII POIS. 1.2.2. dysponować oprogramowaniem do modelowania ruchu pozwalającym na stworzenie modelu ruchu zgodnie z pkt. 1.9.3. -Niebieskiej księgi- W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w powyższym pkt 1.2.1. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w powyższym pkt 1.2.2. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do IDW. 1.2. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 2.1. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych), 2.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych usług (na potwierdzenie spełniania warunku) sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW (z podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorców) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 2.1. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych), 2.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW (zawierające oświadczenie o dysponowaniu oprogramowaniem do modelowania ruchu pozwalającym na stworzenie modelu ruchu zgodnie z pkt. 1.9.3. -Niebieskiej księgi-, z określeniem nazwy oprogramowania (lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia oprogramowania)), Stosownie do treści §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: w pkt 1.1., 2.2., 2.3.- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: * nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; ** nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; *** nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; w pkt 2.1.- składa: **** oświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt *, ** oraz **** powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt *** powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt od * do **** zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasady dot. terminów stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.i2012poznan.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach