Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75453 Koszalin, ul. Śniadeckich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2019-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2
75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie struktury organizacyjnej Politechniki Koszalińskiej oraz scenariuszy realizacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie struktury organizacyjnej uczelni spełniającej warunki określone w niniejszej SIWZ, towarzyszących im dokumentów normujące funkcjonowanie jednostek składowych oraz scenariusza działań prowadzących do wprowadzenia nowej organizacji. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania w dwóch etapach: 1) Przygotowanie szczegółowego konceptu organizacji uczelni z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego, a po jego przyjęciu przez Zamawiającego: 2) Opracowanie szczegółowej struktury organizacyjnej wraz z towarzyszącymi dokumentami normatywnymi i scenariuszem wdrożenia. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79410000-1, 79996000-2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w sposób określony w art.22 §11) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). art. 22 § 1 Kodeksu pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o którym mowa rozdziale III SIWZ w pkt 2 opisu przedmiotu zamówienia. Weryfikacja wymogu zatrudnienia w oparciu o przepisy art. 22 § 1 Kodeks pracy opisana została w §3 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79410000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Formularz cenowy – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, 5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną