Przetargi.pl
Opracowanie Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania: Projektowanie i budowa instalacji do termicznego unieszkodliwiania i energetycznego wykorzystania odpadów i osadów ściekowych

Związek Międzygminny "Koniński Region Komunalny" ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Okólna 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 243 56 22 , fax. 63 243 56 22
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Koniński Region Komunalny"
    ul. Okólna 59 59
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 243 56 22, fax. 63 243 56 22
    REGON: 31034695100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmjrp-konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania: Projektowanie i budowa instalacji do termicznego unieszkodliwiania i energetycznego wykorzystania odpadów i osadów ściekowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa polegająca na a)Opracowaniu Studium Techniczno - Ekonomiczno -Środowiskowego (STEŚ) dla zadania: Projekt i budowa instalacji do termicznego unieszkodliwiania i energetycznego wykorzystania odpadów i osadów ściekowych - ETAP 1. b)Opracowaniu wielowariantowej koncepcji instalacji do termicznego unieszkodliwiania i energetycznego wykorzystania odpadów i osadów ściekowych (min. 3 warianty koncepcji) - ETAP 2 c)Opracowaniu Programu Funkcjonalno - Użytkowego instalacji do termicznego unieszkodliwiania i energetycznego wykorzystania odpadów i osadów ściekowych na podstawie wybranej koncepcji - ETAP 3 d)wsparciu Zamawiającego na etapie postępowania na wyłonienie projektanta i wykonawcy robót -ETAP 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10 000,00 PLN , słownie : dziesięć tysięcy 00/100 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): (a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: - co najmniej jedno Studium-Techniczno-Ekonomiczne obejmujące swoim zakresem instalację do termicznego unieszkodliwiania i energetycznego wykorzystania odpadów. - co najmniej jedną koncepcję instalacji do termicznego unieszkodliwiania i energetycznego wykorzystania odpadów o wydajności min. 50 000 Mg/rok; - co najmniej jeden Program Funkcjonalno- Użytkowy obejmujący swoim zakresem instalację do termicznego unieszkodliwiania i energetycznego wykorzystania odpadów o wydajności min. 50 000 Mg/rok przygotowany zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U. Nr.202 poz. 2072 z późn. zm.) (b) posiadać w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie przeciętne zatrudnienie w wysokości, co najmniej 5 osób i co najmniej 1 osobę personelu kierowniczego. (c) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Kierownik Zespołu (Ekspert 1), posiadający: - minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub zarządzaniu projektami z zakresu projektowania lub budowy infrastruktury w sektorze gospodarki komunalnej, na stanowisku Kierownik Projektu lub równoważnym, - doświadczenie w kierowaniu zespołem, który opracował, co najmniej jedno Studium Techniczno- Ekonomiczne dla inwestycji obejmującej swoim zakresem instalacje termicznego unieszkodliwiania odpadów; Ekspert ds. finansowych (Ekspert nr 2), posiadający: - doświadczenie przy opracowaniu części finansowych Studium Techniczno Ekonomicznego, dla co najmniej jednego projektu z zakresu gospodarki odpadami dla inwestycji o planowanej wartości min. 50 MPLN. Technolog (Ekspert nr 3), posiadający: - doświadczenie przy opracowaniu części technicznych Studium Techniczno Ekonomicznego, dla co najmniej jednego projektu z zakresu gospodarki odpadami dla inwestycji o planowanej wartości min. 50 MPLN. - doświadczenie przy opracowaniu, co najmniej jednej koncepcji zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów o wydajności min. 50 000 MG/rok, - doświadczenie przy opracowaniu co najmniej jednego Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmującego swoim zakresem instalację do termicznego unieszkodliwiania i energetycznego wykorzystania odpadów o wydajności min. 50 000 Mg/rok przygotowanego zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U. Nr.202 poz. 2072 z późn. zm.) Ekspert ds. ochrony środowiska (Ekspert nr 4), posiadający: - doświadczenie przy opracowaniu, co najmniej jednej Oceny Oddziaływań Inwestycji na Środowisko dla projektów z zakresu gospodarki odpadami o szacowanej wartości min. 50 MPLN. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.: a) Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN. b) posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną wystarczające jest złożenie polisy na wymaganą kwotę przez jednego z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć dokumenty określone przez Zamawiającego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058). posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich), b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich), e) oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa w ich imieniu ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu pełnomocnik ) f) W celu potwierdzenia spełniania warunku III.2.2)a) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, g) W celu potwierdzenia spełniania warunku III.2.2)b) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, h) W celu potwierdzenia spełniania warunku III.2.2)c) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia. i) W celu potwierdzenia spełniania warunku III.2.3)a) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysku i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. j) W celu potwierdzenia spełniania warunku III.2.3)b) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej w wymaganej wysokości; k) W celu potwierdzenia spełniania warunku III.2.3)c) Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmjrp-konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach